samool Skrivet 16 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 16 januari, 2003 gå in på den här sidan, det är fri trafik, allt finns, asp, MySQL och det är billigt också, var finns haken, hur kan det vara så pass billigt... hultenius betalar ju mer än så vad ja vet... jag är inte så bra på sånt där men jag undrar bara Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 16 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 16 januari, 2003 Tippsade hultan igår(tror jag) men han sa att servrarna var extremt ostabila... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 16 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 16 januari, 2003 1. Servrarna ligger i danmark. 2. Knappt ingen support. 3. Dålig (nästan ingen) kontroll av servern. 4. Väldig få funktioner (de viktigaste finns dock). 5. Antagligen dålig kvalité och många på samma server. Dessutom står det att de kan höja priset när som helst under perioden och om dom gör reklam (som stellhell sa) på kazaa så verkar de inte jätteseriösa... Visst, de kan vara bra men mycket pekar emot och i vissa lägen är det inte bara priset som bestämmer Men tack ändå, det är kul att ni försöker hjälpa Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
samool Skrivet 17 januari, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 17 januari, 2003 1. Servrarna ligger i danmark. 2. Knappt ingen support. 3. Dålig (nästan ingen) kontroll av servern. 4. Väldig få funktioner (de viktigaste finns dock). 5. Antagligen dålig kvalité och många på samma server. Dessutom står det att de kan höja priset när som helst under perioden och om dom gör reklam (som stellhell sa) på kazaa så verkar de inte jätteseriösa... Visst, de kan vara bra men mycket pekar emot och i vissa lägen är det inte bara priset som bestämmer Men tack ändå, det är kul att ni försöker hjälpa aa okej då förstår jag, men för min egen del då. Skulle det funka då tror du? Jag kom nog inte ha lika avancerat som på GtaSajten. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts