vigge Skrivet 21 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 september, 2005 Eminem skulle gjort rösten till nån av karaktärerna i den här filmen var det tänkt när den börjades göra, men det ändrades sen har jag för mig. Om ingen hört hans röst där? Nope, kollade på den japanska versionen men subs, tror inte det fanns någon Eminem med där Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adriian Skrivet 22 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 september, 2005 Såg den precis. Den bästa filmen på väldigt länge. Hade på HÖG volym så att det riktigt skakade i golvet pga subben! OOOO va bra!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crusader Skrivet 23 september, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 september, 2005 Missa inte "Lost Order" också. Som är om Zack. Lite dåligt slut bara. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
saffecool Skrivet 25 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 september, 2005 Ser den just nu med den svenska undertexten. Ganska bra film faktigts. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crusader Skrivet 1 november, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 1 november, 2006 Final Fantasy VII: Advent Children Complete kommer släppas nästa år. Det är en Bku-ray R-rated längre version av filmen med bättre grafik och en massa nya scener, bl a en där Sephiroth spetsar Cloud med sitt svärd och lyfter upp honom. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adriian Skrivet 1 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2006 Final Fantasy VII: Advent Children Complete kommer släppas nästa år. Det är en Bku-ray R-rated längre version av filmen med bättre grafik och en massa nya scener, bl a en där Sephiroth spetsar Cloud med sitt svärd och lyfter upp honom. Coolt! Den måsta jag köpa! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crusader Skrivet 19 december, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 19 december, 2008 (redigerad) Ny Trailer till det försenade FF:AC Complete Blu-ray som ska släppas 29 Mars 2009: Trailer Frågan är nu bara när, och om, den kommer till resten av världen. http://image.com.com/gamespot/images/2007/262/920785_20070920_screen003.jpg Redigerad 19 december, 2008 av Crusader Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crusader Skrivet 17 februari, 2009 Skapat av Rapportera Share Skrivet 17 februari, 2009 ÄNTLIGEN! Bekräftelse att det blir en Engelsk version!!! English Trailer Hoppas den även kommer till Europa. De har sagt World Wide 16 April så... Efter alla dessa år (eller, sedan 2005 iallafall. ) verkar snart dagen jag väntat på komma. Är väl förmycket att hoppas på att Demo till Final Fantasy XIII även ingår i Europa. Men nya HD trailers till FFXIII och FFVXIII tänker jag hoppas på även här. Men jag hoppas verkligen att den innehåller samma extramatrial som den specialversion som släpptes bara i Japan innan och att vi får OVA filmen Final Fantasy VII: Last Order samt sammanfattningen av Final Fantasy FVII Reminiscence of Final Fantasy VII samt novellsamlingen On the Way to a Smile. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crusader Skrivet 11 mars, 2009 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 mars, 2009 Det har tyvärr visat sig att den Engrelska trailern är fake. Engelska Sony har medelat att det ännu inte finns något releasedatum för övriga världen. Källa Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts