p-c-2 Skrivet 13 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 september, 2005 Gurfi: Kolla så att din brandvägg har tillåtit FF att ansluta till internet. För mig är det så att om jag uppdaterar nåt som kan ansluta till internet så säger min brandvägg:"Ett program har ändrats, vill du tillåta det att ansluta till internet?" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Geten123 Skrivet 13 september, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 september, 2005 Ja. Ang felet: Testa att besöka andra hemsidor. Får du samma fel om du försöker gå in på www.google.se? Ja. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 13 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 september, 2005 Testa Uppdatera... om du lyckas uppdatera så vet jag inte vad felet är men om du INTE lyckas uppdatera så är det nog brandväggen som blockerar Mozilla porten Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Geten123 Skrivet 13 september, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 september, 2005 (redigerad) Testa Uppdatera... om du lyckas uppdatera så vet jag inte vad felet är men om du INTE lyckas uppdatera så är det nog brandväggen som blockerar Mozilla porten Har redan senaste. Ingen brandvägg blockerar det heller. Redigerad 13 september, 2005 av Geten123 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
epix Skrivet 13 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 september, 2005 Firefox suger? kan vara det http://img343.imageshack.us/img343/5008/firefox3sh.gif Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts