DawnLord Skrivet 16 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 16 januari, 2003 Ta en PCJ 600 skjut sönder både framdäck och bakdäck. Kör sedan så snabbt du kan inne i stan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Logi Skrivet 16 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 16 januari, 2003 Får man bonus för det eller?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tiiiim Skrivet 16 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 16 januari, 2003 Det är kul att göra det fast man inte tar hojjen eller bilen..man låter dem som kör sitta kvar..det är skitkul Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DawnLord Skrivet 16 januari, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 16 januari, 2003 Eller sno bilar med "passagerare" och sedan köra tills bilen exploderar (hoppa gärna ut i sista sekund) Eller ta bilen med passagerare upp på ett tak någonstans så kastar dom sig hejdlöst ut över kanten Logi Posted on Jan 16 2003, 20:23 -------------------------------------------------------------------------------- Får man bonus för det eller?? Nej men ett underhållande brake i spelet... Däremot finns det med i stats om man skjuter sönder däck. Jag har skjutit sönder 206 däck än så länge Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Logi Skrivet 16 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 16 januari, 2003 Åh, det visste inte jag, måste kolla sen nån gång när jag spelar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts