VickeX Skrivet 13 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 september, 2005 Tja. Någon som spelar Worms Armageddon fortfarande? Sj gör jag det. Så himla kul online.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
PluOntS Skrivet 13 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 september, 2005 Jodå, spelar 2:an och World Party också. World Party är klart bäst kan jag säga Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 13 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 september, 2005 Worms I Worms II Worms Armageddon Worms 3 .. you name it, I pwn it Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 13 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 september, 2005 Nee inte worms men jag lirar LieroX det e ju typ samma sak men roligare Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 13 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 september, 2005 Nee inte worms men jag lirar LieroX det e ju typ samma sak men roligare Lireo .. I pwn that, too Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wallemart Skrivet 13 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 september, 2005 Nej, inte ännu... håller på och gräver ut det ur buskarna som bara den just nu... Vi får väll lira nångång sen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Flanders Skrivet 13 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 september, 2005 Har spelat o de e rätt kul Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Shady_4_life Skrivet 13 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 september, 2005 Tjaaa, jag undrar ifall man kan skicka nåt worms via MSN? asså nåt av dom gamla! inte dom nya 3D! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Valle-Ball Skrivet 14 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 september, 2005 Japp, enda Worms som jag har som funkar på min data... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
virre cool Skrivet 14 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 september, 2005 Jag brukar spela ettan hos en polare på Ps1, skit roligt, Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
PluOntS Skrivet 16 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 september, 2005 Ingen som spelat Liero? Så jävla kul (:!!! Man är en mask som antingen slåss mot en annan mask spelad av datorn eller en annan spelare. Blodigt, smutsigt men för jävla roligt, dock ganska gammalt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts