Vice. Skrivet 13 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 september, 2005 (redigerad) Vice. och MetoC7. Höhö Tack. Varför tycker du det? Tycker många är roliga och trevliga. Även de som jag har tjafsat lite med. (harkel, kungentråden tex.) Man måste måste göra det med... Men för att namnge någa: Topp3, Azore, KalleR, GTAPIMPfoolife, The Dude, Crice kan var kul, BroDD (givet). + En hel del till som jag pratat med... Redigerad 13 september, 2005 av Vice. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 13 september, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 september, 2005 stor boktstav Tyckte faktist att HemuleN var ganska rolig ibland, men om jag ska säga nån nu så kanske P-C, Funnylin, Crice och då och då Vice. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 13 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 september, 2005 (redigerad) Vickex, blandannat för att han liknar en som tränar i min karate Pözz på dig... BTW så önskar jag här och nu att alla som skriver mitt nick skriver just VickeX med ett stort X... Ser lite fånigt ut annars EDIT: Coolt hälsa den killen att jag också var på väg in i kampsporten där ett tag Måste lägga in Funnylin KalleR och Sikoorka också Redigerad 13 september, 2005 av VickeX Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 13 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 september, 2005 Mahalo, okka och Sikorka... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 13 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 september, 2005 (redigerad) Ingen. Okej! Nej men Vice. har alltid vart rolig. Kommer aldrig glömma våren 2005. Azore, Siana, Xemtoth, Topp3 och vad heter han... hmm... Peskele just ja. Nej man vafan alla är sköna på sitt sätt, glömde Alpha också! och Cortez. Klar. Redigerad 13 september, 2005 av GTApimpfoolife Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 13 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 september, 2005 Crice, Okka, Mahalo är sköna snubbar hela bunten! De tre är ju exakt samma killar typ, bara att Mahalo kan lite mer om allting,pga sin livserfarenhet Och såklart, hur kunde jag glömma: The Dude Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 13 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 september, 2005 Dom skönaste snubbarna genom tiderna är helt klart Stalleponken och Hönapöna... roliga disskussioner vi hade på irc 03 eller när det var... Nu för tiden så är det nog Vice, Dude, funny, cortez mf Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hew Skrivet 13 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 september, 2005 (redigerad) Typ Ebeeto, aKi och Siana. Edit: Glömde Weener och Maxz. Redigerad 13 september, 2005 av Hew Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 13 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 september, 2005 (redigerad) Alla medlemmar är sköna som stannat på forumet och varit aktiva(där räknar jag med även med dom som varit aktiva men försvunnit). Tack för att ni gör det här forumet till vad det är idag. Redigerad 13 september, 2005 av Cortez Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 13 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 september, 2005 Alla medlemmar är sköna som stannat på forumet och varit aktiva(där räknar jag med även med dom som varit aktiva men försvunnit). Tack för att ni gör det här forumet till vad det är idag. Varsågod Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 13 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 september, 2005 (redigerad) Flanders, Kalan, Maxz, Frenzy, KalleR och P-C är helt okej han med Redigerad 14 september, 2005 av kariya Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 13 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 september, 2005 och P-C är helt okej han med Om du syftar på att jag mobbar dig på grund av dina CoD-vanor så vill jag inte berättiga dig med ett svar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 13 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 september, 2005 Cortez, han e typ cool. Stellhell, Gillar hans stil.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 13 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 september, 2005 Om du syftar på att jag mobbar dig på grund av dina CoD-vanor så vill jag inte berättiga dig med ett svar. Så du är online. Varför är du aldrig inne på xfire? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ace Skrivet 13 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 september, 2005 (redigerad) Crice, Okka, Mahalo, Funnylin och Stellhell.. edit: P-C och Cortez är rätt sköna dom med.. edit 2: Och hur kunde jag glömma Bullet? Redigerad 13 september, 2005 av Ace Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 13 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 september, 2005 Så du är online. Varför är du aldrig inne på xfire? Formaterat .. har inte orkat installera noob-fire Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 13 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 september, 2005 Crice, Okka, Ebeeto, P-C (Cs filmer ), Ace Och Funnybunny. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 13 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 september, 2005 Panimala, skribb, Pico, Topp3... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 13 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 september, 2005 (redigerad) Tack. Varför tycker du det? Tycker många är roliga och trevliga. Även de som jag har tjafsat lite med. (harkel, kungentråden tex.) Man måste måste göra det med... Men för att namnge någa: Topp3, Azore, KalleR, GTAPIMPfoolife, The Dude, Crice kan var kul, BroDD (givet). + En hel del till som jag pratat med... Jag? haha, va fan har ja gjort? trodde alla tyckte jag va irriterande EDIT: vice tycker jag e skön... o stellan o kaller ibland Redigerad 13 september, 2005 av BroDD Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xPisc Skrivet 13 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 september, 2005 I love not beeing popular Tänker inte utnämna någon till skönaste medlemmen, piff. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts