Cortez Skrivet 22 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 augusti, 2006 Hur långt är kontraktet skrivet mellan Sony och Rockstar Games? Måste ju ha gått ut om dom nu släpper GTA4 till 360? När SA släpptes till PC slutade kontraktet gälla... det var det sista spelet de hade kontrakt på. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 22 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 augusti, 2006 När SA släpptes till PC slutade kontraktet gälla... det var det sista spelet de hade kontrakt på. Mm. Och nu kan man bara hoppas att MS köper R* så att sony inte kan skryta ännu mer om deras "super" konsoll Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 23 augusti, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 augusti, 2006 Mm. Och nu kan man bara hoppas att MS köper R* så att sony inte kan skryta ännu mer om deras "super" konsoll Vill bara tillägga deras dyra superkonsoll Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 23 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 augusti, 2006 Vill bara tillägga deras dyra superkonsoll Exakt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fido vercetti Skrivet 23 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 augusti, 2006 Ps3 är nog snäppet bättre än 360. Fast jag tycker att 260 verkar bättre. Delvis p.g.a priset. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 23 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 augusti, 2006 Ps3 är nog snäppet bättre än 360. Fast jag tycker att 260 verkar bättre. Delvis p.g.a priset. 260? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 23 augusti, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 augusti, 2006 260? Jaa, har du aldrig hört talas om Xbox 260? PS3 kommer att ha fler och nyare teknologier än 360n Och därför vara bättre. Men att betala någon tusing mer för det är lite överdrivet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 23 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 augusti, 2006 (redigerad) Jaa, har du aldrig hört talas om Xbox 260? PS3 kommer att ha fler och nyare teknologier än 360n Och därför vara bättre. Men att betala någon tusing mer för det är lite överdrivet. Den kommer får fler och nyare toknologier för att den har varit i produktion längre än xbox 360. Ett helt år extra. oh btw. här är 2 bilder jag knäppte med mobilen när jag lirade demot http://img165.imageshack.us/img165/4300/dsc00169mg1.th.jpg http://www.freewebs.com/tsec1/DSC00170.JPG kvaliten är inte den bästa men ni kanske ser ändå ^^ Redigerad 23 augusti, 2006 av Boomer Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 23 augusti, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 augusti, 2006 Den kommer får fler och nyare toknologier för att den har varit i produktion längre än xbox 360. Ett helt år extra. oh btw. här är 2 bilder jag knäppte med mobilen när jag lirade demot *BILDS* kvaliten är inte den bästa men ni kanske ser ändå ^^ Mjow ^^ Ser typ fantastiskt ut, funderar på att skaffe en 360 till julklapp Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 23 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 augusti, 2006 Mjow ^^ Ser typ fantastiskt ut, funderar på att skaffe en 360 till julklapp Det gör du rätt i Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
L_Voll Skrivet 23 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 augusti, 2006 Finns det nån möjlighet att det släpps till PC senare? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Valle-Ball Skrivet 25 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 augusti, 2006 Läste recensionen i GR nyss: MÅSTE HA!!! får väl slanga bilar och andra småsaker för att få ihop till att fixa min 360 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fido vercetti Skrivet 26 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 augusti, 2006 (redigerad) Är spelet som i gta att man kan spara i ett safehouse? Måste skaffa 360. Detta får la bli "gtaIV" till 4:an kommer ut Och jag citerar gamespots recension av SA: "Playstation 2 grafiken blir inte yngre. Men man tar det bra med det dåliga så är det ett snyggt gjort spel" Gamereactors recensioner: Saints row 8/10 San andreas 9/10 Redigerad 26 augusti, 2006 av fido vercetti Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 26 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 augusti, 2006 (redigerad) Är spelet som i gta att man kan spara i ett safehouse? Måste skaffa 360. Detta får la bli "gtaIV" till 4:an kommer ut Och jag citerar gamespots recension av SA: "Playstation 2 grafiken blir inte yngre. Men man tar det bra med det dåliga så är det ett snyggt gjort spel" Gamereactors recensioner: Saints row 8/10 San andreas 9/10 Vill du veta varför SA fick högre än SR? Jo för att det heter Grand Theft Auto, hade Saints Row också haft det före namnet så hade det säkert fått samma betyg som San Andreas. edit: ... Redigerad 26 augusti, 2006 av Boomer Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 26 augusti, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 augusti, 2006 Vill du veta varför SA fick högre än SR? Jo för att det heter Grand Theft Auto, hade Saints Row också haft det före namnet så hade det säkert fått samma betyg. Eller bättre Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 26 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 augusti, 2006 Eller bättre Tänkte faktiskt tillägga det, men ville inte Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 26 augusti, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 augusti, 2006 Tänkte faktiskt tillägga det, men ville inte ^^ Var utspelar sig Saint's Row? När jag hörde det så kom jag att tänka på Saint Louise. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 26 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 augusti, 2006 ^^ Var utspelar sig Saint's Row? När jag hörde det så kom jag att tänka på Saint Louise. Har ingen aning. Tror inte att det är någon speciell stad, har inte sett något i demot som tyder på det iallafall. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 26 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 augusti, 2006 Vill du veta varför SA fick högre än SR? Jo för att det heter Grand Theft Auto, hade Saints Row också haft det före namnet så hade det säkert fått samma betyg som San Andreas. edit: ... Nej, Gamereactor sätter alltid klockrena betyg. När perfekt Dark Zero fick 6/10 av GR samtidigt 9/10 av gamespot,ign och superplay. Slog det ner som en bomb. ALLA klagade men sen visade det sig att gr hade rätt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fido vercetti Skrivet 26 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 augusti, 2006 Nej, Gamereactor sätter alltid klockrena betyg. När perfekt Dark Zero fick 6/10 av GR samtidigt 9/10 av gamespot,ign och superplay. Slog det ner som en bomb. ALLA klagade men sen visade det sig att gr hade rätt. Det är rätt. Kom ihåg när TCNY var nytt och alla här på forumet klagade på GR bara för att dom gav det 4.6. Men det visade sig vara helt rätt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts