Ante_freeman Skrivet 14 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 september, 2006 Jo, PS2 är och har alltid varit dåligt. Och xbox handkontroll har alltid sugit (+ känsla) Peace den riktiga fienden är nitendo (som är sämst på det mesta) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 14 september, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 september, 2006 Och xbox handkontroll har alltid sugit (+ känsla) Peace den riktiga fienden är nitendo (som är sämst på det mesta) Jag som trodde ni snackade grafik. NINTENDO WII eller vafan de va så tror jag inte kommer att suga. Och PS3 blir nog bra. Bara att Xbox 360 släpptes allt för tidigt så dom inte han uppdatera den med bästa saker. Men det betyder inte att den har dålig grafik mer att den inte innehåller nya moderna funktioner. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 14 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 september, 2006 Jag som trodde ni snackade grafik. NINTENDO WII eller vafan de va så tror jag inte kommer att suga. Och PS3 blir nog bra. Bara att Xbox 360 släpptes allt för tidigt så dom inte han uppdatera den med bästa saker. Men det betyder inte att den har dålig grafik mer att den inte innehåller nya moderna funktioner. Vi snackar konsolen nu nån som sett nån film om nitendo wii för min Nitendo kåte kompis har sålt jultidningar med sin bror så dom ska få ett wii (dom har klarat det också) Kmr saint rows bara till 360 ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 14 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 september, 2006 Vi snackar konsolen nu nån som sett nån film om nitendo wii för min Nitendo kåte kompis har sålt jultidningar med sin bror så dom ska få ett wii (dom har klarat det också) Kmr saint rows bara till 360 ? Saints Row finns bara till 360 och kommer alltid att bara finnas till 360. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Dusse Skrivet 14 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 september, 2006 (redigerad) .. Redigerad 8 juli, 2020 av Dusse Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fido vercetti Skrivet 14 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 september, 2006 Jo, PS2 är och har alltid varit dåligt. Hur kan det komma sig att ps2 fortfarande säljer bättre än CG,xbox och 360? Ps2 är nog den största konsollen genom tiderna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 14 september, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 september, 2006 Hur kan det komma sig att ps2 fortfarande säljer bättre än CG,xbox och 360? Ps2 är nog den största konsollen genom tiderna. Anledningen är nog för att det finns flest spel eftersom flest barnrumpor som spelar på det. 360 är för män med kuk, PS2 för pojkar, Nintendo GC/64 osv. är för småbarn. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Colan K Skrivet 14 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 september, 2006 Anledningen är nog för att det finns flest spel eftersom flest barnrumpor som spelar på det. 360 är för män med kuk, PS2 för pojkar, Nintendo GC/64 osv. är för småbarn. Nej.. för ps2 var bättre än dom andra innan. Nu får vi väl se vilken konsoll som blir bäst av dom Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mr_tobbe Skrivet 14 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 september, 2006 Vi snackar konsolen nu nån som sett nån film om nitendo wii för min Nitendo kåte kompis har sålt jultidningar med sin bror så dom ska få ett wii (dom har klarat det också) Kmr saint rows bara till 360 ? Shit, sälja jultidningar (nu!?), det måste ha tagit sjukt lång tid. Jag tjänar nästan in en Wii på en helg, men det kommer förmodligen att bli en riktigt trevlig konsoll, funderar nästan på att köpa en. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 14 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 september, 2006 Shit, sälja jultidningar (nu!?), det måste ha tagit sjukt lång tid. Jag tjänar nästan in en Wii på en helg, men det kommer förmodligen att bli en riktigt trevlig konsoll, funderar nästan på att köpa en. Tror dom gjorde det på på 1-2 veckor (var ett tagsen dom vart klara) lr nå sånt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fido vercetti Skrivet 14 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 september, 2006 Wii kommer säkert ha 90% barnspel som GC. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 14 september, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 september, 2006 Wii kommer säkert ha 90% barnspel som GC. Nej, faktist inte.. Har sett fler spel som är inte är det än dom som är det. Men visst kommer det att finnas barnspel Nintendo är ju inte direkt våldsammaste speltillverkarna, dom ser en glad värld Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 14 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 september, 2006 Wii kommer säkert ha 90% barnspel som GC. Jag ska köpa Wii. Nintendo gör mycket underhållande spel. Extremt roliga kontroller. Bra grafik, inte överdriven som det är i dagens läge. Ska bli skit kul att spela spel som t.ex. Mario tennis med deras coola handkontroller. Och jag minns inte att det kom några direkt barnspel till GC. Såg inte något typ ABC eller liknande spel till GC. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fido vercetti Skrivet 14 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 september, 2006 Hur ser weeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeees kontroll ut? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 14 september, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 september, 2006 Hur ser weeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeees kontroll ut? Klassiker http://www.wiicentre.com/classic-pad.jpg Jag ska köpa Wii eller 360, men skulle hellre ta 360 för dom är så coolzoR^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 14 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 september, 2006 (redigerad) Klassiker Jag ska köpa Wii eller 360, men skulle hellre ta 360 för dom är så coolzoR^ Eller... så tar du en 360 och en Wii.. 2000kr + 4000kr = Ps3 btw.. Det är den kontrollen jag snackar om. Redigerad 14 september, 2006 av Boomer Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 14 september, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 september, 2006 (redigerad) Eller... så tar du en 360 och en Wii.. 2000kr + 4000kr = Ps3 btw.. http://www.nintendo.co.jp/n10/e3_2006/wii/...oto_nunchuk.jpg Det är den kontrollen jag snackar om. Finns det några andra handkontroller? Och får man med båda två och vilken är offeciell? Redigerad 14 september, 2006 av I lol Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 14 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 september, 2006 Finns det några andra handkontroller? Och får man med båda två och vilken är offeciell? Den som jag visade är iaf den som man styr öhm.. hur säger man det.. med händerna, typ ska du spela tennis så låtsas du att kontrollen är ett tennisracket Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hummler Skrivet 16 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 september, 2006 Finns redan en Wii tråd, snacka om det där istället Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 16 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 september, 2006 Finns redan en Wii tråd, snacka om det där istället Lite sen kommentar kanske? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts