Cyper Skrivet 22 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 augusti, 2006 ''Eller vänta till det blir natt'' Betyder väl att dagarna går lika fort som I GTA? Isåfall får jag se om jag köper skitspelet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 22 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 augusti, 2006 köpa anyways ska också skaffa detta spel. inte så långt kvar nu (:!!! Skrev fel Köra ska det stå såklart. Vad tyckte ni om demot som kom på marketplace? Själv tycker jag det var super Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 22 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 augusti, 2006 Testade demot, grymt kul. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 22 augusti, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 augusti, 2006 How wass the fiiling? Kanske ska köpa en Xbox360. PS3 är för dyr Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fido vercetti Skrivet 22 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 augusti, 2006 Gta är bättre. Ni kommer tröttna efter några veckor lovar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 22 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 augusti, 2006 Gta är bättre. Ni kommer tröttna efter några veckor lovar Lessnar på GTA också Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 22 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 augusti, 2006 Gta är bättre. Ni kommer tröttna efter några veckor lovar GTA är tråkigt, San Andreas förstörde serien av någon anledning tycker jag. Oh, btw. Vad vet du om det? Har du änns testat Saints Row? Du har la inte änns 360 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 22 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 augusti, 2006 GTA är tråkigt, San Andreas förstörde serien av någon anledning tycker jag. Oh, btw. Vad vet du om det? Har du änns testat Saints Row? Du har la inte änns 360 Han är en PS-fanboy som hatar alla spel och allt som inte har något med PS3 att göra. När man pratar om PC-spel eller spel till en annan konsol än PS3 sätter han fingrar i öronen och skriker. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 22 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 augusti, 2006 Han är en PS-fanboy som hatar alla spel och allt som inte har något med PS3 att göra. När man pratar om PC-spel eller spel till en annan konsol än PS3 sätter han fingrar i öronen och skriker. Mm. Trodde nästan det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fido vercetti Skrivet 22 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 augusti, 2006 Ska köpa 360. Men även om spelet är jättebra så kommer ni tröttna på det. GTA är spel som man inte tröttnat på. Har haft mitt SA sen releasern och jag har ännu inte tröttnat. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 22 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 augusti, 2006 Ska köpa 360. Men även om spelet är jättebra så kommer ni tröttna på det. GTA är spel som man inte tröttnat på. Har haft mitt SA sen releasern och jag har ännu inte tröttnat. Alla andra har tröttnat förutom du? Och btw, vad finns det att göra efter man har gjort storyn, kanske t.o.m. sammlat alla snäckor eller vad det är? Man kan iallafall köra online i Saint's Row. Och jag visst, man kan använda MTA, men hur kul är det? Springa runt och skjuta på varande lite. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 22 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 augusti, 2006 Ska köpa 360. Men även om spelet är jättebra så kommer ni tröttna på det. GTA är spel som man inte tröttnat på. Har haft mitt SA sen releasern och jag har ännu inte tröttnat. Hur vet du att dom tröttnar på det? Du som verkar tycka GTA är "Jättebra" har ju inte tröttnat på ditt? Nog för att man tröttnar på vilket spel som helst efter en viss tid men. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fido vercetti Skrivet 22 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 augusti, 2006 (redigerad) Snacka om detta spelet på en annan sida. Detta är en GTAsajt Och hur kommer det sig att ni är medlemar här om ni inte gillar gta? Redigerad 22 augusti, 2006 av fido vercetti Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Drewek Skrivet 22 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 augusti, 2006 HEHE, du är min idol Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 22 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 augusti, 2006 (redigerad) Snacka om detta spelet på en annan sida. Detta är en GTAsajt Detta är ett "off-topic > Spel" forum. Inget som säger att man måste snacka enbart GTA. Redigerad 22 augusti, 2006 av Eudoros Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 22 augusti, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 augusti, 2006 (redigerad) Jag tröttnade på GTA SA när strax när jag tagit mig till tredje ön. VC och III har jag däremot kört hela storyn av. =) @Fido: Ska det stå skrivet i pannan "jag gillar gta" ? GTA är som vilket spel som helst för mig. Men när jag sökte på GTAmods så kom jag i kontakt med den här sidan med sina trevliga members osv. Redigerad 22 augusti, 2006 av I lol Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fido vercetti Skrivet 22 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 augusti, 2006 Detta är ett "off-topic" "spel" forum. Inget som säger att man måste snacka enbart GTA. Visst jag tror att Saints row kommer bli ett mkt bra spel, och jag kommer köpa det när jag får 360. Men jag är säker på att det inte kommer få likna mkt publicitet som gta-spelen med tanke på att det inte kommer till PC eller ps2/3. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 22 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 augusti, 2006 (redigerad) Visst jag tror att Saints row kommer bli ett mkt bra spel, och jag kommer köpa det när jag får 360. Men jag är säker på att det inte kommer få likna mkt publicitet som gta-spelen med tanke på att det inte kommer till PC eller ps2/3. GTA sålde bra för att det hade en grymt stor fan-skara sedan innan som givetvis köpte det när det kom. Redigerad 22 augusti, 2006 av Eudoros Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 22 augusti, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 augusti, 2006 Visst jag tror att Saints row kommer bli ett mkt bra spel, och jag kommer köpa det när jag får 360. Men jag är säker på att det inte kommer få likna mkt publicitet som gta-spelen med tanke på att det inte kommer till PC eller ps2/3. Microsoft köper ju också upp Rockstar games och då är det ju inte säkert att GTA kommer till PS3 i fortsättningen Eftersom Microsoft äger Xbox. GTA är ett av världens mest kända spel, så det är inte direkt något att gemföra ett spel med. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jocken Skrivet 22 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 augusti, 2006 Hur långt är kontraktet skrivet mellan Sony och Rockstar Games? Måste ju ha gått ut om dom nu släpper GTA4 till 360? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts