bogart Skrivet 13 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 september, 2005 Tjenare.. behöver hjälp med att hitta alla såna killar som står och ger mig uppdrag så att jag får bilar till Freeride.. men jag hittar inte så många.. bara han som står en bit ifrån huset och han på andra sidan den stora bron.. någon som kan hjälpa mig att säga vart det finns fler?? // Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 13 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 september, 2005 Bläddra ner till "Walktrough", finns var de står, och tips om hur du gör dom. http://www.cheatbook.de/wfiles/mafiafreeride.htm Ful bakgrund, men vad ska man göra... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 13 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 september, 2005 Gå till fyren och tryck use på dörren så får du se var gubbarna står (du måste dock hitta platserna själv). Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_otto_ Skrivet 13 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 september, 2005 Gå till fyren och tryck use på dörren så får du se var gubbarna står (du måste dock hitta platserna själv). Det måste man ibte alls.. man kan ju hålla inne knappen ovanför capslock. Då ser man vad dom är. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
bogart Skrivet 13 september, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 september, 2005 Tack så mycket pojkar Det är den fyren som ligger nedanför backen till Oakhill va? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Valle-Ball Skrivet 10 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 april, 2006 Tack så mycket pojkar Det är den fyren som ligger nedanför backen till Oakhill va? Vilken fyr annars? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts