Jump to content

Bästa Bilen i just ditt San Andreas

Donkeey
 Share

Recommended Posts

• Inlägg 61
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Jag diggar Police, Alpha, Majestic, Nebula, Esperanto och Virgo...

Jag vet det vart ganska många, men då har man ett stort urval av fordon också ^_^:teehee:

Men HERREGUD! Du har poliskläder (om du har kvar dom på) och ditt favorit fordon är polisbilen, eller ett av dom I allfall. Och ditt namn här på gtasajten är ''Officer Hernandez''. ;P

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hahaha ^_^

Jo, jag vet. Och ja, jag har poliskläderna kvar... Men jag är inte lika galen som Tenpenny & c:o  :)

Tycker det är kul med biljakter, men inte att bli jagad, så jag lirar snut ganska ofta i GTA: SA  :teehee:

Kör polisuppdrag?

Eller gör du som jag gjorde en gång I San Fierro. Ställde mig med en polisbil vid Supa Save (en affär) när jag ståt där ett tag på parkeringen så, woops, så blev en bil stulen. En kort biljakt blev det, tjuven körde in I en bensinstation, *pang*. Sen fick JAG polisen efter mig. ;P

Tenpenny är lite galen ja. ;)

Edit: Du är nog ingen San Fierro grabb. -_-

Redigerad av Cyprez
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Kör polisuppdrag?

Eller gör du som jag gjorde en gång I San Fierro. Ställde mig med en polisbil vid Supa Save (en affär) när jag ståt där ett tag på parkeringen så, woops, så blev en bil stulen. En kort biljakt blev det, tjuven körde in I en bensinstation, *pang*. Sen fick JAG polisen efter mig. ;P

Tenpenny är lite galen ja. ;)

Edit: Du är nog ingen San Fierro grabb. :)

Njäe... Jag flyttar mycket mellan städerna, men jag är nästan oftast i SF... Brukar patrullera som vanligt... Alltså, jag kör runt i en polisbil och händer något så hänger jag på. Blir det ett långtråkigt "skift" så kör jag polisupprdag... :teehee:

Tog fast en person som stal en motorcykel idag (en gängmedlem... han hade pistol och det vart skottlossning ^_^ ) Han åkte dit med pannkaka och sylt! -_-

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Njäe... Jag flyttar mycket mellan städerna, men jag är nästan oftast i SF... Brukar patrullera som vanligt... Alltså, jag kör runt i en polisbil och händer något så hänger jag på. Blir det ett långtråkigt "skift" så kör jag polisupprdag... :teehee:

Tog fast en person som stal en motorcykel idag (en gängmedlem... han hade pistol och det vart skottlossning ;P ) Han åkte dit med pannkaka och sylt! :)

Haha, okej. Fick för mig att du bara var I Los Santos. -_-

Synd att jag är för lat för att skaffa polisuniform.

Hoppas du andvänder batong. ^_^

Länk till kommentar
Dela på andra sidor