Boomer Skrivet 2 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 oktober, 2006 Tack för hjälpen;) jag menade 1080=P En annan sak nu hahhaa: Jo alla såna här terratorium man tar över efter vissa uppdrag kan man tjäna pengar på dom? Jag kan hämta 2000$ i mitt crib men nu klarade jag ett uppdrag(där man tog över horhuset) så stod det att jag kunde hämta 1800$ tror jag det var, men var hämtar man dom? Ah, jag har samma problem jag kan hämta 4000$ står det. Men kan bara hämta max 2000$. Konstigt. Men men, det bästa sättet att tjäna pengar på är att köra Crash Derby. När man har klarat av alla 8 levels så kör man bara om level 8 hela tiden så får du 5000$ för varje gång du klarar det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
lulle Skrivet 2 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 oktober, 2006 Ah, jag har samma problem jag kan hämta 4000$ står det. Men kan bara hämta max 2000$. Konstigt. Men men, det bästa sättet att tjäna pengar på är att köra Crash Derby. När man har klarat av alla 8 levels så kör man bara om level 8 hela tiden så får du 5000$ för varje gång du klarar det. Ok men alltså det stod att jag skulle kunna hämta 1800$ någonstans men vet inte var, jag kan fortfarande bara hämta 2000$ i mitt crib BTW har man bara ett crib? Sen en annan sak lite onödigt att ta detta i 360tråden när jag endå är igång: Varför behöver dom dom fyra sista siffrorna på mitt kredit kort när man registrerar Live, kostar det eller, och om jag nu ger dom mina siffror kommer dom dra en summa från mitt kort eller det bestämer man sen? Alltså kostar det att vara medlemm i xboxlive? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 2 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 oktober, 2006 Ok men alltså det stod att jag skulle kunna hämta 1800$ någonstans men vet inte var, jag kan fortfarande bara hämta 2000$ i mitt crib BTW har man bara ett crib? Sen en annan sak lite onödigt att ta detta i 360tråden när jag endå är igång: Varför behöver dom dom fyra sista siffrorna på mitt kredit kort när man registrerar Live, kostar det eller, och om jag nu ger dom mina siffror kommer dom dra en summa från mitt kort eller det bestämer man sen? Alltså kostar det att vara medlemm i xboxlive? 53kr i månaden eller något för xbox live. Och du måste ta Guld, inte silver. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
lulle Skrivet 2 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 oktober, 2006 Men om jag nu skriver in siffrona på mitt kort kommer dom börja dra 53 kr i månaden direkt då eller, sen om dom gör kan man upphöra det när som helst? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 2 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 oktober, 2006 Men om jag nu skriver in siffrona på mitt kort kommer dom börja dra 53 kr i månaden direkt då eller, sen om dom gör kan man upphöra det när som helst? Kort sagt... Ja. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
lulle Skrivet 2 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 oktober, 2006 OK tack Boomer Fast vad menas med clothing bonus? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 2 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 oktober, 2006 OK tack Boomer Fast vad menas med clothing bonus? Du får bonus om du har snygga kläder. Det vill säga lila, eller dyra kläder. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
lulle Skrivet 2 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 oktober, 2006 Ok nice, tack för hjälpen Boomer Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
lulle Skrivet 2 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 oktober, 2006 Hm. Nu förstår jag inte 180? Anyhow för att ställa in widescreen så går du in system>console settings>display>screen format och för att ställa in hd går du in system>console settings>display>hdtv settings Hmmmmm När man går in i Hdtv settings på xboxen och ändrar till 1080 eller 720 så går det inte ändra screenformat, det står att det är widescreen men allt är så smalt på bredden och långt på längden, börjar få damp på detta nu!!!! Ingen som kan hjälpa eller det går bara inte fixa :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 3 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 oktober, 2006 Hmmmmm När man går in i Hdtv settings på xboxen och ändrar till 1080 eller 720 så går det inte ändra screenformat, det står att det är widescreen men allt är så smalt på bredden och långt på längden, börjar få damp på detta nu!!!! Ingen som kan hjälpa eller det går bara inte fixa :'( Jag förstår inte riktigt vad du menar, har själv ingen HDtv. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
lulle Skrivet 3 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 oktober, 2006 Jag förstår inte riktigt vad du menar, har själv ingen HDtv. Alltå när man går in i Video settings så står det screenformat eller något sånt sen HDTV, om man trycker HDTV så kan man välja mellan 480, 720, och 1080. När man har 480 så är Screenformat Normal och man kan ändra det till widescreen om man vill men om man väljer 720 eller 1080 så är screenformat widescreen automatiskt och man kan inte ändra det själv, alltå man kan inte ändra det till Normal. Nu när det är widescreen så är allt så långt på bredden och kort på längden. Hoppas du förstår nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 3 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 oktober, 2006 Alltå när man går in i Video settings så står det screenformat eller något sånt sen HDTV, om man trycker HDTV så kan man välja mellan 480, 720, och 1080. När man har 480 så är Screenformat Normal och man kan ändra det till widescreen om man vill men om man väljer 720 eller 1080 så är screenformat widescreen automatiskt och man kan inte ändra det själv, alltå man kan inte ändra det till Normal. Nu när det är widescreen så är allt så långt på bredden och kort på längden. Hoppas du förstår nu. Har du ingen Widescreen tv? Har du en tv som är HD-Ready? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
lulle Skrivet 3 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 oktober, 2006 Har du ingen Widescreen tv? Har du en tv som är HD-Ready? Jag har en Hd ready tv och den är självjklart widescreen, kan du välja widescreen när du kör HD i 720 eller 1080? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 3 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 oktober, 2006 Jag har en Hd ready tv och den är självjklart widescreen, kan du välja widescreen när du kör HD i 720 eller 1080? Har för mig att jag skrev förut att jag inte har en tv som är HD-Ready. Men hur du ska fixa det står i manualen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
lulle Skrivet 4 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 oktober, 2006 Hahaha.... Har inte ens tänkte på manualen, tack Boomer. Hoppas det löser sig nu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 4 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 oktober, 2006 Hahaha.... Har inte ens tänkte på manualen, tack Boomer. Hoppas det löser sig nu Hehe, lycka till. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
lulle Skrivet 4 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 oktober, 2006 Nu undrar jag lite andra saker Alltså kan man få fler crib isåfall hur?, jag har bara ett och är en bra bit in i spelet Alla såna här pimpkläder var får man dom, kan inte köpa dom i en butik. Eller får man dom när man har gjort pimping uppdragen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 4 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 oktober, 2006 Nu undrar jag lite andra saker Alltså kan man få fler crib isåfall hur?, jag har bara ett och är en bra bit in i spelet Alla såna här pimpkläder var får man dom, kan inte köpa dom i en butik. Eller får man dom när man har gjort pimping uppdragen? Du har ett riktigt sen så får du olika spar ställen här och där. Dom får du när du gjort alla pimp uppdragen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
lulle Skrivet 4 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 oktober, 2006 Du har ett riktigt sen så får du olika spar ställen här och där. Dom får du när du gjort alla pimp uppdragen. Ok jag har lite sparställen här och där, lite synd att man inte får fler så kallade cribs med garage osv Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RadiuZ Skrivet 4 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 oktober, 2006 Ska ladda ner demot imorrn. Står mellan detta, Dead Rising och GRAW när det gäller vilket jag ska köpa. Synd bara att alla demon är så pass stora och att man själv har 0,5 mbit. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts