VickeX Skrivet 13 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 september, 2005 Japp. Här snackar vi läxor. Inga hjälp med utränkningar men te.x snacka om man har nån ex. franska läxa eller har en fråga... Det var bara exempel så... Ja här kan man ju tillexempel förhöra glosor. Så om jag tränat så kan jag skriva här och fråga någon om det är rätt Släng topicen åt ******* om ni tycker det är roligt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-Ryder Skrivet 13 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 september, 2005 Hur länge har människan funnits? Har historia prov imorgon men jag har glömt boken i skolan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 13 september, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 september, 2005 (redigerad) Hur länge har människan funnits? Har historia prov imorgon men jag har glömt boken i skolan Historia är skit. Särskillt när man har läxa... Någon som kan hjälpa? LOL inte jag... Man räknar väll från ett visst antal år fkf (före kristus födelse) lol? Redigerad 13 september, 2005 av VickeX Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 13 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 september, 2005 Hur länge har människan funnits? Har historia prov imorgon men jag har glömt boken i skolan http://en.wikipedia.org/wiki/Human_evolution Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkjak Skrivet 13 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 september, 2005 Hur länge har människan funnits? Har historia prov imorgon men jag har glömt boken i skolan Hmmm... Minns att människans hjärna muterade så att den blev kreativ för cirka 40 000 år sen! Tror det var för 200 000 år sen... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 13 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 september, 2005 Brukar inte göra läxorna hemma .. Gör de oftast på bussen eller innan lektionen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 13 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 september, 2005 Jag har prov på den industriella revulutionen på fredag, men min bok är tydligen skriven samtidigt som revulutionen, är det någon som kan dra igenom allt snabbt och enkelt för en femma? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Valle-Ball Skrivet 14 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 september, 2005 Har ännu inte fått nån läxa sedan skolstarten, jag jobbar för bra och var sjuk den dan all andra fick läxor Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 14 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 september, 2005 På min skola så ger du oss hela tiden läxor. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
virre cool Skrivet 14 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 september, 2005 Håller på med en hemsk HK läxa, man ska inreda en lägen het för 2000, ett fel och man får ig, får man ig på uppgiften så får man ig i HK, suger rätt hårt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Flanders Skrivet 14 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 september, 2005 Håller på med att plugga svenska just nu Man ska veta hur några ord betyder typ som Fördom, Mobilt och Sannolikt blandannat Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-Ryder Skrivet 15 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 september, 2005 Har någon någon sida med villka valutor man andvänder i olika länder? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 15 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 september, 2005 Har någon någon sida med villka valutor man andvänder i olika länder? Tryck på det landets valuta du vill ha reda på, och kolla i spalten till höger. http://sv.wikipedia.org/wiki/Alfabetisk_li...ens_l%C3%A4nder Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 15 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 september, 2005 (redigerad) Har någon någon sida med villka valutor man andvänder i olika länder? Google´s your friend http://europa.eu.int/comm/translation/curr...es/svtable1.htm Edit: Damn, 2pac var före...men jag tycker att min sida var lättare Redigerad 15 september, 2005 av RavenE Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skytten Skrivet 15 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 september, 2005 Det är ju bara att googla om man t.ex vill veta hur länge människan har funnits: google Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
PluOntS Skrivet 16 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 september, 2005 Håller på med en hemsk HK läxa, man ska inreda en lägen het för 2000, ett fel och man får ig, får man ig på uppgiften så får man ig i HK, suger rätt hårt (:!!! Jo, fyfan. Läxor i hemkunskap är nog det värsta som finns. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 17 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 september, 2005 (redigerad) Jag behöver lite hjälp.. Med några saker.. Ok, Här kommer dom: Vanten En morgon hittar du vantarna på parkbänken. De har legat hela natten i -30' kyla. Tänk dig att du sticker in en termometer i en av vantarna under 10 min Vad tror du termometern kommer att visa? *Förklara hur du tänker! En lurig fråga En bil tankas med 50 kg bensin. Bilen körs tills bensinen tar slut. Om man smalar upp alla avgaser, som bilen lämnat. Tror du då att de vägt mer, lika mycket eller mindre? *Motivera! Kroppen 2 Hitta på ett sätt som visar hur Smör, matolja eller rågut, som vi äter, kan omvandlas till energi! *Berätta hur du tänker Tacksam för svar! Redigerad 17 september, 2005 av Sikorka Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kattälskaren Skrivet 17 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 september, 2005 En lurig fråga En bil tankas med 50 kg bensin. Bilen körs tills bensinen tar slut. Om man smalar upp alla avgaser, som bilen lämnat. Tror du då att de vägt mer, lika mycket eller mindre? *Motivera!Hur fan kan en bil tankas med 50 KILO bensin? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 17 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 september, 2005 Jag behöver lite hjälp.. Med några saker.. Ok, Här kommer dom: Tacksam för svar! Vanten: Termometern kommer visa en högre temperatur än -30 grader eftersom luften i vanten är isolerad och därför inte lika kall. En lurig fråga: Gissar att avgaserna väger mindre eftersom en liten mängd av bensinen/avgaserna "fastnar" i bilen. Kroppen 2: Ska man hitta på ett sätt att omvandla de sakerna till energi? Om du tänder eld på matoljan så bildas det värmeenergi. kattälskaren: Man väger upp 50 kg bensin och tankar bilen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gurfi Skrivet 17 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 september, 2005 Jo, fyfan. Läxor i hemkunskap är nog det värsta som finns. .det och so-lexan som man har nu. måste plugga om kommuner o skit. måste veta vad landsting är och vad dom gör, gud . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts