darkjak Skrivet 13 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 september, 2005 Den här tråden är tillägnad SH. Snacka om allt SH-relaterat. Lägg upp screens på snygga fraggar, berätta om extrema nära-dödenupplevelser, och framför allt: ARRANGERA SPEL. Jag föreslår en match på Fredag kväll... Alla SH-diggare addar mig. Darkjak_noob@hotmail.com. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 13 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 september, 2005 Bör inte detta tas i den officiella BF tråden av Jacker..? Kanske har fel.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Invictus Skrivet 13 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 september, 2005 Jag föreslår en match på Fredag kväll... Om många här ska vara med, så lirar jag gärna Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkjak Skrivet 15 september, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 september, 2005 Om många här ska vara med, så lirar jag gärna Bra! Adda mig på MSN! Jag startar ett spel så fort du loggar in och du skriver att du vill spela... eller nån annan säger att han vill. Vill bara säga att jag kommer lira med version 1,0. Nån som har förslag på mappar vi ska spela på? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts