Bubba Skrivet 13 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 september, 2005 (redigerad) Tjoho alla! Jag har några frågor om Valve Hammer editor 1. Jag undrar om ni vet någon bra tutorial för Valve Hammer editor? 2. Vet ni hur jag gör så att banorna blir till cs 1.6?? 3. Vet ni vad jag ska skriva in på options för att allt ska bli rätt så att jag kan starta banorna till cs 1.6?? 4. Vet ni vilka extra program jag behöver?? Tutorialen kan gärna inehålla allt detta...... Tacksam för svar...... MVH Bubba Redigerad 13 september, 2005 av Bubba Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 13 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 september, 2005 http://www.twhl.co.za/ Där hittar du massor av bra tutorials för Hammer, allt från hur man konfigurerar programmet till att bygga avancerade banor. Det finns en bra 6-stegs kurs också som lär ut grunderna. http://www.vlatitude.com/ är också väldigt bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubba Skrivet 13 september, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 september, 2005 Tack så mycket jag ska kolla nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkjak Skrivet 15 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 september, 2005 Sjyst... Laddade osså ner Hammereditor nyligen... Kan ni några bra prefab-sidor? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AE_Dave Skrivet 15 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 september, 2005 Darkjak: Ifall du mappar till Half-Life inkl. moddar så: www.planethalflife.com-- klicka dig där vidare i menyn till vänster, till: "Editing" och ledan sedan upp länken till "Prefab Labs" Eller vad den sidan nu hette. Ifall du bygger banor till Half-Life 2 inkl. moddar så finns det färdiga modeller att använda med hjälp av prop_dynamic / prop_physics / prop_static med mera i entity-menyn. :F Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubba Skrivet 15 september, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 september, 2005 Vet ni vilket som är det nyaste valve hammer editor programmet till cs 1.6 och var jag kan ladda ner det??? Jag har också läst att man typ behöver något som heter fgd...... var kan jag få tag på det senaste till cs 1.6?? Behöver jag några andra extra program till valve hammer editor?? // Bubba Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubba Skrivet 25 september, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 september, 2005 Hur gör jag så att man inte kan köpa på banan?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts