swat Skrivet 30 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 november, 2006 Ja men vart i min 360. btw så kör jag trådlöst. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 30 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 november, 2006 (redigerad) Ja men vart i min 360. btw så kör jag trådlöst. Vad menar du? Har du en trådlös adapter till din 360? Redigerad 30 november, 2006 av Boomer Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
swat Skrivet 30 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 november, 2006 Jup men vart i menyen connectar jag till min router. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 30 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 november, 2006 Jup men vart i menyen connectar jag till min router. Det gör det automatiskt. :/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
swat Skrivet 30 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 november, 2006 (redigerad) Inte för mig edit:1 OK nu har jag flytat den upp brevid routern så jag kan använda en sladd. någon som vill köra lite saints? edit:2 VAFAN nu funkar det fortfarande inte. den funkar inte när den kollar xbox live asså på test connection Redigerad 30 november, 2006 av swat Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
swat Skrivet 4 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 december, 2006 Någon som vill köra? heter pantburk säg bara till så skapar jag en server. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
50 cent Skrivet 5 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 december, 2006 Fick post idag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
swat Skrivet 5 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 december, 2006 OK. säg vad du heter på live så kan vi köra nån dag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
50 cent Skrivet 5 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 december, 2006 (redigerad) OK. säg vad du heter på live så kan vi köra nån dag Tyvärr så kan vi kanse inte köra förens jul, min tv är på lagning Men jag ser fram emot att spela med dig vid jul. Redigerad 5 december, 2006 av 50 cent Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RadiuZ Skrivet 5 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 december, 2006 Tyvärr så kan vi kanse inte köra förens jul, min tv är på lagning Men jag ser fram emot att spela med dig vid jul. Yeah, och jag får inte mitt Live förens jul=/ But still... http://my.livecard.net/shinyb/EscaleraSE.png Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
swat Skrivet 5 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 december, 2006 Okej. vet ni hur man bestämmer vilken bana man vill köra om man ska köra t.ex. protect tha pimp eftersom en bana där äger och en suger. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Solidsnake Skrivet 10 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2007 Kommer detta till PC eller bara till Xbox 360 har ej orkat kolla genom posten Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 11 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2007 Kommer detta till PC eller bara till Xbox 360 har ej orkat kolla genom posten Det kommer EJ till PC och finns BARA till 360. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 11 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2007 Kommer detta till PC eller bara till Xbox 360 har ej orkat kolla genom posten Spelet är nästan gammalt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
C-J Skrivet 28 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 februari, 2007 (redigerad) Saints row står med som PS3 spel på cdon.com , är det nåt som är bekräftat att det ska komma på PS3 eller är det fortfarande rykte? Edit: Såg detta nu på saints row hemsidan,saints_row.bmp Redigerad 1 mars, 2007 av C-J Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 1 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 mars, 2007 Saints row står med som PS3 spel på cdon.com , är det nåt som är bekräftat att det ska komma på PS3 eller är det fortfarande rykte? Edit: Såg detta nu på saints row hemsidan, Weeei:D Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
emo Skrivet 29 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 29 augusti, 2007 Någon som vet när det kommer till PS3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MrNoNja Skrivet 30 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 30 augusti, 2007 Någon som vet när det kommer till PS3 3:e kvartalet 2007, finns inget säkert datum än. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Quattro Skrivet 30 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 30 augusti, 2007 3:e kvartalet 2007, finns inget säkert datum än. Då borde det vara inom september månad nu. Och då är det ju inte lite konstigt att det inte finns nåt datum... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 13 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 september, 2007 Eftersom man tydligen för Pimp kläder efter att man har klarat alla pimpuppdrag, är det likadant med alla activitys? Att man får nya saker om man blir klar med en hel "gren"? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts