C_J Skrivet 30 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2005 *snyft* :'( Nee det e du inte jag gillar den ass mycket om det gäller paint jobs Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jaeger Skrivet 30 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2005 Supergt och Feltzer: Super GT = Aston Martin, snabb som saatan Feltzer = någon Korv1, halvsnabb men skitaöverdrivetgrymma bromsar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Officer Hernandez Skrivet 30 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2005 Jag diggar Police, Alpha, Majestic, Nebula, Esperanto och Virgo... Jag vet det vart ganska många, men då har man ett stort urval av fordon också Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 30 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2005 Jag diggar Police, Alpha, Majestic, Nebula, Esperanto och Virgo... Jag vet det vart ganska många, men då har man ett stort urval av fordon också Men HERREGUD! Du har poliskläder (om du har kvar dom på) och ditt favorit fordon är polisbilen, eller ett av dom I allfall. Och ditt namn här på gtasajten är ''Officer Hernandez''. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Officer Hernandez Skrivet 30 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2005 Hahaha Jo, jag vet. Och ja, jag har poliskläderna kvar... Men jag är inte lika galen som Tenpenny & c:o Tycker det är kul med biljakter, men inte att bli jagad, så jag lirar snut ganska ofta i GTA: SA Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 30 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2005 (redigerad) Hahaha Jo, jag vet. Och ja, jag har poliskläderna kvar... Men jag är inte lika galen som Tenpenny & c:o Tycker det är kul med biljakter, men inte att bli jagad, så jag lirar snut ganska ofta i GTA: SA Kör polisuppdrag? Eller gör du som jag gjorde en gång I San Fierro. Ställde mig med en polisbil vid Supa Save (en affär) när jag ståt där ett tag på parkeringen så, woops, så blev en bil stulen. En kort biljakt blev det, tjuven körde in I en bensinstation, *pang*. Sen fick JAG polisen efter mig. Tenpenny är lite galen ja. Edit: Du är nog ingen San Fierro grabb. Redigerad 30 oktober, 2005 av Cyprez Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Officer Hernandez Skrivet 30 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2005 Kör polisuppdrag? Eller gör du som jag gjorde en gång I San Fierro. Ställde mig med en polisbil vid Supa Save (en affär) när jag ståt där ett tag på parkeringen så, woops, så blev en bil stulen. En kort biljakt blev det, tjuven körde in I en bensinstation, *pang*. Sen fick JAG polisen efter mig. Tenpenny är lite galen ja. Edit: Du är nog ingen San Fierro grabb. Njäe... Jag flyttar mycket mellan städerna, men jag är nästan oftast i SF... Brukar patrullera som vanligt... Alltså, jag kör runt i en polisbil och händer något så hänger jag på. Blir det ett långtråkigt "skift" så kör jag polisupprdag... Tog fast en person som stal en motorcykel idag (en gängmedlem... han hade pistol och det vart skottlossning ) Han åkte dit med pannkaka och sylt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 30 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2005 Njäe... Jag flyttar mycket mellan städerna, men jag är nästan oftast i SF... Brukar patrullera som vanligt... Alltså, jag kör runt i en polisbil och händer något så hänger jag på. Blir det ett långtråkigt "skift" så kör jag polisupprdag... Tog fast en person som stal en motorcykel idag (en gängmedlem... han hade pistol och det vart skottlossning ) Han åkte dit med pannkaka och sylt! Haha, okej. Fick för mig att du bara var I Los Santos. Synd att jag är för lat för att skaffa polisuniform. Hoppas du andvänder batong. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 30 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2005 Ontopic: Super GT : En cadillac Landstalker : Hummer H2 Stretch : Mercedes limosin NRG 500 : Ducati nånting Hydra : Harrier Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 30 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2005 Ontopic: Super GT : En cadillac Landstalker : Hummer H2 Stretch : Mercedes limosin NRG 500 : Ducati nånting Hydra : Harrier Super GT är väll ingen Cadilac? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Officer Hernandez Skrivet 31 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2005 Haha, okej. Fick för mig att du bara var I Los Santos. Synd att jag är för lat för att skaffa polisuniform. Hoppas du andvänder batong. Jodå, jag använder batong (och karate) i närstrid Är kampsportare på riktigt, så det blir lite mera "jag" i det hela Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 31 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2005 Super GT är väll ingen Cadilac? Han måste ha moddat. För annars har han fel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Dobermannen Skrivet 31 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2005 Jag kör inte som mycket bil, kör mest NRG 500 och Sanchez Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 31 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2005 Han måste ha moddat. För annars har han fel. Ja, luktar skumt på långa vägar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
C_J Skrivet 31 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2005 Ja, luktar skumt på långa vägar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 31 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2005 Han måste ha moddat. För annars har han fel. Man ska väl skriva vilka bilar man moddat till? Super GT är ingen Cadillac, men på mitt moddade spel är det en typ, street racing verson av en Cadillac. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 31 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2005 Admiral som är hella stylad ser precis ut som hans epa borstett från rosten, synd att man inte kan få dit rost Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 31 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2005 Admiral som är hella stylad ser precis ut som hans epa borstett från rosten, synd att man inte kan få dit rost Varför vill du ha rost på den? Själv håller jag mig till min Pontiac Trans Am. Mattsvart med guldfälgar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tsbusa Skrivet 1 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2005 Turismo, för att det är en Lamborghini Gallardo! Nope, det er det ikke, men en Ferrari F40. Om ikke du har modifisert den til en Gallardo. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 1 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2005 Man ska väl skriva vilka bilar man moddat till? Super GT är ingen Cadillac, men på mitt moddade spel är det en typ, street racing verson av en Cadillac. Okej okej, klargjorde för Cyprez bara. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts