Tux Skrivet 12 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 september, 2005 (redigerad) Asså det där Poly grejjen som dom visade i dagens program är sjukt... dom har liksom... 6 mitt i poolen! (Flera stycken, kanske 6st) Och nu säger dom att detta ska växa i sverige!... asså Redigerad 12 september, 2005 av Tux Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 12 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 september, 2005 Ja... Varför inte? Knulla på öppen gata, rösta ja. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 12 september, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 12 september, 2005 Ja... Varför inte? Knulla på öppen gata, rösta ja. Asså... så du vill att folk ska knulla vid ICA Och Konsum..? och barn ska cykla förbi och leka Pokemon?!!! e detta du vill ha?... Orgies of Sweden?!!!! VAH!!!!!! :'( men o andra sidan så blir det ju gött om dom e snygga men om det är tanter som skriker "ahh....mhm...ahh" så fy fan! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 12 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 september, 2005 Asså... så du vill att folk ska knulla vid ICA Och Konsum..? och barn ska cykla förbi och leka Pokemon?!!! e detta du vill ha?... Orgies of Sweden?!!!! VAH!!!!!! :'( men o andra sidan så blir det ju gött om dom e snygga men om det är tanter som skriker "ahh....mhm...ahh" så fy fan! Alla killar har åtminstone sett på porr en gång, så det blir inte direkt nån skillnad. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 12 september, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 12 september, 2005 Alla killar har åtminstone sett på porr en gång, så det blir inte direkt nån skillnad. Så du menar att du kollat på Tant Porr? asså SJUK! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 12 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 september, 2005 (redigerad) Så du menar att du kollat på Tant Porr? asså SJUK! Nej, har inte sagt nåt om det. Jag har sett på porr, ja. Och ändå de äldre även om ett sånt förslag skulle gå igenom så skulle inga äldre ändå göra det på gatan. Frågan är om någon skulle göra det. Förutom de prostituerade som redan gör det. Redigerad 12 september, 2005 av Cortez Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MR_Lene Skrivet 12 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 september, 2005 Tux tror inte att de går runt på gatan och har sex. Låt dom hållas liksom. Vad är ens faran med att dom gillar att ha sex inför andra?Tänder de på det så... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 12 september, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 12 september, 2005 Tux tror inte att de går runt på gatan och har sex. Låt dom hållas liksom. Vad är ens faran med att dom gillar att ha sex inför andra?Tänder de på det så... Dom har ej sex mitt vid gatan utan i sånna konferanser Plus att dom tänder inte på det utan... dom tycker att man ska inte älska med en person... utan flera så... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 12 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 september, 2005 Dom har ej sex mitt vid gatan utan i sånna konferanser Plus att dom tänder inte på det utan... dom tycker att man ska inte älska med en person... utan flera så... Så man kan vara ihop med flera tjejer samtidigt utan att de bryr sig? Härlig filosofi. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stora_tomtefar Skrivet 12 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 september, 2005 Man får väl ha sex hur man vill så länge andra inte tvingas lida för det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 12 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 september, 2005 Man får väl ha sex hur man vill så länge andra inte tvingas lida för det? Man får inte ha Sex på Allmän eller Offentlig plats, även fast ingen ser. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 12 september, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 12 september, 2005 Man får väl ha sex hur man vill så länge andra inte tvingas lida för det? Mm... Dom visade ochså när typ 30 Personer åt i en matsal och 5meter bort så knullar ett par... och hon får liksom Orgasm och det störde dom andra när dom åt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MR_Lene Skrivet 12 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 september, 2005 Ärligt, när jag blir äldre så har jag tid att bry mig om dom. Börjar väll itne direkt gråta och får gå till en psykolog om jag ser folk som ha sex på gatan.Men när jag blir äldre kommer jag nog anse det som olämpligt som sagt.för omogen än Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Miike Skrivet 12 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 september, 2005 (redigerad) Jag kunde inte kolla på det, klarade inte av att titta på nakna feta gamla "damer". Redigerad 12 september, 2005 av Miike Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 12 september, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 12 september, 2005 Jag kunde inte kolla på det, klarade inte av att titta på nakna feta gamla "damer". Jo.. asså.. det var äckligt liksom...... 1 Man höll en kvinna i axlarna när en annan kille... **** henne... liksom... i POOLEN!... och det var liksom flera personer inne i poolen och pratade... sen var det nån gamling som red på en gubbe Helt sjukt... Nu helt plötsligt Anders, 28 Vi får hoppas att det kommer till sverige så småningom WTF? liksom! NEJ... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 12 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 september, 2005 Jag har sett Gudrun Schyman när hon födde sitt barn Dan, så ni ska hålla käften som tanter. Det var fan inte i mysigt. Det var i sexuallkunskapen. Man spydde fan nästan! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 12 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 september, 2005 (redigerad) Jag har sett Gudrun Schyman när hon födde sitt barn Dan, så ni ska hålla käften som tanter. Det var fan inte i mysigt. Det var i sexuallkunskapen. Man spydde fan nästan! Vet väl inte du, du satt ju och spanade in tuttama på brudarna i din klass under tiden. Redigerad 12 september, 2005 av Cortez Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 12 september, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 12 september, 2005 Jag har sett Gudrun Schyman när hon födde sitt barn Dan, så ni ska hålla käften som tanter. Det var fan inte i mysigt. Det var i sexuallkunskapen. Man spydde fan nästan! Asså... få se om jag fattade korrekt... menar du att Gudrun Schyman födde ett barn mitt på en Sexuallkunskap i skolan?... På skrivbordet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 12 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 september, 2005 (redigerad) Vet väl inte du, du satt ju och spanade in tuttama på brudarna i din klass under tiden. Huhu, you wish. Tyvärr så var det killarna första halvtimmen sen tjejerna. @Tux: På en film trodde jag t.om du förstog. Redigerad 12 september, 2005 av pKz Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Miike Skrivet 12 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 september, 2005 (redigerad) Huhu, you wish. Tyvärr så var det killarna första halvtimmen sen tjejerna. @Tux: På en film trodde jag t.om du förstog. Håll käften själv, Simmons. Redigerad 12 september, 2005 av Miike Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts