felshoe Skrivet 13 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 september, 2005 Kommer ni ihåg i våras, när jag skrev att jag hade blivit rånad ? Iaf, det har varit rättegång nu. Ska få 13.000 i skadestånd av herrarna. Känns riktigt skönt att ha vunnit tillslut Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
epix Skrivet 13 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 september, 2005 Kommer ni ihåg i våras, när jag skrev att jag hade blivit rånad ? Iaf, det har varit rättegång nu. Ska få 13.000 i skadestånd av herrarna. Känns riktigt skönt att ha vunnit tillslut Härligt, önskade jag också kunde få det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 13 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 september, 2005 Nice... You Nailed That Bastards! thats some real shit! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Miike Skrivet 13 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 september, 2005 Jag fick 5000kr när jag blev rånad på skitmobilen. Hade inga vittnen, inga bevis förutom att mobilen var borta. Det dröjde ej länge innan jag fick pengarna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maxz Skrivet 13 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 september, 2005 Vad rånades du på? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 13 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 september, 2005 Grattis Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 13 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 september, 2005 Jag fick 5000kr när jag blev rånad på skitmobilen. Hade inga vittnen, inga bevis förutom att mobilen var borta. Det dröjde ej länge innan jag fick pengarna. Du kunde trackat mobilen med värsta GPS Tracking System fast nu fantiserar jag som James Bond så... men... ring din mobil och säg DU HAR MIN MOBIL! GE MIG DEN! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Benvit Skrivet 13 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 september, 2005 Congrats Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 13 september, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 september, 2005 Vad rånades du på? Min mp3, lite pengar, och mobiltelefonen. Men dom fick betala för psykiskt lidande och kränkning också =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 13 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 september, 2005 Vet hur det måste kännas...störtskönt. Ashärlig känsla att äntligen ska de jävlarna få betala. Grattis. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 13 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 september, 2005 Några stycken som gjorde inbrott i min pappas buss och tog 2 dator blandannat och lite annat. Pengar för 60 tusen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 13 september, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 september, 2005 Vet hur det måste kännas...störtskönt. Ashärlig känsla att äntligen ska de jävlarna få betala. Grattis. Det är ju inte bara pengarna som jag blir glad över. Det är ju att jag har vunnit, dom rånade mig, men inte fan lönade det sig, dom tjänade ju knappast något på det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 13 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 september, 2005 Det är ju inte bara pengarna som jag blir glad över. Det är ju att jag har vunnit, dom rånade mig, men inte fan lönade det sig, dom tjänade ju knappast något på det. För att säga inget.. Det enda de fick var lite gratis prylar men de fick de betala byrt för. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 13 september, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 september, 2005 Dom kan ju ha sålt grejerna för max 3-400 kr. =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 13 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 september, 2005 Du vet att om de inte har pengar så kan det ta många år innan du får dem. Du kan oxå ansöka om pengarna hos Brotts offer jouren om det skulle kruxa med pengarna. Hoppas det ordnar sig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Explosiv Anka Skrivet 13 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 september, 2005 Härligt, rätt åt dom jävlarna =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chiligr Skrivet 13 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 september, 2005 Skönt att höra! grattis får man väl säga? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 13 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 september, 2005 Grattulerar! Glädjande att den rätta sidan har vunnit. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 13 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 september, 2005 Grattis Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tangelito Skrivet 13 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 september, 2005 Yeah! Yeah! Yeah! skönt att du får skadestånd, va ska du göra med pengarna? köpa godis? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts