Kaiser Franz Skrivet 26 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 augusti, 2006 Nej, Gamereactor sätter alltid klockrena betyg. När perfekt Dark Zero fick 6/10 av GR samtidigt 9/10 av gamespot,ign och superplay. Slog det ner som en bomb. ALLA klagade men sen visade det sig att gr hade rätt. Mmm håller med dig där.. Än så länge är Rockstar bäst på vad dom gör bäst, tycker iaf jag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 26 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 augusti, 2006 Det är bara att inse. Nästan ingen förväntar sig låga betyg på GTA-spelen. Man kan nästan sätta betyg 9/10 före releasen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 26 augusti, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 augusti, 2006 Det är bara att inse. Nästan ingen förväntar sig låga betyg på GTA-spelen. Man kan nästan sätta betyg 9/10 före releasen. Mjo, Jag tycker inte GTA SA är värt 9 av 10. Eftersom jag tröttnade innan jag han spela klart storyn. Men däremot GTA III och GTA VC spelade jag färdigt. Gå in på Saint's Rows hemsida och kolla på trailers så får ni se hur bra det egentligen är. Ragdolls och flyga ut genom rutan funktion. Fordonen är typ perfekta, människorna är realistiska och då snackar jag om ansiktsuttryck. Staden är fin iaf vad jag har sett. Man får göra sin egen gubbe. Website http://saintsrow.com/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 26 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 augusti, 2006 Mjo, Jag tycker inte GTA SA är värt 9 av 10. Eftersom jag tröttnade innan jag han spela klart storyn. Men däremot GTA III och GTA VC spelade jag färdigt. Gå in på Saint's Rows hemsida och kolla på trailers så får ni se hur bra det egentligen är. Ragdolls och flyga ut genom rutan funktion. Fordonen är typ perfekta, människorna är realistiska och då snackar jag om ansiktsuttryck. Staden är fin iaf vad jag har sett. Man får göra sin egen gubbe. Website http://saintsrow.com/ Gillar desvärre inte ''gangsta-stilen''. Stilen som drog ner betyget på tex. San Andreas. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kaiser Franz Skrivet 26 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 augusti, 2006 Det är bara att inse. Nästan ingen förväntar sig låga betyg på GTA-spelen. Man kan nästan sätta betyg 9/10 före releasen. Jag men det är väl ändå en nackdel för Rockstar, det blir ju väldigt höga förväntningar. Själv tycker jag Rockstar gör ett riktigt bra jobb, de har ju har gjort GTA i alla dessa år! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
L_Voll Skrivet 26 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 augusti, 2006 Mjo, Jag tycker inte GTA SA är värt 9 av 10. Eftersom jag tröttnade innan jag han spela klart storyn. Men däremot GTA III och GTA VC spelade jag färdigt. Gå in på Saint's Rows hemsida och kolla på trailers så får ni se hur bra det egentligen är. Ragdolls och flyga ut genom rutan funktion. Fordonen är typ perfekta, människorna är realistiska och då snackar jag om ansiktsuttryck. Staden är fin iaf vad jag har sett. Man får göra sin egen gubbe. Website http://saintsrow.com/ Japp, sånna detaljer är godis. Fast spelet kan ju fortfarande bli kass, det är ju ingen garanti för ett bra spel. Men jag tror att det blir skitbra. =P Synd bara att man inte kommer kunna spela det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 26 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 augusti, 2006 När släpps detta spel? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 26 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 augusti, 2006 När släpps detta spel? 29 augusti Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 26 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 augusti, 2006 Det är bara att inse. Nästan ingen förväntar sig låga betyg på GTA-spelen. Man kan nästan sätta betyg 9/10 före releasen. Quake 4 hade jätte stora förväntingar av GR men fick bara 6/10. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JohnnyH87 Skrivet 27 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2006 Gillar desvärre inte ''gangsta-stilen''. Stilen som drog ner betyget på tex. San Andreas. Inte direkt. I Saint´s Row ser gängen mer ut som wannabe´s. Wiggers med andra ord. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fido vercetti Skrivet 27 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2006 Det är mycket ovanligt i usa att det är vita medlemar i ett gatugäng. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hummler Skrivet 27 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2006 Sluta tjata om gangstastilen nu, Volition gjorde det så överdrivet som det är med vilje .. =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JohnnyH87 Skrivet 27 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2006 (redigerad) Du har uppenbarligen inte sett de screenshots som släppts på spelet. Exempel: http://i.i.com.com/cnet.g2/images/2006/127/928235_20060508_screen006.jpg Hur vita är inte de? Edit: Ett till exempel: http://i.i.com.com/cnet.g2/images/2006/201/reviews/928235_20060721_screen011.jpg I rest my case. Redigerad 27 augusti, 2006 av JohnnyH87 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 27 augusti, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2006 (redigerad) Älska!! Det är mycket ovanligt i usa att det är vita medlemar i ett gatugäng. Vem har sagt något om att det utspelar sig i USA? Klart det finns vita "gatu-gäng" också i USA Varför tror många att ett gäng är en jätte stor "klubb" där svarta springer runt och sprejjar. Ett gäng kan bestå av vem som helst som gör vad som helst. Att säga att det inte finns vita gäng så är som att säga att Maffian bara finns i Italien. Redigerad 27 augusti, 2006 av I lol Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JohnnyH87 Skrivet 27 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2006 Älska!! Vem har sagt något om att det utspelar sig i USA? Klart det finns vita "gatu-gäng" också i USA Varför tror många att ett gäng är en jätte stor "klubb" där svarta springer runt och sprejjar. Ett gäng kan bestå av vem som helst som gör vad som helst. Att säga att det inte finns vita gäng så är som att säga att Maffian bara finns i Italien. Well said. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
L_Voll Skrivet 27 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2006 (redigerad) Men är det inte så man själv får välja hur man ska se ut, inklusive hudfärg? Och jag håller med. Det ser förjävligt ut på screenshotsen, niggahs ska vara mörkhyade. Basta! Redigerad 27 augusti, 2006 av L_Voll Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 27 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2006 Men är det inte så man själv får välja hur man ska se ut, inklusive hudfärg? Jo, det får man. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JohnnyH87 Skrivet 27 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2006 Tror inte man kan det. Han är vit på alla screenshots jag sett iallafall. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 27 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2006 Tror inte man kan det. Han är vit på alla screenshots jag sett iallafall. Och jag är 100% på att man kan det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JohnnyH87 Skrivet 27 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2006 (redigerad) OK, I´ll take you w0rd for it. Har aldrig ens testat det så jag har ingen aning, gissade bara baserat på bilderna på Gamespot. Redigerad 27 augusti, 2006 av JohnnyH87 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts