Jacker Skrivet 12 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 september, 2005 Själv har jag spelat nästan alla dom där moddarna, så jag borde ha svårt att välja (?). Men för mig står valet självklart - Silent Heroes. Ingen annan mod har skänkt mig så många glädjande speltimmar! SH är vad jag kallar kvalité! DC, däremot, är inget annat en kvanitéts- mod. Usch! Halva laget helicampar, medans andra halvan plancampar. En gång körde jag runt och tog alla flaggor med en jeep, såg inte en enda fi. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 12 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 september, 2005 Silent Heroes. :erv Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Invictus Skrivet 12 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 september, 2005 Svårt att säga har haft mycket trevliga stunder med DC, PoE & SH Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aKi Skrivet 12 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 september, 2005 DC. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gurgel Skrivet 12 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 september, 2005 Hmm Jävligt svårt då jag älskar både SH/FH/EoD (bättre än bfv ). Men min röst går till SH . FH var jävligt skoj fast jag hade bara 512 minne när jag lirade det så jag kom in när dom lirat klart typ :/ Och Eod var/är askul fast dom slutade ju typ uppdatera och så vart det mindre och mindre som lirade det . Man får inte glömma interstate det var grejer det när ingen viste att man kunde fixa shotguns o sånt och hade disco som blev till ett blodbad då någon råkade avlossa ett skott . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
hyperberit Skrivet 12 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 september, 2005 Vote: Interstate utan tvekan roligaste modden till BF, diggar bilarna, banorna, kläderna och framförallt musiken! så skön diskotechno och framför allt det faktum att jag och min bror bygger en kopia på buggyn som är med baserat på en 244 DL -79 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 13 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 september, 2005 Frogotten Hope -> Omaha beach Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Dumbom Skrivet 13 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 september, 2005 Jag röstar starkt på Silent Heroes. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maxz Skrivet 13 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 september, 2005 Hmm, votar för DC men Sh kommer inte långt efter. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 13 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 september, 2005 Vote : Desert Combat. Bästa modden av dom alla. Så jävla kul. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BigBear Skrivet 13 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 september, 2005 Svårt val mellan Desert Combat och Silent Heroes.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 13 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 september, 2005 (redigerad) DC , spenderade mycket tidpå det med min kompis när vi var hos honnom. Silent heroes blir nog två. Kommer ihåg när min kompis var bäst i världen en tid på det. Redigerad 13 september, 2005 av tommy killer Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkjak Skrivet 13 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 september, 2005 Silent Heroes är väldigt kul. Synd att utvecklingsteamet är så tjatigt... Dom vill inte ha med Sveriges stolthet nummer 1, Gripen. Sen är felet att ingen spelar det online. Har haft SH och BF i över ett år, och allt jag kan se är två servrar med 9999 i ping, och som inte går att komma in på. Sen kommer DC, med sina nytänkande funktioner (soldater sin kan sätta upp stationära vapen, giftgasgranater och VSTOL-flygplan), och ganska breda användarbas (även om det blivit lite tunnt på sistånde). Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 13 september, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 september, 2005 (redigerad) Silent Heroes är väldigt kul. Synd att utvecklingsteamet är så tjatigt... Dom vill inte ha med Sveriges stolthet nummer 1, Gripen. Sen är felet att ingen spelar det online. Har haft SH och BF i över ett år, och allt jag kan se är två servrar med 9999 i ping, och som inte går att komma in på. Sen kommer DC, med sina nytänkande funktioner (soldater sin kan sätta upp stationära vapen, giftgasgranater och VSTOL-flygplan), och ganska breda användarbas (även om det blivit lite tunnt på sistånde). Kan bero på att det är jävligt svårt att hitta specifika servrar i game- browsern. Jag använder ASE för att hitta SH- servrar. Och jo - innan BF2 kom var det nästan alltid några som spelade online. En vanlig kväll var det igenomsnitt 20 st som spelade. Men nu, som sagt, har BF2 slukat nästan alla SH- spelare och servrar. Förr fanns det ca 5-7 servrar, nu finns det bara 2 kvar. Och jag förstår varför tSH valt bort flyg. För det första är kartorna alldeles för små. Och om man flyger över en bana och spanar efter fi så är dom redan 500 m bakom en när man väl upptäckt dom. Och avsaknaden av målsökande missiler/bomber gör att dom förlorar sin effektivitet som vapen. Och tSH har testat det här med flyg internt, men har alltid kommit fram till att flyg i SH bara skulle bli en massa goja. Det må vara kul och funktionellt i teorin, men i praktiken är det ofunktionellt. Och jag hoppas på att tSH byter till BF2- motorn! Det skulle vara mumma det... Redigerad 13 september, 2005 av Jacker Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 13 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 september, 2005 (redigerad) Tackar! Fick lite tips på vad jag skulle kunna ladda ner Vote: Forgotten Hope...... Älskar den moden, men har några buggar DC e också bra, finns expansion på den DCX - Desert Combat Extended den e jätte bra!!!! :D Redigerad 13 september, 2005 av I lol Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
bíg_mamá Skrivet 13 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 september, 2005 Desert combat. gillar flygplanen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 13 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 september, 2005 Man har många fina minnen med al kafji docks Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gurgel Skrivet 13 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 september, 2005 Man har många fina minnen med al kafji docks Hahah ja den kommer man ihåg när man kunde "flyga". Askul o hoppa överbanan och ta över outpost efter outpost . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xPisc Skrivet 13 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 september, 2005 Röstar på Silent Heroes efter alla fina minnen med ens kompisar från klanen TFV. Fast de äldre minnena från gamla Desert combat och al kajfi docks med Gurgel är ju inte dåliga de heller.. Min röst faller ändå på Silent Heroes, kommer aldrig glömma när jag skrev febrilt i chatten medans alla ur TFV skrattade och pratade med mig genom mikrofon.. Ahh, nostalgi is in the air. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maxz Skrivet 14 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 september, 2005 Kommer ihåg Oil Rig (eller hettte den så? ) på DC Den var ju jäkligt kul, var nästan den enda banan jag körde. Kan bero på att jag inte gillar så mycket fordon + att jag inte är speciellt skicklig på att flyga flygplan och helikopter. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts