jr87 Skrivet 16 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 16 januari, 2003 Jag har en sparfil på gta vc som jag skulle ladda innan idag men då står det bara: Loading data. please do not remove the memory card (ps2) in memory card slot 1, reset or switch off the console. Sen hakade det upp sig där. och nu när jag försöker ladda blir det likandant hela tiden. den laddar aldrig klart. Någon som vet vad jag ska göra?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DawnLord Skrivet 16 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 16 januari, 2003 Var sparade du sist ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jr87 Skrivet 16 januari, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 16 januari, 2003 På hyman condo. vet du vad ja kan göra? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DawnLord Skrivet 16 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 16 januari, 2003 Ingen aning :"> Tänkte bara om det var samma problem som många råkat ut för i Glassfabriken. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jr87 Skrivet 16 januari, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 16 januari, 2003 Ingen som vet vad ja kan göra? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tiiiim Skrivet 16 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 16 januari, 2003 Du får helt enkelt starta om fick jag göra, men det går fort att klara allt... Den där glassfabriken är ju helt störd, hatar den... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Absurd Skrivet 16 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 16 januari, 2003 min kompis hade sparat i glassfabriken. jag sa att det skulle låsa sej men det gjorde det inte för honom. olyckligt vist så slog vi vad om det. jag förlorde 50 spänn. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts