Jump to content

Rånet

felshoe
 Share

Recommended Posts

• Inlägg 40
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Jag och några kompisar var nere i haga (ett lite småfarligt ställe på kvällarna). Stog och snackade lite, så kom det fram ett invandrargäng :rolleyes: , på typ 7pers, vi var fyra. iaf, dom kom fram till oss, och frågade om jag kände en person, vilket jag inte gjorde, så jag svarade såklart nej. Då blev dom arga och körde sin vanliga " ey varför ljuger dyyy"?, "nae" sa jag. Då skulle vi följa med dom, bestämde en stor neger i deras gäng, så vi gjorde det. Dom drog in oss på en tom gata, tryckte upp mig omt väggen, plundrade mina fickor på mp3, pengar och mobilen, likadant med mina kompisar. För drygt en månad sedan satt jag och kollade i en kompis skolkatalog, och såg den stora negern. Så jag tog namnet, gick till polisen och sa det, dom kallade in honom, och han erkäknde typ eftersom jag kände igen honom såpass väl. Det var någon annan som hade torskat också, så polisen hade två personer som var med. Det gick till rättegång, och jag fick skadestånd :wacko: .

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag och några kompisar var nere i haga (ett lite småfarligt ställe på kvällarna). Stog och snackade lite, så kom det fram ett invandrargäng ^_^ , på typ 7pers, vi var fyra. iaf, dom kom fram till oss, och frågade om jag kände en person, vilket jag inte gjorde, så jag svarade såklart nej. Då blev dom arga och körde sin vanliga " ey varför ljuger dyyy"?, "nae" sa jag. Då skulle vi följa med dom, bestämde en stor neger i deras gäng, så vi gjorde det. Dom drog in oss på en tom gata, tryckte upp mig omt väggen, plundrade mina fickor på mp3, pengar och mobilen, likadant med mina kompisar. För drygt en månad sedan satt jag och kollade i en kompis skolkatalog, och såg den stora negern. Så jag tog namnet, gick till polisen och sa det, dom kallade in honom, och han erkäknde typ eftersom jag kände igen honom såpass väl. Det var någon annan som hade torskat också, så polisen hade två personer som var med. Det gick till rättegång, och jag fick skadestånd :lol: .

Haga? Bor du i Umeå? ^_^

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Usch. dessa invandrare som stjäl å håller på..

Tur att du fick skadestånd :P

.i vissa såna länder så är kulturen uppbyggd så. en kompis berättade om hur det va i hans hemland som åkte till på semester. kommer inte ihåg vilket land det va men något irak eller iaf dom arablenderna. som slåss ganska mycket och dom små ger pengar till dom större (storebrorsor). då när dom kommer hit så betér dom sig som dom gjorde hemma och det blir ju som en kulturkrock. dom resonerar säkert: *vilken dum jävel. om inte han ger mig pengar så bankar jag skiten ur honom tills han gör det* i grova drag. vissa blir väl mer eller mindre kriminella. dom tycker säkert att vi svenskar är mesproppar.

----

va bra att dom åkte fast och att du fick skadestånd. måste ju vara en väldigt bekväm känsla att höra att dom måste betala.

blev dina polare också rånade? drog dom med dig till nått ställe och lät dina polare vänta nån annanstans, eller? fick dina polare skadestånd?

du behöver inte svara om du inte vill men själv är man ju lite nyfiken :rolleyes: .

Länk till kommentar
Dela på andra sidor