saffecool Skrivet 12 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 september, 2005 (redigerad) Jag letar efter ett program som följer denna beskrivning: 20:00:35] saffecool säger: man kan skapa författar-profiler utifrån en text nån har skivit [20:00:53] saffecool säger: och så kan man se hur mycket en annan text passar in på alla profiler man har lagt in [20:01:14] saffecool säger: utifrån ordval och sånt EDIT: 8 visningar den första minuten. Redigerad 12 september, 2005 av saffecool Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
saffecool Skrivet 13 september, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 september, 2005 Ingen som vet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
PluOntS Skrivet 13 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 september, 2005 Öhm, fattar inte mycket. Kan du förklara lite bättre? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
saffecool Skrivet 13 september, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 september, 2005 Man göra en profil-grunka som man gör av en text som nån har jårtt. Bah typ liksom. Närå men... Man kan göra en profil av en text nån har skrivigt, den analyserar ordval och sånt och skapar en profil utifrån det. Och så ska man kunna se hur mycket en text passar in på dom profiler man har gjort. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 13 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 september, 2005 Låter inte helt omöjligt. Prova softpedia.com eller något. Eller nåt stort mjukvaruforum. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
saffecool Skrivet 14 september, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 september, 2005 Låter inte helt omöjligt. Prova softpedia.com eller något. Eller nåt stort mjukvaruforum. Vaddå eller nått jag vet inte vilka sånna sidor det finns, jag vet inte heller vilka mjukvaruforum det finns. Vad ska jag söka på? Vad ska jag skriva på forumet? Jag suger på engelska. Och det ska var ett program som klarar av engelska, hebreiska, grekiska, svenska. Kanske inte alla språk i ett program men flera olika. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts