chiligr Skrivet 13 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 september, 2005 Hehehe, eftersom jag inte är riktigt mega bra på att knåpa ihop larviga kärleksbrev så ber jag nu om hjälp! Ge mig tips på inte alltför seriösa saker att skriva...ska vara lite med glimten i ögat om ni fattar....höhö! Menar inte att ni ska skriva hela läxan åt mig...bara komma med lite tips...känner mig för humorlös idag! tackar på förhand! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MoriX Skrivet 13 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 september, 2005 "Jag gillar dig lika mycket som jag gillar mercedes ( i vc)" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crille_ Skrivet 13 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 september, 2005 Jag älskar dig nästan lika mycket som GTAsajten. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chiligr Skrivet 13 september, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 september, 2005 Hahaha! emn lite mer "romantiskt" fast ändå larvigt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 13 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 september, 2005 En dikt funkar alltid: När jag ser dig blir jag bäng- Kanske är det enklast med du o jag .. o en säng Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 13 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 september, 2005 ''Dina öron och ditt andsikte ser ut som röda rosor, din kropp är som en stor,rund fin snöboll.'' Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chiligr Skrivet 13 september, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 september, 2005 Mer Av de senare inläggen tack! ska vara på engelska...och läraren är jävla skämtsam så hon skrattar och ger mig MVG MOAHAHAHA! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 13 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 september, 2005 ''Dina öron och ditt andsikte ser ut som röda rosor, din kropp är som en stor,rund fin snöboll.'' ''Dina öron och ditt ansikte ser ut som röda rosor, din feta jävel" Typ samma sak Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chiligr Skrivet 13 september, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 september, 2005 ''Dina öron och ditt ansikte ser ut som röda rosor, din feta jävel" Typ samma sak Hahaha! IG here we come! nä, men min polare skrev saker som "your skin tastes like raw fish! and you look like a rusty spoon! orgasmic!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 13 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 september, 2005 (redigerad) Our first date, couldn't wait to see you naked Touch you in every secret place, I can hardly wait to bust freely, got you red hot, you so happy to see me Make the frontpage primetime live on TV my teacher, though we seperated at times I knew deep inside, baby girl would always be mine Picked you up when you was nine, started out my life of crime wit you, bought you some shells when you turned twenty-two It's true, nothin compares to the satisfaction that I feel when we out mashin, me and my teacher We closer than the hands of time, deeper than the drop of mankind I trust you dearly, I study blind Eller nåt...Tacka Tupac för texten, har ändrat ett par ord dock. Edit: Glöm inte att säga till läraren att Tupac hjälpte dig. Redigerad 13 september, 2005 av Cortez Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 13 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 september, 2005 Hahaha! IG here we come! nä, men min polare skrev saker som "your skin tastes like raw fish! and you look like a rusty spoon! orgasmic!! Kan du inte skriva något fint om dina spindlar? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Invictus Skrivet 13 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 september, 2005 Du kanske kan lägga in nån av dom här: I didn't know that angels could fly so low! If you were a tear in my eye I would not cry for fear of losing you. If beauty were sunlight, you'd shine from a million light-years away Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Benvit Skrivet 13 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 september, 2005 Http://www.gtasajten.com/forum/index.php?showtopic=34260 Hoooost.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chiligr Skrivet 13 september, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 september, 2005 Our first date, couldn't wait to see you naked Touch you in every secret place, I can hardly wait to bust freely, got you red hot, you so happy to see me Make the frontpage primetime live on TV my teacher, though we seperated at times I knew deep inside, baby girl would always be mine Picked you up when you was nine, started out my life of crime wit you, bought you some shells when you turned twenty-two It's true, nothin compares to the satisfaction that I feel when we out mashin, me and my teacher We closer than the hands of time, deeper than the drop of mankind I trust you dearly, I study blind Eller nåt...Tacka Tupac för texten, har ändrat ett par ord dock. Edit: Glöm inte att säga till läraren att Tupac hjälpte dig. Och inget som har med 2pac att göra! haha, nä...men jag vill inte nämna hans namn i min text tack...inte riktigt hårdrock liksom! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 13 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 september, 2005 Http://www.gtasajten.com/forum/index.php?showtopic=34260 Hoooost.. Darf ich das fragen warum das du das microsoftenhomepagen gelänkat hatte? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chiligr Skrivet 13 september, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 september, 2005 Http://www.gtasajten.com/forum/index.php?showtopic=34260 Hoooost.. Okej, herr prada, sidan akn inte visas... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 13 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 september, 2005 Och inget som har med 2pac att göra! haha, nä...men jag vill inte nämna hans namn i min text tack...inte riktigt hårdrock liksom! Jo, nämn honom, alla lärare älskar honom, speciellt brudarna. Hon drömde säkert om honom när han var aktiv rappare, hon vill bli påmind. Man kan inte tacka nej till Tupac på hans 9årsdag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 13 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 september, 2005 Snälla, skriv inte någon cheesy dikt eller nått, kör istället en fin kärleksförklaring som in the good ol' days då brevväxlingar var det enda rätta (ursäkta att även det lät cheesy, men allt som har med kärlek att göra är klichéer)... ...eller så kan du ju köra en Van Gogh och skicka ditt öra... ...brev är väldigt underskattat, skicka band likaså : ) (Väntar ivrigt på ett brev imorgon. Stämning) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chiligr Skrivet 13 september, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 september, 2005 (redigerad) Jo, nämn honom, alla lärare älskar honom, speciellt brudarna. Hon drömde säkert om honom när han var aktiv rappare, hon vill bli påmind. Man kan inte tacka nej till Tupac på hans 9årsdag. HAHA, Hon lyssnar på Bandit-rock 106.3! okka! det är oseriöst shit som gäller! lägger upåp den färdiga produkten här sen! hoppas du får ett fint brev imorrn! Redigerad 13 september, 2005 av chiligr Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 13 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 september, 2005 HAHA, Hon lyssnar på Bandit-rock 106.3! okka! det är oseriöst shit som gäller! lägger upåp den färdiga produkten här sen! hoppas du får ett fint brev imorrn! Hehe, okej. Då är väll det enda rätta att köra en violer-är-blå up her ass då... Tackar. Heja brävväxling! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts