diarrehampus Skrivet 12 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 september, 2005 Jag kan inte starta ett eget rum på ventrilo. Det står unabble to connect to server. Vad ska jag göra? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 12 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 september, 2005 Det måste vara din egen server om du vill skapa rum? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
diarrehampus Skrivet 12 september, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 12 september, 2005 (redigerad) Det måste vara din egen server om du vill skapa rum? Ja, det är det jag försöker göra men jag kommer inte in på den. Har skapat rummet inne på hamsterpaj. Vänta man kanske lär gå in där för att komma in föressten EDIT: HIttar inte där heller Redigerad 12 september, 2005 av diarrehampus Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 12 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 september, 2005 Först och främst bli medlemm på Hamsterpaj Skapa rummet, välj pw och admins pw vänta 12 timmar efter 12 timmar så ska det namnet du valde stå i hamstervent klicka och gå in så har du gjort allt BTW så har jag redan gjort ett rum där, så du behöver inte göra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts