Bullet Skrivet 13 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 september, 2005 Leer typ lite. Om jag asgarvar så skriver ag typ : HAHAHAHHA. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 13 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 september, 2005 Ibland, ibland inte Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Explosiv Anka Skrivet 13 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 september, 2005 Skriver aldrig LOOOL =P Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Miike Skrivet 13 september, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 september, 2005 Skriver aldrig LOOOL =P Fast du gör smiliesar med bokstäver och tecken fast det finns ett antal riktiga smiliesar att välja mellan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 13 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 september, 2005 Jag har inga speciella regler, skriver det när det faller mig in Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 13 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 september, 2005 Skriver inte Lol. Sorry guys...didn't meen to stand you down. (För er som inte riktigt hänger med i svängarna så fanns det en inbakad referens i ovanstående lilla meningen på engelska till dexys midnight runners tredje skiva, som jag gärna skulle vela hitta någonstans på vinyl) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
IceCandy Skrivet 14 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 september, 2005 När jag skriver lol så ler jag eller garvar jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
bíg_mamá Skrivet 14 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 september, 2005 Skriver aldrig ''L0oL'' för jag tycker att de e ett fjortis-ord. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 14 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 september, 2005 Skriver aldrig ''L0oL'' för jag tycker att de e ett fjortis-ord. Därför skriver man "lol" så slipper du fjortisordet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
virre cool Skrivet 14 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 september, 2005 Null vote, som BroDD sa, olika Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 14 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 september, 2005 LOL - Skrattar/fnittrar/för oväsen lol - Ler/smilar/för inga oväsen Om jag därimot finner något sepe roligt så blir det spamning av "LOOOOOOOOOOOOOOL" "HAHAHAHAHAHAHAHAHHA" "HAUEHUAHEUAHEUHAEUH" "AAAAAAAAAAAAAHAHAHAH" "OMGLOOOOOOOOOOOOL" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Geten123 Skrivet 14 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 september, 2005 Skriver bara lol när jag garvar ihjäl mig. Samma här. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Colan K Skrivet 14 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 september, 2005 Skriver lol när jag tycker det är roligt >fnissar, skrattar typ fall det är askul så är det ju HAHHAHAHAHA eller ROFL! eller om man får cpryck ROFLMAO!!! .... hatar folk som säger lol i verkligheten bara Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
virre cool Skrivet 14 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 september, 2005 Skriver lol när jag tycker det är roligt >fnissar, skrattar typ fall det är askul så är det ju HAHHAHAHAHA eller ROFL! eller om man får cpryck ROFLMAO!!! .... hatar folk som säger lol i verkligheten bara En i vår klass säger lol åt allting, Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Colan K Skrivet 14 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 september, 2005 En i vår klass säger lol åt allting, Ok, jag är datanörd, tillfället en eremit i min mörka grotta och spelar wow Men nu går jag i en klass, en tjej och resten killar... alla är typ datanördar... säger lol åt allt... skrattar typ inte 'lol. lol . lol. lol' ARRRRRRRRGH! fatta vad jobbigt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
virre cool Skrivet 14 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 september, 2005 Ok, jag är datanörd, tillfället en eremit i min mörka grotta och spelar wow Men nu går jag i en klass, en tjej och resten killar... alla är typ datanördar... säger lol åt allt... skrattar typ inte 'lol. lol . lol. lol' ARRRRRRRRGH! fatta vad jobbigt Stackare, lider med dig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DoeX Skrivet 14 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 september, 2005 Ibland, Ibland Inte Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Slippy Skrivet 14 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 september, 2005 Lol = Ler, lite småskratt LOOOOOL = Skrattar som fan Haha och hehe har jag slutat att använda. Samma här, fast lmao eller rofl när jag skrattar som fan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aKi Skrivet 14 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 september, 2005 Ler lite smått när jag skriver det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alpha Skrivet 14 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 september, 2005 Antingen så ler jag eller så menar jag "hehe" när jag skriver lol. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts