KalleR Skrivet 12 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 september, 2005 (redigerad) Tro det eller ej, men jag har större motorintresse än datorintresse Man blir ju ledsen när dom gjort såhär med en 740 Tic... Vill man försöra bilar så gör det med ford eller opel eller saab ect... inte en 740 :'( http://www.badanka.com/upload/uploaded/DCP_0044.JPG Redigerad 12 september, 2005 av KalleR Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
hyperberit Skrivet 12 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 september, 2005 (redigerad) Tro det eller ej, men jag har större motorintresse än datorintresse Man blir ju ledsen när dom gjort såhär med en 740 Tic... Vill man försöra bilar så gör det med ford eller opel ect... inte en 740 http://www.badanka.com/upload/uploaded/DCP_0044.JPG Jo det tvivlar jag inte på, du är min favorit admin om jag ska vara ärlig men jag menar resterande på forumet (med vissa undantag, ta åt er ni som vill) mjo där har du rätt, 740 tic är så jävla onödig bil att förstöra med den där triangeln! men inte har jag något emot en 240/140 eller nån annan svensonbil så länge det inte är något ovanligt som en kille jag såg, han hade en okapad jaguar Xj6 1969.. eller kapad 1962 chevrolet Redigerad 12 september, 2005 av hyperberit Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 13 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 september, 2005 Jag är för stor. Har körkort. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
virre cool Skrivet 13 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 september, 2005 Nej!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GRIM(back Skrivet 13 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 september, 2005 Vem fan vill köra runt på en ful jävla cykel som går i 25? Serilöst.. Har man en epa/a-traktor har man den ju knappast spärrad iaf inte permanent, så att klaga på att den bara går i 30 är som att klaga på att en moppe bara går i 30 (Antar att ni coola pojkar trimmar era moppar?) Min "cykel" gör 80 o accar ifrån epor lätt.... men det e coolare med epa^^ o mer bekvämt o högtalare osv men för mycket cash och går försegt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 13 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 september, 2005 Säger som StellHell. Har B-körkort. Har för tillfället Mc kort som mål. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
bogart Skrivet 13 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 september, 2005 Har redan en a-traktor Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 13 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 september, 2005 Min "cykel" gör 80 o accar ifrån epor lätt.... men det e coolare med epa^^ o mer bekvämt o högtalare osv men för mycket cash och går försegt Om det är en cykel med motor så är det rätta namnet "velociped". Så det så. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wallemart Skrivet 13 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 september, 2005 Min "cykel" gör 80 o accar ifrån epor lätt.... men det e coolare med epa^^ o mer bekvämt o högtalare osv men för mycket cash och går försegt O-spärrade epor går lika snabbt som bilen dom är byggda på (Med vissa undantag så klart) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
alexzander Skrivet 13 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 september, 2005 A-traktor is for wannabes... cars is the shit... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Peskele Skrivet 13 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 september, 2005 Aldrig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 13 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 september, 2005 Tro det eller ej, men jag har större motorintresse än datorintresse Man blir ju ledsen när dom gjort såhär med en 740 Tic... Vill man försöra bilar så gör det med ford eller opel eller saab ect... inte en 740 :'( Att göra a-traktor av en 740 gör mig inte så mycket, det finns ju rätt gott om de, men att göra a-traktor av 740 turbo tycker jag är synd, och j'vligt onödigt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 13 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 september, 2005 Nej, dyrt,onödigt, man kör bara 1 år, 2 max med den, har hällre moppe, som e kul o köra även om man har körkort, hur kul e det att köra epa när man har körkort? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkjak Skrivet 13 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 september, 2005 Vote: Nej, vill inte. E så bonnigt så de finns inte. Och till er som gör epor av Camaros o dylikt: sluta förstöra sånna klassiker. Blir bara ursvårt att återställa skadan motorn tagit av de... Håll er till rishögar som typ volvo 142 o 360! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 13 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 september, 2005 Nej sånt är för bönder. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 13 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 september, 2005 Null vote, har redan epa, men tog alldrig kortet såg det meningslösa i att ta det, men jag har inget emot epor, typer epa och moppe är lika töntigt, och vadå för bönder? ni ska vara glada att det finns bönder för vem fan skulle annars odla eran jävla potatis eller ert satans fläsk ni käkar? kan ge mig fan på att det är för ni inte har råd eller är för korkade för att fatta att epor kan gå fortare än 30 precis som moppar! satans idioter som tror epor bara kan gå 30 och att det inte finns nån hjälp så de går fortare! säg nån epa som går exakt 30! just det! fins kanske två eller tre i sverige som går 30! så fan ta er som är så dumma så ni tror man inte kan trimma epor, jävla inkompetenta mongos! är sur idag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Benvit Skrivet 13 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 september, 2005 Uhm.. Allvarligt@topic..? Shit magad.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wallemart Skrivet 13 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 september, 2005 Null vote, har redan epa, men tog alldrig kortet såg det meningslösa i att ta det, men jag har inget emot epor, typer epa och moppe är lika töntigt, och vadå för bönder? ni ska vara glada att det finns bönder för vem fan skulle annars odla eran jävla potatis eller ert satans fläsk ni käkar? kan ge mig fan på att det är för ni inte har råd eller är för korkade för att fatta att epor kan gå fortare än 30 precis som moppar! satans idioter som tror epor bara kan gå 30 och att det inte finns nån hjälp så de går fortare! säg nån epa som går exakt 30! just det! fins kanske två eller tre i sverige som går 30! så fan ta er som är så dumma så ni tror man inte kan trimma epor, jävla inkompetenta mongos! är sur idag Nope, inte sur... ärlig heter det, hoppas att nån lyssnar på dig eftesom du är en respekterad medlem (tillskillnad från mig som inte har vart med tillräckligt länge för att bli tagen på allvar) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
alexzander Skrivet 13 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 september, 2005 Null vote, har redan epa, men tog alldrig kortet såg det meningslösa i att ta det, men jag har inget emot epor, typer epa och moppe är lika töntigt, och vadå för bönder? ni ska vara glada att det finns bönder för vem fan skulle annars odla eran jävla potatis eller ert satans fläsk ni käkar? kan ge mig fan på att det är för ni inte har råd eller är för korkade för att fatta att epor kan gå fortare än 30 precis som moppar! satans idioter som tror epor bara kan gå 30 och att det inte finns nån hjälp så de går fortare! säg nån epa som går exakt 30! just det! fins kanske två eller tre i sverige som går 30! så fan ta er som är så dumma så ni tror man inte kan trimma epor, jävla inkompetenta mongos! är sur idag Stämmer... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
epix Skrivet 14 september, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 september, 2005 Okej, ni som är insatta i bilar kan väl hjälpa mig med en sak. Vad anser ni om Volvo 244? Är det en bra bil? Jag har hittat en för 3000:- med väldigt lite rost och inga motorproblem, men jag vill höra andras åsikter om Volvo 244 innan jag slår till. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts