Mark Skrivet 14 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 september, 2005 Skriver bara lol åt patetiska saker.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
-NightHawk- Skrivet 14 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 september, 2005 Vote: Får ett leende på läpparna Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gurfi Skrivet 14 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 september, 2005 Skriver LOL när jag skrattar mycket, skrattar mindre, fnissar eller skrattar inombords. väldigt sällan jag skriver ROFL, eller ROFLMAO, eller LMAO etc. det är ju så lätt att skriva LOL. men jag skriver nästan bara det när jag spelar css. null vote Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chiligr Skrivet 14 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 september, 2005 Jag skriver sällan lol...skulle vara om jag hade riktigt kul åt nåt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 14 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 september, 2005 Stretchar smilbanden. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 14 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 september, 2005 Försöker å aldrig skriva det, om jag inte ska driva med folk som använder ordet för mycket t.ex "han e fan bra lol"..sen folk som säger lol på riktigt, det är fan töntigt =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
bogart Skrivet 14 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 september, 2005 Tycker bara det är grovt löjligt att skriva "lol" skriver "haha" eller nått sånt istället.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts