guardian Skrivet 14 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 september, 2005 Okej, ni som är insatta i bilar kan väl hjälpa mig med en sak. Vad anser ni om Volvo 244? Är det en bra bil? Jag har hittat en för 3000:- med väldigt lite rost och inga motorproblem, men jag vill höra andras åsikter om Volvo 244 innan jag slår till. Jag skulle köpt den på en gång, men kolla om den går genom besiktningen, om det är rost på något dyrt, köp inte. men om den ghår igenom besiktningen, slå till! finns mycket billiga reservdelar och annat som styling osv. ganska fin bil förövrigt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
bogart Skrivet 14 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 september, 2005 Okej, ni som är insatta i bilar kan väl hjälpa mig med en sak. Vad anser ni om Volvo 244? Är det en bra bil? Jag har hittat en för 3000:- med väldigt lite rost och inga motorproblem, men jag vill höra andras åsikter om Volvo 244 innan jag slår till. Det är ett jävligt bra pris.. skulle köpt den direkt.. men kolla balkarna, golv och sånt där rosten kan vara "gömd" eftersom du får den så billigt.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
epix Skrivet 15 september, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 september, 2005 Okej, tack för svaren guardian och bogart. Ska kolla på han i veckan tror jag. Vad har ni för kärror då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 15 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 september, 2005 Okej, tack för svaren guardian och bogart. Ska kolla på han i veckan tror jag. Vad har ni för kärror då? Nema problema Själv har jag en volvo 164, dock har förra gubben backat in i en flaggstång, så det blir ju renovering nu till vintern ^^ köpte bilen för två papp, men fick också åka typ 20 mil för att hämta den Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
bogart Skrivet 15 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 september, 2005 Okej, tack för svaren guardian och bogart. Ska kolla på han i veckan tror jag. Vad har ni för kärror då? Ingen fara Jag har två bilar.. En a-traktor duett med en ospärrad 740 motor mm och en Volvo 240 som jag köpte för 1000 kronor.. och den var ju helt röten men på två år har jag gjort den som ny Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts