Swebull Skrivet 13 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 september, 2005 Jag har slutat kunna rekrytera gäng medlemar, nån som vet vad som hänt? När jag kom vidare i spelet till en ny "värld" så kunde jag inte få medlemar till ett gäng längre, alla i gamla gänget man kunde rektytera förut föröker döda mig.. Nån som kan hjälpa mig kanske? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 13 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 september, 2005 Man kan inte rekrytera folk förrens man har *SPOILER*hämtat Sweet från finkan i LS*/SPOLIER* Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 13 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 september, 2005 Jag har slutat kunna rekrytera gäng medlemar, nån som vet vad som hänt? När jag kom vidare i spelet till en ny "värld" så kunde jag inte få medlemar till ett gäng längre, alla i gamla gänget man kunde rektytera förut föröker döda mig.. Nån som kan hjälpa mig kanske? Det gänget som är där är inte precis groove street...det är Ballas Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Swebull Skrivet 13 september, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 september, 2005 Man kan inte rekrytera folk förrens man har *SPOILER*hämtat Sweet från finkan i LS*/SPOLIER* Men jag har ju kunnat göra det tidigare...vad är en spoiler då?? haha, allså det har bara slutat funka o skaffa gäng helt plötsligt.. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 13 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 september, 2005 Det ska vara så(hänger du inte med i storyn?), spela vidare i storyn en jävligt lång bit framöver och till slut så får du rekrytera igen. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Swebull Skrivet 13 september, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 september, 2005 Det ska vara så(hänger du inte med i storyn?), spela vidare i storyn en jävligt lång bit framöver och till slut så får du rekrytera igen. Okeej, det blev lite rörigt vid en viss punkt i spelet, då hängde jag inte riktigt med..men nu vet jag! tackar så mycket! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gta_Erra Skrivet 25 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 september, 2005 Låst Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 25 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 september, 2005 (redigerad) Låst 1. Onödigt att leka moderator 2. Onödigt att ens göra en post för att leka moderator.. 3. Onödigt att posta i en gammal tråd för att leka moderator Redigerad 25 september, 2005 av Xemtoth Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
CurunirOfValinor Skrivet 25 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 september, 2005 Låst Du är inte moderator, och du kommer aldrig bli om du drar upp döda trådar för att leka moderator. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 25 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 september, 2005 Låst Jag blev lite sådär lagomt sugen på att ge dig varning, bland annat för spam, men jag nöjer mig med en låsning av tråden. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts