ZcruweN Skrivet 15 september, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 september, 2005 (redigerad) Jag vet inte varför..... men jag känner mig ignorerad EDIT: ny sida WOHO Redigerad 15 september, 2005 av ZcruweN Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crice Skrivet 15 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 september, 2005 Jag vet inte varför..... men jag känner mig ignorerad I ärlighetens namn så har du aldrig utmärkt dig på något vis. Jag känner igen din avatar, men ditt namn, till exempel, får ingen klocka att ringa. Jaja, vänta ett tag; din tid kommer nog. *gungar förstrött i gungstolen* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 15 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 september, 2005 Fan vad jag är en tråkig medlem då. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 15 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 september, 2005 (redigerad) Känns lite played-out att börja namedroppa en massa, men man måste ju visa sin tacksamhet för de trevliga stunder man har fått av er på detta forum. Crice, Pico, okka?, Funnylin, The Dude, Cortez (hatkärlek, tihi) och xPisc, för att endast nämna ett fåtal "sköna" medlemmar... The selected, helt enkelt. Iallafall på rak arm. Oh... Editation. Ojdå! Får ju inte glömma lilla Topp3 =) ...nu blev listan inte lika "på rak arm", men... Mer korrekt, iallafall! Redigerad 15 september, 2005 av okka Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 15 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 september, 2005 ARGH! OKKA! JAG GLÖMDE OKKA!! ARGH! Fyfan, nu hatar jag mig själv. *ändrar min lista* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tangelito Skrivet 15 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 september, 2005 Hmm..tycker nån att jag e skön? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chiligr Skrivet 15 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 september, 2005 ARGH! OKKA! JAG GLÖMDE OKKA!! ARGH! Fyfan, nu hatar jag mig själv. *ändrar min lista* Samma här! :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crice Skrivet 15 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 september, 2005 Hmm..tycker nån att jag e skön? Nej. Be gone with ye'. Tihi. Radbyte. Woot. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 15 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 september, 2005 Hmm..tycker nån att jag e skön? Du duger fan! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tangelito Skrivet 15 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 september, 2005 Du duger fan! Nja..jo Jag e skön när jag säger "SKA DU KÖPA EN MOPPE, NÄR DU BLIR STOR?" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alpha Skrivet 15 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 september, 2005 Jag e skön när jag säger "SKA DU KÖPA EN MOPPE, NÄR DU BLIR STOR?" Indeed Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mahalo Skrivet 15 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 september, 2005 Holy Moley! Detta hade jag inte räknat med... med tanke på att jag inte är speciellt aktiv på denna sida. Jag är inte mycket för att utnämna favoriter precis, men jag tycker bra om alla som gillar mig. Det finns många bra, trevliga, smarta och upplysta personer på denna sida som ger mig hopp för framtiden. Det vill säga, om vi har en framtid. Vilka ni är är oväsentligt. Res Ipsa Loquitur Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
PluOntS Skrivet 16 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 september, 2005 Tack. (:!!! Varför tycker du det? Tycker många är roliga och trevliga. Även de som jag har tjafsat lite med. (harkel, kungentråden tex.) Man måste måste göra det med... Men för att namnge någa: Topp3, Azore, KalleR, GTAPIMPfoolife, The Dude, Crice kan var kul, BroDD (givet). + En hel del till som jag pratat med... Nja, vet inte. Tycker du är skön bara (:!!! Diggar din gamla signatur. Många som är go'a. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 16 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 september, 2005 [*]Vice. (Du är jämt så trevlig, och av någon anledning pm:ar du mig ofta med frågor om saker. Jag är rörd ^^) ÅÅÅH, Toppis!!!! (:!!! (:!!! Det är för att du är en sån chamör och så kunnig på allt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 16 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 september, 2005 *snyft* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 16 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 september, 2005 *snyft* Naaaw, GiZmo. Du som fick mig och spela Americas Army. Vad duktig jag tyckte du var hela tiden. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 16 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 september, 2005 Frenzy (Vi fellow musicians ska hålla ihop) Åhh nu blev jag rörd! :'( Gillar Topp3 också! :"> Men han har blockat mig på msn för jag tjata på honom hela tiden. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
CurunirOfValinor Skrivet 16 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 september, 2005 (redigerad) Funnylin. Annars typ KalleR, P-C eller GTApimpfoolife. Redigerad 16 september, 2005 av CurunirOfValinor Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tija Skrivet 16 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 september, 2005 Jag glömde ju, me so sorry! :'( Okej, då är du väl en av de skönaste då... Kan lägga till Tweak med. Han är tuff! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 16 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 september, 2005 D'oh! okka, Topp3, epix, skribb, Frenzy, Weener och sist men inte minst Krabbjävel-Crice glömde jag ju. Silly me, måste ha varit hög på päronbalsam. *tar mig för munnen Fab 5-style* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts