Lindström Skrivet 12 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 september, 2005 Om jag ska lira cs & sitter på vent, så ändras mic-inställningen automatiskt ibland! Och det är drygt & tappa ner hela tiden för att kolla om det är på den rätta inställningen! Så nu undrar jag, finns det nåt program som gör att det är samma inställning hela tiden? Eller något i Windows som man kan sätta Line-in 2 som standard? Puss Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 12 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 september, 2005 Har du testat att instalera om? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lindström Skrivet 12 september, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 12 september, 2005 Installera om vad? Om du menar drivrutinerna så är dom helt nya! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 12 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 september, 2005 Nej du ska inte installera om nåt... det är nåt program som ändrar dina inställningar... det händer hos mig ochså!... jag misstänker att det KAN vara MSN Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lindström Skrivet 12 september, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 12 september, 2005 För det blir när jag startar cs & när en server byter map! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MoriX Skrivet 13 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 september, 2005 Spyware? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 13 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 september, 2005 Spyware? Hahaha. Alltid! Nej då, varför försöker alla alltid ta den lätta vägen genom att skriva "Spyware" eller "Virus". Tror inte att spywares skulle dra nytta utav att ändra micen Säg att det är något svårt istället, mycket mer spänning i det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 13 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 september, 2005 Half-Life executable:n ändrar själv line-in till Microphone när du startar den, du får helt enkelt byta till rätt ingång själv efter varje körning. Vill du slippa öppna ljudpanelen varje gång går det att binda en knapp till "Reset sound input device" i Ventrilo. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lindström Skrivet 13 september, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 september, 2005 Half-Life executable:n ändrar själv line-in till Microphone när du startar den, du får helt enkelt byta till rätt ingång själv efter varje körning. Vill du slippa öppna ljudpanelen varje gång går det att binda en knapp till "Reset sound input device" i Ventrilo. Oh, tackar vigge! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts