Tux Skrivet 12 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 september, 2005 Haha polisen tar dig ännu fortare då. Kickspark med motor är inte lagligt på allmäna vägar. Får endast brukas i inhägnat område. Vote: Har redan moped. So? med lite nitro så kommer du förbi polisen i Null tid! Polisen har ju en volvo!...en VOLVO! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 12 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 september, 2005 Har en redan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 12 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 september, 2005 So? med lite nitro så kommer du förbi polisen i Null tid! Polisen har ju en volvo!...en VOLVO! Jag tror de har fler än en? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Egget91 Skrivet 12 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 september, 2005 Har en Yamaha men är bara 14 så jag får ej köra den Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Visa Skrivet 12 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 september, 2005 Har redan en. 18år verkar lite sent, då satsar man hellre på Bil / Mc. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aikjonas12 Skrivet 12 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 september, 2005 (redigerad) Vote: hmm. kanske. eller så väntar jag ett år och skaffar mc kort och lätt mc Jag tror de har fler än en? ...Dom har saab okså Redigerad 12 september, 2005 av aikjonas12 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 12 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 september, 2005 So? med lite nitro så kommer du förbi polisen i Null tid! Polisen har ju en volvo!...en VOLVO! Jo det har du iochförsig rätt i. Det blir nog svårt för Polisen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 12 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 september, 2005 Har redan en Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-Ryder Skrivet 12 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 september, 2005 Funderar på en beta RR 50 Säg inte att Beta är kassa för det är dom inte Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fabian Skrivet 12 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 september, 2005 Har också en redan... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RadiuZ Skrivet 12 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 september, 2005 Men man säljer ju moppen för samma summa när man tröttnat på den, men visst, bensinen kostar... Och sen har man försäkringar, reperationer och som du sa bensin. Och ända sättet att sälja den för samma pris som du köpte den för är att sälja den till någon idiot på Blocket. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 12 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 september, 2005 Regeringen tycker att bil räcker... Vote: Får inte köpa :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 12 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 september, 2005 Har redan en.. En gammal monark, trampmoppe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 12 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 september, 2005 Regeringen tycker att bil räcker... Vote: Får inte köpa :'( Vad ska detta betyda? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 12 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 september, 2005 Vad ska detta betyda? Min flickvän säger nej. Vi har bil så hon tycker att det räcker sa hon... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 12 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 september, 2005 Jag skulle nog satsat på att köpa en Cruiser (Cykel) och modda den lite... här och där... kanske byta ut vissa saker... göra den Personlig... palla med moppe... man måste ha hjälm.... jag hatar hjälm! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 12 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 september, 2005 Null Vote. Har haft tre mopeder, det får räcka. Nu har jag bil istället, en Volvo 940. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-Ryder Skrivet 12 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 september, 2005 Och sen har man försäkringar, reperationer och som du sa bensin. Och ända sättet att sälja den för samma pris som du köpte den för är att sälja den till någon idiot på Blocket. Bah, Idioter finns det fullt av i den här världen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BigBear Skrivet 12 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 september, 2005 öh, Null Vote Hade en när jag var "liten" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 12 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 september, 2005 Nej, jag ska köpa massvis med kondomer istället. Var är det alternativet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts