Eudoros Skrivet 29 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 augusti, 2006 Det ser verkligen grymt ut. Man kanske ska införskaffa sig en 360...? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
L_Voll Skrivet 29 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 augusti, 2006 Ehh.. Nej? Saints row innehåller ragdolls på människor och bilar. Det har däremot inte SA. Saints row, man får ändra sin egen gubbe. Inte i SA Saints row, det blir bulor på bilar, och inte 1 skada per del som i SA. m.m. Jepp, ragdoll saknade man i GTA. Förklara 'bulor'. Blir det en bula precis där man slår i? Det är coolt i så fall. I San Andreas kan man flyga. Hehe. Även fast Saints Row har bättre fysik och Grafik än GTA så tror jag att det sistnämna är mycket roligare. Glöm inte San Andreas betyg, 9.9. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 29 augusti, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 augusti, 2006 Jepp, ragdoll saknade man i GTA. Förklara 'bulor'. Blir det en bula precis där man slår i? Det är coolt i så fall. I San Andreas kan man flyga. Hehe. Även fast Saints Row har bättre fysik och Grafik än GTA så tror jag att det sistnämna är mycket roligare. Glöm inte San Andreas betyg, 9.9. Jag har tyvärr inte spelat spelet. Men har iaf läst att bilarna får "real-time skador" T.ex. man kör rätt mot ett träd, så blir tråden prässad innåt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
L_Voll Skrivet 29 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 augusti, 2006 Jag har tyvärr inte spelat spelet. Men har iaf läst att bilarna får "real-time skador" T.ex. man kör rätt mot ett träd, så blir tråden prässad innåt. Såg en trailer när de körde destruction derby, då blev det en buckla där bilen träffa, fast man vet ju inte om det var en tillfällighet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RadiuZ Skrivet 29 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 augusti, 2006 Ehh.. Nej? Saints row innehåller ragdolls på människor och bilar. Det har däremot inte SA. Saints row, man får ändra sin egen gubbe. Inte i SA Saints row, det blir bulor på bilar, och inte 1 skada per del som i SA. m.m. Två av dom sakerna har med prestanda att göra, vilket PS2 inte har tillräkligt av. Att göra sin egna gubbe passar inte in i storyn. Det måste vara CJ, ju. Men man kan ändå bestäma hur tjock/smal han ska vara samt ändra frisyr, tatueringar och kläder. Och sen saknar SR motorcyklar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hummler Skrivet 29 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 augusti, 2006 Har jag fel om jag säger att det är många som gillar/älskar GTA III, som saknade motorcyklar, flygplan o.s.v. ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 29 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 augusti, 2006 (redigerad) Två av dom sakerna har med prestanda att göra, vilket PS2 inte har tillräkligt av. Att göra sin egna gubbe passar inte in i storyn. Det måste vara CJ, ju. Men man kan ändå bestäma hur tjock/smal han ska vara samt ändra frisyr, tatueringar och kläder. Och sen saknar SR motorcyklar SA finns till PC och xbox också Man kan göra sin gubbe precis hur man vill, inte bara kläder och frisyr. Motorcyklar passar helt enkelt inte in i SR "temat" så att säga. @I_lol Japp, skadorna på bilen är extremt snygga. Redigerad 29 augusti, 2006 av Boomer Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 29 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 augusti, 2006 Såg nyss reklamen.. Ganska likt GTA ^^ Ganska mycket PIMP i det verkar de som Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
L_Voll Skrivet 29 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 augusti, 2006 Motorcyklar passar helt enkelt inte in i SR "temat" så att säga. Jo, men det passar in. Eftersom det utspelar sig i en stad. Och motorcyklar finns i städer. Plus, det är alltid rolig att köra motorcykel. Förutom i Just Cause, där är det tråkigt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fido vercetti Skrivet 30 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 augusti, 2006 (redigerad) Ehh.. Nej? Saints row innehåller ragdolls på människor och bilar. Det har däremot inte SA. Saints row, man får ändra sin egen gubbe. Inte i SA Saints row, det blir bulor på bilar, och inte 1 skada per del som i SA. m.m. Man kan visst ändra sin gubbe i SA. Klippa sig ,träna på gym,hålla sig i form,uppgradera weapon skill, flyga,jetpack, RIKTIGA låtar på radion,man kan sätta eld på gräs och annat, Man kan fotografera och spara bilder, man kan spraya tags , det finns landsbyggd och lantfordon, massor med stunts, vigilante och firefigther och paramedic uppdrag, driving skill, åka tåg,åka båt,dyka,få komplimager av pedsen om man har snygga kläder eller är muskulös,delta i tävlingar såsom triatlon och race, cykla,ljudet är bättre,hoppa fallskärm, SA har mycket mera fordon och man kan modda dom me. Det är bara några saker som SA har. Slutsats:Saints row är ett mycket bra spel, men SA är snäppet bättre. Redigerad 30 augusti, 2006 av fido vercetti Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 30 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 augusti, 2006 Om jag hade en X360 skulle jag köpa de dehär Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RadiuZ Skrivet 30 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 augusti, 2006 SA finns till PC och xbox också Men det utvecklades till PS2 och portades sen över till dom andra formaten. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 30 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 augusti, 2006 Ehh.. Nej? Saints row innehåller ragdolls på människor och bilar. Det har däremot inte SA. Saints row, man får ändra sin egen gubbe. Inte i SA Saints row, det blir bulor på bilar, och inte 1 skada per del som i SA. m.m. Saker som ps2 och xbox inte klarar av. Men detta är en ny generation = mer effekter Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 30 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 augusti, 2006 Man kan visst ändra sin gubbe i SA. Klippa sig ,träna på gym,hålla sig i form,uppgradera weapon skill, flyga,jetpack, RIKTIGA låtar på radion,man kan sätta eld på gräs och annat, Man kan fotografera och spara bilder, man kan spraya tags , det finns landsbyggd och lantfordon, massor med stunts, vigilante och firefigther och paramedic uppdrag, driving skill, åka tåg,åka båt,dyka,få komplimager av pedsen om man har snygga kläder eller är muskulös,delta i tävlingar såsom triatlon och race, cykla,ljudet är bättre,hoppa fallskärm, SA har mycket mera fordon och man kan modda dom me. Det är bara några saker som SA har. Slutsats:Saints row är ett mycket bra spel, men SA är snäppet bättre. Man kan modda alla bilar i Saint´s Row Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 30 augusti, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 augusti, 2006 (redigerad) Saker som ps2 och xbox inte klarar av. Men detta är en ny generation = mer effekter Mm, jag tycker folk ska lämna gammla PS2 och Xbox, och börja på ny kula med många fler vägar. För dom som planerar att skaffa PS3 så finns det en möjlighet att Saint's Row kommer på den konsolen också =) Och folk ska sluta gemföra Saint's Row med GTA SA och säga att SA är mycke bättre. Tippar på att det finns inte 1 här på forumet som har spelat det. Förutom demot då, men i ett demo så är saker och ting begränsat. Redigerad 30 augusti, 2006 av I lol Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fido vercetti Skrivet 30 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 augusti, 2006 Man kan modda alla bilar i Saint´s Row Hahahaha aa EN av alla dom sakerna som jag nämde finns i Saints row. Acceptera att San andreas är bättre. Btw. Varför blev du medlem på en GTAsajt om du inte gillar gta? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 30 augusti, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 augusti, 2006 Hahahaha aa EN av alla dom sakerna som jag nämde finns i Saints row. Acceptera att San andreas är bättre. Btw. Varför blev du medlem på en GTAsajt om du inte gillar gta? Idiot. Måste man ogilla gta för att man tycker att något spel är bättre? Och måste man gilla GTA för att bli medlem på ett forum? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fido vercetti Skrivet 30 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 augusti, 2006 (redigerad) Idiot. Måste man ogilla gta för att man tycker att något spel är bättre? Och måste man gilla GTA för att bli medlem på ett forum? Sa är bäst ok. Ojdå, slog jag mot en öm punkt nu eller? Redigerad 30 augusti, 2006 av fido vercetti Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 30 augusti, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 augusti, 2006 Ojdå, slog jag mot en öm punkt nu eller? Nej, vad får dig att tro det? Jag talade bara sanning, idiot. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fido vercetti Skrivet 30 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 augusti, 2006 (redigerad) Hej, jag är en medlem på gtasajten trots att jag inte gillar gta. Jag är en idiot Äntligen ett sant ord Redigerad 30 augusti, 2006 av fido vercetti Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts