Crusader Skrivet 13 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 september, 2005 Fy fasiken vad den var bra. Man kunde verkligen inte sluta titta. Slutstriden var så cool. Exakt. Slutet när Cloud besegrat fienden så känns det som att det inte är slutet utan att det lämnas öppet för ett framtida FFVII-2 spel. "I will not become just a Memory"! Men, iallafall var det en mycket bra film. Men man ska först skaffa Engelska Sub, annars sabbas filmen. Tyvärr så finns det inga officiella Subs just nu, utan bara flummigt översatta av fans. Ofta fattar man inte ett dugg vad de säger. "I will go you come back for now wont talk" typ. Men man lyckas fatta det viktigaste. Vilka mer har sett den? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 13 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 september, 2005 Du kanske ska färga delar av texten vit och varna för spoilers... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crusader Skrivet 14 september, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 september, 2005 Du kanske ska färga delar av texten vit och varna för spoilers... Huh? Jag gav väl inga spoilers? Skrev inte vem han besegrar eller nåt. Skulle det vara en spoiler att Cloud besegrar en skurk? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Foo Skrivet 14 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 september, 2005 Har den filmen släppts officiellt i sverige? MÅSTE KÖPA NU!!! isåfal... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 14 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 september, 2005 Har den filmen släppts officiellt i sverige? MÅSTE KÖPA NU!!! isåfal... Tss... Lycka till! det kommer ta minst 1 år innan den kommer till Gammle Söliga sverige... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Invictus Skrivet 14 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 september, 2005 (redigerad) Såg den i förrgår, Det är en sjukt häftig film. särskilt om man är ett stort fan av Final Fantasy VII Redigerad 14 september, 2005 av Invictus Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 14 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 september, 2005 Wtf, är det så dåliga subs? Då väntar jag ett tag... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crusader Skrivet 15 september, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 september, 2005 Wtf, är det så dåliga subs? Då väntar jag ett tag... Jag tycker det. Men andra tyckte de var bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Urachez Skrivet 15 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 september, 2005 (redigerad) Nä, denna engelska sub var helt okej. Något misstag var det, men inget att bry sig om. http://s27.yousendit.com/d.aspx?id=2QKK8DY...2Q2IHXL3QHU9K7S Finns även en svensk sub som också verkar helt okej (file attachment).bien_xvid_ff7.srt Redigerad 15 september, 2005 av Urachez Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alpha Skrivet 15 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 september, 2005 Förlåt min okunnighet, men vad är subs för något? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Invictus Skrivet 15 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 september, 2005 Förlåt min okunnighet, men vad är subs för något? Undertexter Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikolan Skrivet 15 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 september, 2005 *host* baka-updates *host* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alpha Skrivet 15 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 september, 2005 Undertexter Fick reda på det, men tack. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 15 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 september, 2005 Såg den nyss, helt ok, jävligt fina renderingar =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Valgarv Skrivet 17 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 september, 2005 Filmen är helt underbar, enligt mig. Men samtidigt tycker jag att själva handlingen är lite tunn..Men äh, alla läckra stridscener och effekter jämnar ut det hela ;D Sephiroth-sama 4 Life~ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Corleone Skrivet 20 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 september, 2005 (redigerad) Visas den på bio någonstans,eller måste man köpa på dvd eller umb? Redigerad 20 september, 2005 av Corleone Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 20 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 september, 2005 Devedevedevede. Den släpptes förra året i Japan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 20 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 september, 2005 Jag ska nog skaffa den på ett annat sätt ..Inga ***** här inte Fan om jag åker på en varning nu.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-Ryder Skrivet 20 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 september, 2005 Jag såg den häromdagen, riktigt nice tycker jag. Håller på att spela final fantasy Vll nu. nästan lite pinsamt att man inte har spelat det innan, det är ett grymmt bra spel Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 20 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 september, 2005 Eminem skulle gjort rösten till nån av karaktärerna i den här filmen var det tänkt när den börjades göra, men det ändrades sen har jag för mig. Om ingen hört hans röst där? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts