Jump to content

Skönaste medlemmen?

ZcruweN
 Share

Recommended Posts

• Inlägg 160
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Känns lite played-out att börja namedroppa en massa, men man måste ju visa sin tacksamhet för de trevliga stunder man har fått av er på detta forum.

Crice, Pico, okka?, Funnylin, The Dude, Cortez (hatkärlek, tihi) och xPisc, för att endast nämna ett fåtal "sköna" medlemmar...

The selected, helt enkelt. Iallafall på rak arm. Oh...

Editation.

Ojdå! Får ju inte glömma lilla Topp3 =)

...nu blev listan inte lika "på rak arm", men...

Mer korrekt, iallafall!

Redigerad av okka
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Holy Moley! Detta hade jag inte räknat med... med tanke på att jag inte är speciellt aktiv på denna sida.

Jag är inte mycket för att utnämna favoriter precis, men jag tycker bra om alla som gillar mig. :rolleyes:

Det finns många bra, trevliga, smarta och upplysta personer på denna sida som ger mig hopp för framtiden. Det vill säga, om vi har en framtid.

Vilka ni är är oväsentligt.

Res Ipsa Loquitur

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Tack. (:!!!:) Varför tycker du det?

Tycker många är roliga och trevliga. Även de som jag har tjafsat lite med. (harkel, kungentråden tex.) Man måste måste göra det med...

Men för att namnge någa: Topp3, Azore, KalleR, GTAPIMPfoolife, The Dude, Crice kan var kul, BroDD (givet).

+ En hel del till som jag pratat med...

Nja, vet inte. Tycker du är skön bara (:!!!:) Diggar din gamla signatur. Många som är go'a.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor