Foo Skrivet 12 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 september, 2005 (redigerad) Ja här pratar vi om akrobatik, tex: stå på händer, göra volter och sånt... En vän har nyss köpt en studsmatta 4x4 meter... så jag har börjat lära mig en del grejjor... t.ex. kan jag göra frammåtvolter inte så svårt men ändå... Fortsätt gärna att skriv vad ni kan för konster Redigerad 12 september, 2005 av Foo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 12 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 september, 2005 Jag kan stå på händerna i fem sekunder. imponerad? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Foo Skrivet 12 september, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 12 september, 2005 (redigerad) Jag kan stå på händerna i fem sekunder. imponerad? Hmm.. nja, jag kan stå på händerna i 10 sekunder + att jag kan göra tigerlandningar..., inte svårt men mycket användbart om man vill hoppa över höööööga och låånga grejjor... Redigerad 12 september, 2005 av Foo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hew Skrivet 12 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 september, 2005 Jag kan ingenting när det gäller akrobatik Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zack Skrivet 12 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 september, 2005 Hmm.. nja, jag kan stå på händerna i 10 sekunder + att jag kan göra tigerlandningar..., inte svårt men mycket användbart om man vill hoppa över höööööga och låånga grejjor... Vad är en tigerlandning? Kan inget göra något använbart som att dodga pistolkulor? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 12 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 september, 2005 Tar mig över en 2.30 meter hög mur när jag ska smyga mig in i skolan, på kvällarna Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 12 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 september, 2005 (redigerad) Jag var rätt Acrobatik när jag var mindre då jag kunde gå ner i skitsmå lådor som bara några fåtal kunde göra i min ålder Redigerad 12 september, 2005 av kariya Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 12 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 september, 2005 Tar mig över en 2.30 meter hög mur när jag ska smyga mig in i skolan, på kvällarna Haha, mur? Vi har en stor jävla väg som heter Västervägen som skolan ligger på, rakt på ligger IV osv. Man får vara där hur mycket man vill. ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Foo Skrivet 13 september, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 september, 2005 Vad är en tigerlandning? Hmm... svårt att förklara, men tänk dig att du springer och hoppar över något. sen när du landar ska du landa med händerna först och sen göra typ en kullerbytta, fast bara nudda marken med höger (eller vänster) axel Sen ska du typ trycka neråt med händerna så att du landar på fötterna igen... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts