Tangelito Skrivet 12 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 september, 2005 Ja, då ska vi se vem av er som ska köpa en moppe vote: ja, för jag behöver en Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 12 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 september, 2005 Det finns en moped-topic annars Jag har beställt moped som ska komma denna veckan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 12 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 september, 2005 Har redan en! Min älskade Puch Montana! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blues Skrivet 12 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 september, 2005 Vote: Hmm... Kanske. ... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
epix Skrivet 12 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 september, 2005 Kommer puttra på en Puch tills jag blir 16. DÅ BLIR DET EPA! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tangelito Skrivet 12 september, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 12 september, 2005 Det finns en moped-topic annars Jag har beställt moped som ska komma denna veckan Jaha ok, sökte lite runt på forumet, fast dom frågade baravilken typ av moped man skulle ha Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xPisc Skrivet 12 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 september, 2005 Nej. Båt is the thing Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tangelito Skrivet 12 september, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 12 september, 2005 Nej. Båt is the thing Haha, så du har en båt, eh? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maxz Skrivet 12 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 september, 2005 Har redan en. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xPisc Skrivet 12 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 september, 2005 Haha, så du har en båt, eh? Nej, inte än. Får inte tag på båtplats :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RadiuZ Skrivet 12 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 september, 2005 Nej, cyklar hellre och sparar 10.000-20.000 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 12 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 september, 2005 HAHAHA va stor man är när man fyller 15 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tangelito Skrivet 12 september, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 12 september, 2005 Nej, inte än. Får inte tag på båtplats :'( Jaha okej Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Peskele Skrivet 12 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 september, 2005 Nej, när man har ben kan man lika gärna cykla Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 12 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 september, 2005 Stor? Vote: nej Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 12 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 september, 2005 Asså lönt att köpa en moppe... man kan ju köpa en SparkCykel med Motor Men när du har moppe är risken att Polisen arresterar dig... dom kanske tror du har tjuvat moppe... det gör dom alltid ... men SparkCykel Motor kan du modda Lägga in värsta Nitro... Neon Ljus Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 12 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 september, 2005 Nej, cyklar hellre och sparar 10.000-20.000 Men man säljer ju moppen för samma summa när man tröttnat på den, men visst, bensinen kostar... Och jag har redan en moppe, en Yamaha DT50MX, ska ha tills jag fyller 18 och köper bil... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 12 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 september, 2005 Asså lönt att köpa en moppe... man kan ju köpa en SparkCykel med Motor Men när du har moppe är risken att Polisen arresterar dig... dom kanske tror du har tjuvat moppe... det gör dom alltid ... men SparkCykel Motor kan du modda Lägga in värsta Nitro... Neon Ljus Haha polisen tar dig ännu fortare då. Kickspark med motor är inte lagligt på allmäna vägar. Får endast brukas i inhägnat område. Vote: Har redan moped. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Matteus Skrivet 12 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 september, 2005 Jag hade moped flera år innan jag blev "stor" ...nu kollar jag på lite intressanta bilar istället. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MoriX Skrivet 12 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 september, 2005 Jepp. ett år till sen så Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts