Ceone Skrivet 27 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2006 Man kan bestäma allt utom längden på killen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JohnnyH87 Skrivet 27 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2006 (redigerad) Coolt, lite som Tiger Woods spelen och THUG då? Redigerad 27 augusti, 2006 av JohnnyH87 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
L_Voll Skrivet 27 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2006 Man kan bestäma allt utom längden på killen Kan man bestämma ansiktsform, typ längd på näsan? Bestämma längd skulle vara cool, då skulle jag göra en skitliten kille hehe. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 27 augusti, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2006 Finns en trailer på deras hemsida som visar hur man kan ändra utseendet. Hudfärg, kroppsfett, frisyr osv. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 28 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 augusti, 2006 Kan man bestämma ansiktsform, typ längd på näsan? Bestämma längd skulle vara cool, då skulle jag göra en skitliten kille hehe. Längd på näsan: Ja. Angående längd : http://www.gamereactor.se/brev/?id=46846 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
L_Voll Skrivet 28 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 augusti, 2006 Längd på näsan: Ja. Angående längd : http://www.gamereactor.se/brev/?id=46846 Vad snackar han om? http://www.gamereactor.se/brev/?id=46883&a...a9c39f1a29d6f66 Jag har kollat på några trailers och tycker grafiken verkar nice. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fido vercetti Skrivet 28 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 augusti, 2006 Grafiken är dålig i spelet. Den liknar tidiga xbox spel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 28 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 augusti, 2006 Jag ska tamejfan köpa en 360 för det här spelet, och Dead rising. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 28 augusti, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 augusti, 2006 Grafiken är dålig i spelet. Den liknar tidiga xbox spel. Grafiken dålig? PS2 Grafik är mycket sämre. Jag tycker däremot att grafiken är bra och några % bättre än GTA SA's Du borde kolla någon trailer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 28 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 augusti, 2006 Grafiken är dålig i spelet. Den liknar tidiga xbox spel. Om du inte har något vettigt att säga håll dig borta från den här tråden. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
L_Voll Skrivet 28 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 augusti, 2006 Finns det något demo ute, är det någon som har sett hur spelet verkar? Jag har bara sett på trailers, fast de kanske man inte kan lita på. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RadiuZ Skrivet 28 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 augusti, 2006 Finns det något demo ute, är det någon som har sett hur spelet verkar? Jag har bara sett på trailers, fast de kanske man inte kan lita på. Jao, det finns en demo ute. Tycker inte grafiken är något vidare. Visst, snyggare än Xbox men knappast något super. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 29 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 augusti, 2006 Jao, det finns en demo ute. Tycker inte grafiken är något vidare. Visst, snyggare än Xbox men knappast något super. Patience... patience... vi är mindre än ett år efter Xbox 360-releasen, de behöver testa maskinen för att se vad den klarar av, precis som det varit med alla konsoler, och som det alltid kommer vara. Inte särskilt super om de skickar ut ett spel i butiker som konsolen kör på 20 fps. Sen är grafiken inte allt, det är bara folk som inte vet något om spel som enbart bryr sig om grafik. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 29 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 augusti, 2006 (redigerad) Recension. Hehehe! Dubbelpost! Redigerad 29 augusti, 2006 av Cortez Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RadiuZ Skrivet 29 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 augusti, 2006 Patience... patience... vi är mindre än ett år efter Xbox 360-releasen, de behöver testa maskinen för att se vad den klarar av, precis som det varit med alla konsoler, och som det alltid kommer vara. Inte särskilt super om de skickar ut ett spel i butiker som konsolen kör på 20 fps. Sen är grafiken inte allt, det är bara folk som inte vet något om spel som enbart bryr sig om grafik. Yeah, men jag sa inte att spelet inte var bra, jag sa bara att grafiken inte är bra. Och inte bara tekniskt, utan designmässigt med. The taste is like the ass Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 29 augusti, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 augusti, 2006 Recension. Hehehe! Dubbelpost! Wonderful. Måste nog skaffa en XboX360!11 Betyget var också bra, 8.5 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kaiser Franz Skrivet 29 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 augusti, 2006 (redigerad) Recension. Hehehe! Dubbelpost! Mm men olika tidningar skriver olika saker hör för mig att gamereactor skrev att den var lite sämre en GTA SA Redigerad 29 augusti, 2006 av Kaiser Franz Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 29 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 augusti, 2006 8/10 fick det av Gamereactor Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fido vercetti Skrivet 29 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 augusti, 2006 Mm men olika tidningar skriver olika saker hör för mig att gamereactor skrev att den var lite sämre en GTA SA Men det är det ju. San Andreas har mycket mer funktioner. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 29 augusti, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 augusti, 2006 Men det är det ju. San Andreas har mycket mer funktioner. Ehh.. Nej? Saints row innehåller ragdolls på människor och bilar. Det har däremot inte SA. Saints row, man får ändra sin egen gubbe. Inte i SA Saints row, det blir bulor på bilar, och inte 1 skada per del som i SA. m.m. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts