BigSmoke Skrivet 13 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 september, 2005 Ett solklart köp! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MyStiC Skrivet 13 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 september, 2005 Det såg ju keft ut. whiteboy försöker vara gangsta, ser bara löjligt ut! Och vad försöker du vara? Hobby-turk? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MyStiC Skrivet 13 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 september, 2005 (redigerad) . http://media.xbox360.ign.com/media/747/747896/vids_1.html Kolla på sidan 1. Sen 3dje filmen.. Där han byter kläder.. Titta noga på knapparna i hörnen.. ser ni att det står "L1" och "R1" menas detta Ps3? Edit: Dubbelpost.. Redigerad 13 september, 2005 av MyStiC Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 13 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 september, 2005 Tror inte det "slår igenom".. gta wannabe.. Bah! Man ser redan nu många buggar! Dessutom på xbox 36.. Tycker det var ett dåligt namn också.. "Saint's Row"? Dööh.. Kommer inte köpa det.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MyStiC Skrivet 13 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 september, 2005 (redigerad) Tror inte det "slår igenom".. gta wannabe.. Bah! Man ser redan nu många buggar! Dessutom på xbox 36.. Tycker det var ett dåligt namn också.. "Saint's Row"? Dööh.. Kommer inte köpa det.. MEN LOL!!! Ni (du!) tror att Rockstar games/Rockstar North är dom enda som för göra "Gangsta spel"? Jag kan gissa på att Gta är dubbelt så buggigt.. faktiskt.. Redigerad 13 september, 2005 av MyStiC Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 13 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 september, 2005 (redigerad) . http://media.xbox360.ign.com/media/747/747896/vids_1.html Kolla på sidan 1. Sen 3dje filmen.. Där han byter kläder.. Titta noga på knapparna i hörnen.. ser ni att det står "L1" och "R1" menas detta Ps3? Edit: Dubbelpost.. Såg den i förrigår... Länkade till den sidan också EDIT: Om jag inte minns fel så kommer det finnas L och R knappar på Xbox360s kontroller Redigerad 13 september, 2005 av VickeX Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
bíg_mamá Skrivet 13 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 september, 2005 Det såg ju keft ut. whiteboy försöker vara gangsta, ser bara löjligt ut! HAHAHHA. e ganska säker på att du e en keffig whiteboy... hatar vita som snackar som utlänningar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 13 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 september, 2005 hatar vita som snackar som utlänningar. -_ Du vet att det finns vita i andra länder än Sverige? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MoriX Skrivet 13 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 september, 2005 Du vet att det finns vita i andra länder än Sverige? Busted ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Egget91 Skrivet 13 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 september, 2005 VILKET SPEL VÄRSTA RAGDOLL TYP Jag som ska skaffa PS3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 13 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 september, 2005 (redigerad) MEN LOL!!! Ni (du!) tror att Rockstar games/Rockstar North är dom enda som för göra "Gangsta spel"? Jag kan gissa på att Gta är dubbelt så buggigt.. faktiskt.. Nej tror jag inte! Jag tycker att det liknar gta!! Man sur när det kommer ännu ett till "gangsta spel".. Det är lika med alla jävla andravärldskrig spel, medal of honar och all skit! Jag nämnde att man såg några buggar för att man faktiskt gjorde det! Och att det inte kommer till PS3 ( kanske inte är bekräftat men) blir jag bara mer "sur" för.. Egget91: Köp PS3, Jag lovar dig, Det kommer att komma ut ETT år efter, Tänk dig!, PS3:an har kunnats uppgraderats hundraelvagånger då! Köp inte xbox360 bara för att dom har ett spel som ser bra ut! Redigerad 13 september, 2005 av Sikorka Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkjak Skrivet 13 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 september, 2005 Tror inte det "slår igenom".. gta wannabe.. Bah! Man ser redan nu många buggar! Dessutom på xbox 36.. Tycker det var ett dåligt namn också.. "Saint's Row"? Dööh.. Kommer inte köpa det.. True Crime slog igenom, och det var rätt dåligt... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
emo Skrivet 13 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 september, 2005 (redigerad) ... Redigerad 28 april, 2007 av emo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BigSmoke Skrivet 14 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 september, 2005 (redigerad) Man ser redan nu många buggar! Och det har inte SA?! Dessutom på xbox 36.. Någe fel med det? Redigerad 14 september, 2005 av BigSmoke Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkjak Skrivet 14 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 september, 2005 Nej jag är inte hobby-turk, jag tycker det bara ser löjligt ut med en vit snubbe som springer runt och ska vara gangsta (bara en personlig åsikt) visst vita kan också vara hiphopare men här ska man vara en gangsta typ och det är det jag tycker är larvigt, har inte snackar skit om utlänningar, är själv spansk så, sa bara att det såg löjligt ut! edit: tycker jag har rätt till att tycka och tänkta som jag vill utan att någon måste skriva såna grejer som MyStiC och big_mamá.. visst ni behöver inte hålla med men ni kan väll skriva lite sjystare. Tyckte han såg ut som en puerto-rican i trailern... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Egget91 Skrivet 14 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 september, 2005 Egget91: Köp PS3, Jag lovar dig, Det kommer att komma ut ETT år efter, Tänk dig!, PS3:an har kunnats uppgraderats hundraelvagånger då! Köp inte xbox360 bara för att dom har ett spel som ser bra ut! Aldrig att jag köper Xbox 360 PS3 KOMMER ÄGA ALLT Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 14 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 september, 2005 PS3 KOMMER ÄGA ALLT Självklart. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 14 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 september, 2005 Får det som en födelsedags present imorron. Längtar redan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkjak Skrivet 15 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 september, 2005 Aldrig att jag köper Xbox 360 PS3 KOMMER ÄGA ALLT Öh... Ta det i nextgenkonsol-tråden! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 15 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 september, 2005 Ser ganska bra ut. Hoppas det bara är mycket blod. Tyvärr, ha dock inte för höga förväntningar om spelet. Hoppas det kommer till Ps2 eller ps3. Offtopic: När kommer spelet ut? Och när kommer ps3? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts