oscarw_89 Skrivet 29 september, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 september, 2005 (redigerad) När kommer nästa sån här tävling? jag vill vara med :'( När några vill vara med i en till tävling. Lag 1 på msn NU EDIT: Klar snart. Redigerad 30 september, 2005 av oscarw_89 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
oscarw_89 Skrivet 1 oktober, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 1 oktober, 2005 (redigerad) Kan lag 2 säga till när de e klara, (om de hargjort något), så skapar jag en voting topic me länk till filmerna. Edit: Lag 1 bidrag Redigerad 1 oktober, 2005 av oscarw_89 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.White Skrivet 2 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 oktober, 2005 Jäkligt fint oskar! gillar musiken och speciellt klippningen i slutet! BRAVO! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
oscarw_89 Skrivet 2 oktober, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 oktober, 2005 Tanks.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chamii Skrivet 2 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 oktober, 2005 Vart är lag 2s bidrag? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chamii Skrivet 2 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 oktober, 2005 Detta var oscarw_89 idé, och jag tyckte att den var bra så jag tänkte att varför inte lägga in den? Men till nästa film tänkte han (oscarw_89) att man kunde ha en film med bara polisbilar, alltså stunts med bara polisbilar. Om någon tycker att det ör en bra idé är det bara att säga till! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
oscarw_89 Skrivet 2 oktober, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 oktober, 2005 Detta var oscarw_89 idé, och jag tyckte att den var bra så jag tänkte att varför inte lägga in den? Men till nästa film tänkte han (oscarw_89) att man kunde ha en film med bara polisbilar, alltså stunts med bara polisbilar. Om någon tycker att det ör en bra idé är det bara att säga till! ... ...Jo jag hadde tänkt att göra en polisjakt typ, och har filmat lite, men det blir nog ingen Team Battle, eftersom ingen e intresserad ändå. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 3 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 oktober, 2005 Lag 2 är på G nu...vi trode inte det skulle bli ngt, det har ju varit ganska dött här. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chamii Skrivet 7 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 oktober, 2005 Lag 2 är på G nu...vi trode inte det skulle bli ngt, det har ju varit ganska dött här. Men asså, var e lag 2s bidrag egentligen? :S Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 7 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 oktober, 2005 Går det att göra alla dessa stunt I ps3 verisionen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HajkeN Skrivet 7 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 oktober, 2005 Mr. White hur gör du så att t ex tow trucken har nitro samt vilken mod är det för mc? länk plz den ser läcker ut Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Östis Skrivet 14 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2005 Jahapp, det blev ingen video med lag2. Jag gjorde ändå en video, som jag också säger hejdå åt gtasajten. Startar dessutom en egen topic för videon, men om det inte helt strider mot lagarna så kanske jag kan vara med i tävlingen med denna video som bidrag? Breakthrough Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
oscarw_89 Skrivet 14 oktober, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2005 (redigerad) Det e klart!! Du blir nu lika många personer som jag var för lag 1, fick in ett klipp från en som va med i laget och en från en som inte va me.... Gö en poll nu . Edit: oj vilken stor fil, e den lång? Redigerad 14 oktober, 2005 av oscarw_89 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Östis Skrivet 14 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2005 Bara 7min... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chamii Skrivet 14 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2005 Bara undra en sak lite snabbt...Borde det inte gå att få nitro på motorcyklar på något sätt..:S Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
oscarw_89 Skrivet 14 oktober, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2005 Bara undra en sak lite snabbt...Borde det inte gå att få nitro på motorcyklar på något sätt..:S Bara om man köper en fusk cd. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts