felshoe Skrivet 13 september, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 september, 2005 Ja, godis för mig =). Jag har lovat mina kompisar att bjuda en helkväll med öl, såfort jag får pengarna, även om vi vet att det kommer ta tid. Men dom kommer väl gå till snus, öl och kläder =). Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tangelito Skrivet 14 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 september, 2005 Ja, godis för mig =). Jag har lovat mina kompisar att bjuda en helkväll med öl, såfort jag får pengarna, även om vi vet att det kommer ta tid. Men dom kommer väl gå till snus, öl och kläder =). Ja va kul Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
virre cool Skrivet 14 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 september, 2005 Brott lönar sig inte, Grattis! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 14 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 september, 2005 Hur gick det egentligen till? Och hur visste du vilka de var. Kan du inte berätta? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 14 september, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 september, 2005 Jag och några kompisar var nere i haga (ett lite småfarligt ställe på kvällarna). Stog och snackade lite, så kom det fram ett invandrargäng , på typ 7pers, vi var fyra. iaf, dom kom fram till oss, och frågade om jag kände en person, vilket jag inte gjorde, så jag svarade såklart nej. Då blev dom arga och körde sin vanliga " ey varför ljuger dyyy"?, "nae" sa jag. Då skulle vi följa med dom, bestämde en stor neger i deras gäng, så vi gjorde det. Dom drog in oss på en tom gata, tryckte upp mig omt väggen, plundrade mina fickor på mp3, pengar och mobilen, likadant med mina kompisar. För drygt en månad sedan satt jag och kollade i en kompis skolkatalog, och såg den stora negern. Så jag tog namnet, gick till polisen och sa det, dom kallade in honom, och han erkäknde typ eftersom jag kände igen honom såpass väl. Det var någon annan som hade torskat också, så polisen hade två personer som var med. Det gick till rättegång, och jag fick skadestånd . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 14 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 september, 2005 Så sjukt. Men vad ska man göra, följer man inte med kan det bli värre... Hoppas att du får pengarna nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 14 september, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 september, 2005 Jo, vi tänkte precis samma sak. Jag menar, dom var äldre,större, och fler än oss, vi skulle inte kunna göra något annat. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 14 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 september, 2005 Köp en riktigt stor gottepåse för 13.000 kr Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
epix Skrivet 15 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 september, 2005 Jag och några kompisar var nere i haga (ett lite småfarligt ställe på kvällarna). Stog och snackade lite, så kom det fram ett invandrargäng , på typ 7pers, vi var fyra. iaf, dom kom fram till oss, och frågade om jag kände en person, vilket jag inte gjorde, så jag svarade såklart nej. Då blev dom arga och körde sin vanliga " ey varför ljuger dyyy"?, "nae" sa jag. Då skulle vi följa med dom, bestämde en stor neger i deras gäng, så vi gjorde det. Dom drog in oss på en tom gata, tryckte upp mig omt väggen, plundrade mina fickor på mp3, pengar och mobilen, likadant med mina kompisar. För drygt en månad sedan satt jag och kollade i en kompis skolkatalog, och såg den stora negern. Så jag tog namnet, gick till polisen och sa det, dom kallade in honom, och han erkäknde typ eftersom jag kände igen honom såpass väl. Det var någon annan som hade torskat också, så polisen hade två personer som var med. Det gick till rättegång, och jag fick skadestånd . Haga? Bor du i Umeå? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JMC Skrivet 15 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 september, 2005 (redigerad) Edit: deleted Redigerad 15 september, 2005 av JMC Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 15 september, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 september, 2005 Haga? Bor du i Umeå? Göteborg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
epix Skrivet 15 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 september, 2005 Göteborg Aha, fan vad många ställen det finns som heter Haga då. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MoriX Skrivet 15 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 september, 2005 Usch. dessa invandrare som stjäl å håller på.. Tur att du fick skadestånd Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gurfi Skrivet 15 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 september, 2005 Usch. dessa invandrare som stjäl å håller på.. Tur att du fick skadestånd .i vissa såna länder så är kulturen uppbyggd så. en kompis berättade om hur det va i hans hemland som åkte till på semester. kommer inte ihåg vilket land det va men något irak eller iaf dom arablenderna. som slåss ganska mycket och dom små ger pengar till dom större (storebrorsor). då när dom kommer hit så betér dom sig som dom gjorde hemma och det blir ju som en kulturkrock. dom resonerar säkert: *vilken dum jävel. om inte han ger mig pengar så bankar jag skiten ur honom tills han gör det* i grova drag. vissa blir väl mer eller mindre kriminella. dom tycker säkert att vi svenskar är mesproppar. ---- va bra att dom åkte fast och att du fick skadestånd. måste ju vara en väldigt bekväm känsla att höra att dom måste betala. blev dina polare också rånade? drog dom med dig till nått ställe och lät dina polare vänta nån annanstans, eller? fick dina polare skadestånd? du behöver inte svara om du inte vill men själv är man ju lite nyfiken . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 15 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 september, 2005 Aha, fan vad många ställen det finns som heter Haga då. (:!!! Finns i Norrköping också. Trode det var där han bodde eftersom han ett tag hade en bild på en tjej som går i min skola, och vi bor utanför norrköping så jag trode han kom därifrån. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MR_Lene Skrivet 15 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 september, 2005 Finns haga överallt (:!!! vore inte fel med 13 000 förtillfället (:!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
bogart Skrivet 15 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 september, 2005 Skönt att höra att du fick skadestånd (:!!! Jag fick 43.000 när moppen blev stulen och jag blev misshandlad (:!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 15 september, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 september, 2005 Skönt att höra att du fick skadestånd (:!!! Jag fick 43.000 när moppen blev stulen och jag blev misshandlad (:!!! Jo, det kan jag ju drömma om Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 15 september, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 september, 2005 Mina kompisar fick tillbaka sina grejer, int een aning om varför jag inte fick det, så dom drog tillbaka sina anmälan. Men jag ville ha hämnd. Dom höll på och berätta hur farlig den stor anegern var, men jag skiter fan i det. Jag ska vinna, dom skulle inte komma undan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Streetwave Skrivet 17 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 september, 2005 Kommer kanske bli jobbigt sen när du ska kräva ut skadeståndet. För i sverige så är det ju den utsattes jobb att göra det...ganska sjukt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts