epix Skrivet 12 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 september, 2005 Topic says it all. Jupp, jag ska epa. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crice Skrivet 12 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 september, 2005 Njae... gör sig inte så bra härute, är jag rädd. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 12 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 september, 2005 Men Jag Gillar Inte Alla Dessa Polls. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 12 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 september, 2005 Vote: Nej, vill inte. Varför a-traktor/epa när jag får köra riktig bil om drygt ett halvår. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 12 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 september, 2005 Kul topic asså! ...säger vi..... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crille_ Skrivet 12 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 september, 2005 Nej för bonnigt tycker jag. Det är bara bönder som har det här iallafall. Och så går dom ju inte snabbt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wallemart Skrivet 12 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 september, 2005 Nej för bonnigt tycker jag. Det är bara bönder som har det här iallafall. Och så går dom ju inte snabbt. Nehe?, men moppe kan ni ha? moppe går för fan exakt lika snabbt.. dessutom kan man ha radio/mp3 samt Ac och sånt i en traktor, men knappt sitta skönt på en moppe VOTE: JA för fan... väntar bara på dispans för 15år Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tangelito Skrivet 12 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 september, 2005 Vote: Nej. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crille_ Skrivet 12 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 september, 2005 Nehe?, men moppe kan ni ha? moppe går för fan exakt lika snabbt.. dessutom kan man ha radio/mp3 samt Ac och sånt i en traktor, men knappt sitta skönt på en moppe VOTE: JA för fan... väntar bara på dispans för 15år Nej jag vill inte ha moppe heller. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alpha Skrivet 12 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 september, 2005 Nej vill inte! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 12 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 september, 2005 Nja, vill inte köra den på motorvägen när jag gasar ifrån polisen. Man vill ju dom ge lite utmaning också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 12 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 september, 2005 Nej epa är mobbat, och jag är redan stor Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 12 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 september, 2005 Näe vem fan vill köra omkring i en ful jävla pickup som går 25? :S:S:S:S Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tangelito Skrivet 12 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 september, 2005 Det där med "nör du blir stor" tog du det från mig? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wallemart Skrivet 12 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 september, 2005 Näe vem fan vill köra omkring i en ful jävla pickup som går 25? :S:S:S:S Vem fan vill köra runt på en ful jävla cykel som går i 25? Serilöst.. Har man en epa/a-traktor har man den ju knappast spärrad iaf inte permanent, så att klaga på att den bara går i 30 är som att klaga på att en moppe bara går i 30 (Antar att ni coola pojkar trimmar era moppar?) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Visa Skrivet 12 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 september, 2005 så att klaga på att den bara går i 30 är som att klaga på att en moppe bara går i 30 (Antar att ni coola pojkar trimmar era moppar?) Idag är det ganska vanligt med Moped Klass 1 som får gå max 52km/tim Så lite snabbare än EPA är det, även om man inte trimmar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
hyperberit Skrivet 12 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 september, 2005 (redigerad) Hahaha det är så roligt det här, tror de flesta här på forumet fattar att ni små 12-13 åringar är så avis för att ni har minst 3 år kvar till traktorkort medans mamma låter er ha moppe så då är det ju klart ni säger "epa är bonnigt, l3tt moppe!" bara för att ni är såna små barnrumpor så att epa inte är ett alternativ. epa är så jävla mycket händigare och som sagt, haha va patetiskt att ni tror epor går 25! a-traktorer får gå 33 km/h enligt lag men det är typ 1% som gör 33 km/h (taget ur huvudet) i hela landet. Epatraktor får gå hur fort som helst på 2 växlar men du får fortkörningsböter om du kör fortare än 30 km/h visa: snabbare än en epa? tror knappast en b20/b18 på 2 växlar går under 52 km/h läs på lite... Redigerad 12 september, 2005 av hyperberit Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aKi Skrivet 12 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 september, 2005 Nej, jag ska bli Astronaut. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 12 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 september, 2005 När jag var 13/14 skrattade jag åt epor! När jag fyllde 16 mobbade jag bästa kompisen för att han funderade på att ta traktorkort! Nu är jag snart 19, och skrattar fortfarande åt epor! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
hyperberit Skrivet 12 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 september, 2005 När jag var 13/14 skrattade jag åt epor! När jag fyllde 16 mobbade jag bästa kompisen för att han funderade på att ta traktorkort! Nu är jag snart 19, och skrattar fortfarande åt epor! Och jag skrattar åt datornördar utan liv som sitter på diverse forum över hela landet och skrattar åt eparaggare som faktiskt gör något av sina liv så det tar väl ut varandra antar jag ( no offence to you) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts