Jump to content

Ska du ha A-traktor?

epix
 Share

Ska du ha A-traktor?  

62 röster

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

Okej, ni som är insatta i bilar kan väl hjälpa mig med en sak. ^_^

Vad anser ni om Volvo 244? Är det en bra bil? Jag har hittat en för 3000:- med väldigt lite rost och inga motorproblem, men jag vill höra andras åsikter om Volvo 244 innan jag slår till. ^_^

Jag skulle köpt den på en gång, men kolla om den går genom besiktningen, om det är rost på något dyrt, köp inte. men om den ghår igenom besiktningen, slå till! finns mycket billiga reservdelar och annat som styling osv.

ganska fin bil förövrigt

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

• Inlägg 44
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Okej, ni som är insatta i bilar kan väl hjälpa mig med en sak. ^_^

Vad anser ni om Volvo 244? Är det en bra bil? Jag har hittat en för 3000:- med väldigt lite rost och inga motorproblem, men jag vill höra andras åsikter om Volvo 244 innan jag slår till. ^_^

Det är ett jävligt bra pris.. skulle köpt den direkt.. men kolla balkarna, golv och sånt där rosten kan vara "gömd" eftersom du får den så billigt..

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Okej, tack för svaren guardian och bogart. Ska kolla på han i veckan tror jag. :lol:

Vad har ni för kärror då? :lol:

Nema problema :lol:

Själv har jag en volvo 164, dock har förra gubben backat in i en flaggstång, så det blir ju renovering nu till vintern ^^ köpte bilen för två papp, men fick också åka typ 20 mil för att hämta den :lol:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Okej, tack för svaren guardian och bogart. Ska kolla på han i veckan tror jag. :lol:

Vad har ni för kärror då? :lol:

Ingen fara :lol:

Jag har två bilar.. En a-traktor duett med en ospärrad 740 motor mm och en Volvo 240 som jag köpte för 1000 kronor.. och den var ju helt röten men på två år har jag gjort den som ny :lol:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor