I lol Skrivet 27 september, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 september, 2006 Havoc är en fysikmotor. Orkar inte förklara. Läs på wiki http://en.wikipedia.org/wiki/Havok_(software) Spel med Havoc använder OFTAST Ragdolls. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 28 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 september, 2006 (redigerad) *Huvudkaraktären pratar nästan aldrig (Typ 3-5 scener) och när han gör det är han mäst kinkig. Nej, han pratar ALDRIG! Varför? Jo för att det skulle vara krångligt och ta väldigt lång tid om man skulle göra olika röster åt alla olika människosläkten. Redigerad 28 september, 2006 av Boomer Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fido vercetti Skrivet 28 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 september, 2006 Nej, han pratar ALDRIG! Varför? Jo för att det skulle vara krångligt och ta väldigt lång tid om man skulle göra olika röster åt alla olika människosläkten. VAAAAAAA?! Pratar han inte? Så han har inget namn? Säger han aldrig nåt? Exakt som Claude Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 28 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 september, 2006 VAAAAAAA?! Pratar han inte? Så han har inget namn? Säger han aldrig nåt? Exakt som Claude Mm. Precis som Claude. Och det går rykten om ett till Saints Row... Saints Row: Vice City? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fido vercetti Skrivet 28 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 september, 2006 Mm. Precis som Claude. Och det går rykten om ett till Saints Row... Saints Row: Vice City? Då går dom över gränsen om dom tar en gtastads namn Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 28 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 september, 2006 Mm. Precis som Claude. Och det går rykten om ett till Saints Row... Saints Row: Vice City? Du menar Boomers lilla rykte som han vill börja sprida här på GTAsajten först... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
C_J Skrivet 28 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 september, 2006 (redigerad) Du menar Boomers lilla rykte som han vill börja sprida här på GTAsajten först... Tycker redan Saint's Row är tillräckligt likt GTA Redigerad 28 september, 2006 av C_J Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 28 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 september, 2006 Du menar Boomers lilla rykte som han vill börja sprida här på GTAsajten först... Haha, nej nej da Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
lulle Skrivet 29 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 september, 2006 Jag har några frågor angående Saints row: *Hur är det när man sparar? är det på ett speciellt ställe man går till eller är det som i gta att man kan köpa safehouse runt om i stade? *Kan man spara bilar i garage? *Kan man köpa andra fastigheter i staden, som man kunde i SA tex köpa affärer eller något liknande? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 29 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 september, 2006 Jag har några frågor angående Saints row: *Hur är det när man sparar? är det på ett speciellt ställe man går till eller är det som i gta att man kan köpa safehouse runt om i stade? *Kan man spara bilar i garage? *Kan man köpa andra fastigheter i staden, som man kunde i SA tex köpa affärer eller något liknande? Du har olika ställen du kan spara på. Ja. Väldigt coolt garage system också. Nej. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fido vercetti Skrivet 29 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 september, 2006 (redigerad) Bommer gta eller saints row? Jag tycker att gta vinner på känslan och möjligheterna. Men saints row har bättre grafik plus ett 10 ggr bättre mp system. Redigerad 29 september, 2006 av fido vercetti Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 29 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 september, 2006 Ja. Väldigt coolt garage system också. Skulle man kunna få en beskrivning på det coola garagesystemet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 29 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 september, 2006 Skulle man kunna få en beskrivning på det coola garagesystemet? Erhm.. Ja.. du förstår... precis. Hehe. Nä, men alla bilar du har i ditt garage sparas i en lista, så det är bara att välja å vraka! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 29 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 september, 2006 (redigerad) Erhm.. Ja.. du förstår... precis. Hehe. Nä, men alla bilar du har i ditt garage sparas i en lista, så det är bara att välja å vraka! Wehey! Mjo, men ganska coolt var det.. Smidigt, om inte annat! Redigerad 29 september, 2006 av Kebab Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
lulle Skrivet 29 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 september, 2006 (redigerad) Du har olika ställen du kan spara på. Ja. Väldigt coolt garage system också. Nej. Olika spar ställen, men kan man inte köpa safehouse för det är nice i gta när man har den snyggaste kåken. Får man inte något nice Mansion i saints row? Sen undrar jag också: är storyn lång eller klarar man av den på en helg med måttligt spelande? Redigerad 29 september, 2006 av lulle Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 29 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 september, 2006 Olika spar ställen, men kan man inte köpa safehouse för det är nice i gta när man har den snyggaste kåken. Får man inte något nice Mansion i saints row? Sen undrar jag också: är storyn lång eller klarar man av den på en helg med måttligt spelande? Jag har inte klarat av den än iaf.. fast jag spelar inte 24/7 heller. Men det tar nog ett tag eftersom det är 3 olika storys att gå efter. Och hallå? Mansion? Det utspelar sig i "Ghettot". Eller wtf, har inte klarat av det, men tvivlar starkt på det ändå. Man har därimot ett väldigt mysit "krypin" där man kan hämta vapen, byta kläder, spara och hämta pengar. Btw. Du vet i San Andreas där man var tvungen att köpa olika kepsar för vilket håll man ville ha den. I SR köper du den en gång sen kan du ändra håll på den när du vill. Bra va? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
lulle Skrivet 29 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 september, 2006 Jag har inte klarat av den än iaf.. fast jag spelar inte 24/7 heller. Men det tar nog ett tag eftersom det är 3 olika storys att gå efter. Och hallå? Mansion? Det utspelar sig i "Ghettot". Eller wtf, har inte klarat av det, men tvivlar starkt på det ändå. Man har därimot ett väldigt mysit "krypin" där man kan hämta vapen, byta kläder, spara och hämta pengar. Btw. Du vet i San Andreas där man var tvungen att köpa olika kepsar för vilket håll man ville ha den. I SR köper du den en gång sen kan du ändra håll på den när du vill. Bra va? Ok låter fett nice. Masion var kanske lite att överdriva men typ något någolunda nice ställe med garage osv, men jag undrar fortfarande om man kan ¨köpa¨ safehouse? Ska nog köpa 360 samt Saints row imorgon, hoppas jag inte ångrar mig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 29 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 september, 2006 Ok låter fett nice. Masion var kanske lite att överdriva men typ något någolunda nice ställe med garage osv, men jag undrar fortfarande om man kan ¨köpa¨ safehouse? Ska nog köpa 360 samt Saints row imorgon, hoppas jag inte ångrar mig Jo da, det finns place med garage, dock inga man kan köpa, så vitt jag vet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
lulle Skrivet 29 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 september, 2006 Jo da, det finns place med garage, dock inga man kan köpa, så vitt jag vet. Ok låter bra=) sen, finns det båtar i saints row? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 29 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 september, 2006 Ok låter bra=) sen, finns det båtar i saints row? Inga båtar, inga motorcyklar. GTAIII vibbar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts