Boomer Skrivet 4 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 oktober, 2006 Ska ladda ner demot imorrn. Står mellan detta, Dead Rising och GRAW när det gäller vilket jag ska köpa. Synd bara att alla demon är så pass stora och att man själv har 0,5 mbit. Ah, demot till Saints Row är inget att hurra över. Väldigt laggit och buggit, så snälla vad du än gör, strunta inte i Saints Row för demot var kasst. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crusader Skrivet 4 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 oktober, 2006 Nej, han pratar ALDRIG! Varför? Jo för att det skulle vara krångligt och ta väldigt lång tid om man skulle göra olika röster åt alla olika människosläkten. Jo, i alla slutscener för alla Storylines pratar han. Alltså scenen som kommer efter man klarat sista banan i en storyline. 5 Storylines = 5 gånger (Men jag är lite osäker på första storyline. Men de andra 4 vet jag för jag klarade spelet förra veckan). I demot säger han komentarer under olika tillfällen men inte i spelet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RadiuZ Skrivet 5 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 oktober, 2006 Ah, demot till Saints Row är inget att hurra över. Väldigt laggit och buggit, så snälla vad du än gör, strunta inte i Saints Row för demot var kasst. Tyckte demot var rätt så underhållande. Melee-alternativet med vapnen var välkomnande för oss Halo-fans=) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crusader Skrivet 5 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 oktober, 2006 Ja det var demot som fick mig att köpa det. Själva spelet laggar aldrig. Inte ens när man kör som snabbast. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RadiuZ Skrivet 5 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 oktober, 2006 Ja det var demot som fick mig att köpa det. Själva spelet laggar aldrig. Inte ens när man kör som snabbast. Mjo, frameraten när man kör i demot är skit. Jag kan inte låta bli att göra gubbarna så fula som möjligt=) Om man ändå kunde ta screenshots med boxen skulle jag visat dom. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Solid_X Skrivet 6 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 oktober, 2006 Är Saints Row enbart online till Xbox 360? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 6 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 oktober, 2006 (redigerad) Är Saints Row enbart online till Xbox 360? Hur menar du? De finns bara till X360 och då måste du ha Xbox live (heter de så?) för att köra online, men de är ju single player också Redigerad 6 oktober, 2006 av Pixiegnom Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crusader Skrivet 6 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 oktober, 2006 Mjo, frameraten när man kör i demot är skit. Jag kan inte låta bli att göra gubbarna så fula som möjligt=) Om man ändå kunde ta screenshots med boxen skulle jag visat dom. I demot, ja. Men inte in själva spelet. Heh, visst är det kul att göra gubbar. Jag gjorde en Alv, en Imp och George Bush. Men i slutändan gjorde jag mig själv och det var den jag spelade genom spelet med. Hade varit kul om man kunnat ta screenshots och posta på XBox Live eller föra över till datorn. Är Saints Row enbart online till Xbox 360? Nej, det finns Singelplayer precis som med GTA-spelen. Onlinedelen är co-op, olika sorters deathmatch, nerladdningsbara uppdrag/vapen/skins/bilar (Just nu finns bara ett skins paket) osv. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Solid_X Skrivet 9 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 oktober, 2006 Hur menar du? De finns bara till X360 och då måste du ha Xbox live (heter de så?) för att köra online, men de är ju single player också Hehe det var det jag menade om man bara kunde göra online eller om man kunde göra singel också tack iallafall Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
50 cent Skrivet 24 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 november, 2006 Nu när jag skaffat 360 så tänkte jag köpa detta spel, men är det värt dom ca 600 kr. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crusader Skrivet 24 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 november, 2006 Nu när jag skaffat 360 så tänkte jag köpa detta spel, men är det värt dom ca 600 kr. Som svar på frågan: JA! Ett av de få spel som verkligen utan tvekan är det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RadiuZ Skrivet 24 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 november, 2006 Ett av årets bästa spel, helt klart! Fyllt med humor, minnesvärda karaktärer och ett slut som gör att man längtar till uppföljaren. Haft så kul med singelplayer-läget att jag inte ens börjat kolla på online-läget. Nu har jag inte sett GTA i "next-gen" ännu men Saints Row är helt klart i samma klass som de tidigare GTA-spelen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
yoda Skrivet 24 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 november, 2006 Ett av årets bästa spel, helt klart! Fyllt med humor, minnesvärda karaktärer och ett slut som gör att man längtar till uppföljaren. Haft så kul med singelplayer-läget att jag inte ens börjat kolla på online-läget. Nu har jag inte sett GTA i "next-gen" ännu men Saints Row är helt klart i samma klass som de tidigare GTA-spelen. Lika long story som GTA spelen? Stor bana? Kommer kanske köpa det när jag hat x360 . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fido vercetti Skrivet 24 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 november, 2006 Lika long story som GTA spelen? Stor bana? Kommer kanske köpa det när jag hat x360 . Sa har nog större bana och story. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 24 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 november, 2006 Sa har nog större bana och story. 1. Lägg dig inte i, du vet ingenting. 2. Du har varit borta ett tag, gud va skönt det har varit. @yoda; kan berätta lite via msn. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
L_Voll Skrivet 24 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 november, 2006 Finns det någon karta som visar hur stor banan är? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crusader Skrivet 24 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 november, 2006 Lika long story som GTA spelen? Stor bana? Kommer kanske köpa det när jag hat x360 . Spelet har 4 main quest, där 2 är rätt korta men de andra 3 är mycket längre. 3rd Street Saints: 6 uppdrag. Vice Kings: 11 uppdrag. Los Carnales: 10 uppdrag. West Side Rollerz: 9 uppdrag. 36 uppdrag sammanlagt, så det är mindre än t ex San Andreas men staden är lika stor som 2 städer i San Andreas. Det stora pluset är alla side quest. Spelet har fler side quest än alla GTA spelen tillsammans. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 24 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 november, 2006 Måste man följa uppdragen, eller finns freeride ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 24 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 november, 2006 Måste man följa uppdragen, eller finns freeride ? Spelat GTA? Om ja, då vet du hur det är. Om nej, HAHAHA! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crusader Skrivet 24 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 november, 2006 Måste man följa uppdragen, eller finns freeride ? Klart man inte måste. Man kan göra som man själv vill. Hela staden och alla side quest är tillgängliga från början. Man kan bara köra omkring om man så vill. Inga tvång. Sedan kan man spela de 3 stora main questen samtidigt. men det är om man själv vill (Men vem vill inte? Main questen är riktigt bra). Jäkla vad jag längtar till Saints Row 2. :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts