Jump to content

Ska du ha A-traktor?

epix
 Share

Ska du ha A-traktor?  

62 röster

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

• Inlägg 44
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Nej för bonnigt tycker jag. Det är bara bönder som har det här iallafall. Och så går dom ju inte snabbt.

Nehe?, men moppe kan ni ha? moppe går för fan exakt lika snabbt.. dessutom kan man ha radio/mp3 samt Ac och sånt i en traktor, men knappt sitta skönt på en moppe

VOTE: JA för fan... väntar bara på dispans för 15år

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Näe vem fan vill köra omkring i en ful jävla pickup som går 25? :S:S:S:S

Vem fan vill köra runt på en ful jävla cykel som går i 25?

:)

Serilöst.. Har man en epa/a-traktor har man den ju knappast spärrad iaf inte permanent, så att klaga på att den bara går i 30 är som att klaga på att en moppe bara går i 30 (Antar att ni coola pojkar trimmar era moppar?)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hahaha det är så roligt det här, tror de flesta här på forumet fattar att ni små 12-13 åringar är så avis för att ni har minst 3 år kvar till traktorkort medans mamma låter er ha moppe så då är det ju klart ni säger "epa är bonnigt, l3tt moppe!" bara för att ni är såna små barnrumpor så att epa inte är ett alternativ.

epa är så jävla mycket händigare och som sagt, haha va patetiskt att ni tror epor går 25! a-traktorer får gå 33 km/h enligt lag men det är typ 1% som gör 33 km/h (taget ur huvudet) i hela landet.

Epatraktor får gå hur fort som helst på 2 växlar men du får fortkörningsböter om du kör fortare än 30 km/h

visa: snabbare än en epa? tror knappast en b20/b18 på 2 växlar går under 52 km/h

läs på lite...

Redigerad av hyperberit
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

När jag var 13/14 skrattade jag åt epor!

När jag fyllde 16 mobbade jag bästa kompisen för att han funderade på att ta traktorkort!

Nu är jag snart 19, och skrattar fortfarande åt epor!

Och jag skrattar åt datornördar utan liv som sitter på diverse forum över hela landet och skrattar åt eparaggare som faktiskt gör något av sina liv så det tar väl ut varandra antar jag ( no offence to you)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor