Toki Skrivet 16 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 september, 2005 Gurfi! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 16 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 september, 2005 Frenzy Var det inte du som hatade mig innan? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
IceCandy Skrivet 16 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 september, 2005 Be gone with ye'. Så..Planescapeigt sagt.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crice Skrivet 16 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 september, 2005 Så..Planescapeigt sagt.. Jaså... har aldrig lirat Planescape, men det var ju en skojig tillfällighet. Hihi. Får lägga till epix/Scraw i listan också. Och Pico åker upp på svarta listan. In yer face, lad. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 16 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 september, 2005 Jaså... har aldrig lirat Planescape, men det var ju en skojig tillfällighet. Hihi. Får lägga till epix/Scraw i listan också. Och Pico åker upp på svarta listan. In yer face, lad. Talk dirty to me! Say 'I'm your lil' bitch'! @Frenzy: Jo, men du är ju en reko kille. =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
IceCandy Skrivet 16 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 september, 2005 (redigerad) Jaså... har aldrig lirat Planescape, men det var ju en skojig tillfällighet. Hihi. Jaa.. alla i planescape snackar på det där sättet.. Sköna personer: Sikorka (KnivFetish) Mr.Magic (Kul att rita i paint ) Crice (För sin Planescapiga kommentar ) Funnylin (Skojig person) Det är alla jag kommer på just nu. Edit: Glömde Patrik! Med sina fräna bilder! Redigerad 16 september, 2005 av IceCandy Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 16 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 september, 2005 Skönaste snubben är lätt Crice Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crice Skrivet 16 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 september, 2005 Skönaste snubben är lätt Crice Aw... gosh darn it, du har ju fan hållit på mig sedan rap-boxdagarna. ( ) MadeMan förtjänar en plats på listan... och Pico åker allt längre ner. Admit it, bitch, you like it. @IceCandy: Grazie, merci och danke. Tack kan väl tilläggas. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Martin-123 Skrivet 16 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 september, 2005 Ingen som gillar mig... :'( :'( :'( AkI eller Weener... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 16 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 september, 2005 Haha ni e för roliga, ni glömde mig allihop, eller..eller... :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Invictus Skrivet 16 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 september, 2005 Alla som är trevliga och respekterar mig tycker jag är sköna Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 17 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 september, 2005 Sofie är väl skönast på forumet enligt mig.. Bokstavligen talat.. hö.. hö.. (jak aer en snel hest) T: Lilla Tobias är soet. Och Moofa. Sen saknar jag den galna hönan. Vart fan har han tagit vägen?! Pelle, funny, arvid, glassbilen och alla andra gamla ökenrävar med. Vi kommer alltid vara dom bästa/skönaste/coolaste i GTAsajtens historia. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crice Skrivet 17 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 september, 2005 Vi kommer alltid vara dom bästa/skönaste/coolaste i GTAsajtens historia. Enligt er själva... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 17 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 september, 2005 (redigerad) Sikorka (KnivFetish) Tack.. Du är så snäll och fin.. Edit: Lägger väl upp min lista snart.. Redigerad 17 september, 2005 av Sikorka Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 17 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 september, 2005 Enligt er själva... Well, ni fanns ju inte när vi började äga så.. Capish! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 17 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 september, 2005 Cortez Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 17 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 september, 2005 Aw... gosh darn it, du har ju fan hållit på mig sedan rap-boxdagarna. ( ) MadeMan förtjänar en plats på listan... och Pico åker allt längre ner. Admit it, bitch, you like it. @IceCandy: Grazie, merci och danke. Tack kan väl tilläggas. Haha rapboxen den kommer man ihåg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Reve Skrivet 17 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 september, 2005 Cortez är bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Egget91 Skrivet 17 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 september, 2005 Jag tycker faktist att Pluonts e skön, iallafall ibland Och..............Kommer ej på nån Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 17 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 september, 2005 (redigerad) Cortez,Azore,vice, pico,Pluonts och Tokiga Toki.:"> Alla här är så sköna att man gråter då man skiter. Redigerad 17 september, 2005 av Cyprez Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts