Ace Skrivet 14 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 september, 2005 Hade tänkt nämna Ace med, men han hade inte med mig, så jag skiter i det. Fy på dig! Jag glömde ju, me so sorry! :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 14 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 september, 2005 Mahalo, Crice, Okka och Funnylin är kanske skönast. Många fler trevliga människor här dock. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Peskele Skrivet 14 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 september, 2005 Weener Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crice Skrivet 14 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 september, 2005 Men fick man välja fler än en? Bah, humbug. Tillägger okka, The Dude, Funnylin, Mikolan och xPisc då. Finner intelligens sexigt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 14 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 september, 2005 Ja, jag vet int. Topp3, Panimala, Jacker, StellHell, KalleR och tzå vidare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 14 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 september, 2005 Cortez är grymmast! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 15 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 september, 2005 HOWHOW gillar jag. Vi badar i pärongrädde tillsammans. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sofie Skrivet 15 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 september, 2005 Cortez Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 15 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 september, 2005 Lite fler nurååååååå. Kariya. Da dOOOOD. (the dude) Pico. Eb2. VICKEX: Jag spionerar inte Bara sagt till honom om en sak Hehe ok och det var om snyggaste kändisen topicen eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alpha Skrivet 15 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 september, 2005 A.A Azore Arman SlewME Cortez Crice Jacker xPisc Vice. Alpha HOWHOW Woohoo, Ive got a fan(1 fan!??).. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 15 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 september, 2005 HOWHOW gillar jag. Vi badar i pärongrädde tillsammans. Päronbalsam var det väl? Blev mycket besviken nu kan jag säga dig. Jag gillar alla. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 15 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 september, 2005 Cortez Det trodde jag aldrig att du skulle skriva. =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sofie Skrivet 15 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 september, 2005 Det trodde jag aldrig att du skulle skriva. =) Haha varför inte det.. Du och dina inlägg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 15 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 september, 2005 (redigerad) Cortez,Azore,vice og pico. Orkar inte räkna upp alla, finns så många skönna personer här! :"> Redigerad 15 september, 2005 av Cyprez Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 15 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 september, 2005 Cortez, okka, Vice., Skribb & Azore. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 15 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 september, 2005 Woohoo, Ive got a fan(1 fan!??).. I've got an effing air conditioner! Haha! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JMC Skrivet 15 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 september, 2005 (redigerad) Jag gillar alla. Ofan det inkluderar även mig då Wow hela 2 st som gillar mig här då Redigerad 15 september, 2005 av JMC Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 15 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 september, 2005 Jag gillar alla också Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 15 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 september, 2005 (redigerad) Sköna medlemmar..? =/ Beware min långa lista.Weener (Pössgörkan)Pico (Das kille med das sköna humor)Crice (Knips knips)Frenzy (Vi fellow musicians ska hålla ihop)chiligr (Go young basplayer! Go!)Stalleponken (Vi hade våra stunder vi med.. saknar Moofa)Funnylin (Ahh... humor i sin finaste form! Menar din humor, inte dig som person)Hultan (W00t teh f00k, vad hade jag varit utan dig? Väldigt uttråkad förmodligen ^^)Teh D00d (Haha.. du är bara för skön)epix (Yeah, minns våra trevliga msn-tider)Cortez (I don't like you, you don't like me.. men jag kan inte låta bli att gilla dig ändå)Vice. (Du är jämt så trevlig, och av någon anledning pm:ar du mig ofta med frågor om saker. Jag är rörd ^^)skribb (WTF?! Glömde nästan dig. Tar dig nog för givet.. silly me *slår mig i pannan* Du är bara söt)Urachez (Vet inte var du tatt vägen, men du kom ofta med kloka inlägg)El Gato (Tror du hette så.. fan att du gick och blev inaktiv. Du var också väldigt smart)Mahalo (Omöjligt att inte gilla debatt-gossen. Eller gubben. Whatever)Azore (My fellow SA-mod-polare. Måste ha med dig, dessutom är du en skojjig prick ^^)A.A (Hatade dig först, dryg som fan.. men du har skärpt till dig och är hur trevlig som helst nu. Wäjj tå gåw)okka (FFS!! Min kvasifilosofiska euforiska snuttefilt. Dina fina teorier om.. allt? är vad som får mig att klara livet! Typ)Sist, men inte minst: Blaque (vafan, kom tillbaka. >< Du var kul)There ya' go. Om du inte var med så har du förmodligen inte etsat fast dig tillräckligt ordentligt. >< Redigerad 15 september, 2005 av Topp3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chiligr Skrivet 15 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 september, 2005 Sköna medlemmar..? =/ Beware min långa lista. Weener (Pössgörkan) Pico (Das kille med das sköna humor) Crice (Knips knips) Frenzy (Vi fellow musicians ska hålla ihop) chiligr (Go young basplayer! Go!) Stalleponken (Vi hade våra stunder vi med.. saknar Moofa) Funnylin (Ahh... humor i sin finaste form! Menar din humor, inte dig som person) Hultan (W00t teh f00k, vad hade jag varit utan dig? Väldigt uttråkad förmodligen ^^) Teh D00d (Haha.. du är bara för skön) epix (Yeah, minns våra trevliga msn-tider) Cortez (I don't like you, you don't like me.. men jag kan inte låta bli att gilla dig ändå) Vice. (Du är jämt så trevlig, och av någon anledning pm:ar du mig ofta med frågor om saker. Jag är rörd ^^) skribb (WTF?! Glömde nästan dig. Tar dig nog för givet.. silly me *slår mig i pannan* Du är bara söt) Urachez (Vet inte var du tatt vägen, men du kom ofta med kloka inlägg) El Gato (Tror du hette så.. fan att du gick och blev inaktiv. Du var också väldigt smart) Mahalo (Omöjligt att inte gilla debatt-gossen. Eller gubben. Whatever) Azore (My fellow SA-mod-polare. Måste ha med dig, dessutom är du en skojjig prick ^^) A.A (Hatade dig först, dryg som fan.. men du har skärpt till dig och är hur trevlig som helst nu. Wäjj tå gåw) Sist, men inte minst: Blaque (vafan, kom tillbaka. >< Du var kul) There ya' go. Om du inte var med så har du förmodligen inte etsat fast dig tillräckligt ordentligt. >< Han nämnde mig! :'( jag fortsätter med basen, lovar! höhöhö! jag kan väl göra en lista jag med! - topp3-inte bara för att du nämnde mig! -cortez- du är klok! men skit i 2pac! -frenzy- gillar man SOAD så hamnar man på min lista! :"> -kalan-han kommer ha massa fågelspindlar! har jag redan bestämt! -mahalo-knäcker alla i debattrådar! -skribb-du hånade mig redan i mitt första inlägg! METAL! -Funnylin-Humor! -vickeX- tack för avataren! och signaturen... alla som inte räknats upp är också grymma....nästan! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts