Ceone Skrivet 8 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 september, 2006 Saints Row ligger etta på svenska topplistan nu totalt sett. (bara the sims prylpaket ligger före) Rätt imponerande Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 8 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 september, 2006 Hm? Det har aldrig kostat 2kr i månaden. Det är 50kr i månaden som du betalar antingen med ditt mastercard/visa what ever eller prepaidcard som du köper hos GAME eller annan random spel butik. Varför är det fult? Spelar det någon roll eller? Han kanske har högtalare på, så han inte behöver hörlurar. Nu har du något att tugga på. Okej Ja det förklarar saken Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 8 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 september, 2006 (redigerad) Okej Ja det förklarar saken Ingen större förlust, 50kr i månaden. Hellre det än WoW anyhow, tänk dig själv, massa spel online för 50kr i månaden, eller ett spel online för 100kr i månaden eller vad det nu är. @Ceone Nice Redigerad 8 september, 2006 av Boomer Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 8 september, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 september, 2006 Brs Biiner låhhrr tukk fet på gärsta didan Starköl Kanske jag menade att lägga din för och nackdel lista på första sidan eller nåt. Aja, tänker göra det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 8 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 september, 2006 (redigerad) Starköl Kanske jag menade att lägga din för och nackdel lista på första sidan eller nåt. Aja, tänker göra det Hm. Haha. edit: var snart ett år sedan du skapade den här tråden. Redigerad 8 september, 2006 av Boomer Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fido vercetti Skrivet 8 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 september, 2006 Ge mig en fullständig recension på SR plzzzzz Btw ska jag köpa psp eller 360? Pspn har halvbra grafik men man kan ha mp3,gå in på nätet,se på filmer m.m Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
samuelszon Skrivet 8 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 september, 2006 Verkar fantastiskt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 8 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 september, 2006 Btw ska jag köpa psp eller 360? Pspn har halvbra grafik men man kan ha mp3,gå in på nätet,se på filmer m.m Det har du datorn till. Köp xbox 360 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 8 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 september, 2006 Ge mig en fullständig recension på SR plzzzzz Btw ska jag köpa psp eller 360? Pspn har halvbra grafik men man kan ha mp3,gå in på nätet,se på filmer m.m Hm. Man kan spela musik på 360n också, se på filmer, surfa på live mm. Du kan t.o.m. ta med den när du ska ut å resa. Bara att skaffa den lilla skärmen man monterar på 360n och skaffar batteri, och pang du har en portabel 360. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eqo Skrivet 8 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 september, 2006 Valet mellan en bärbar och stationär konsol går alltid till den stationäras fördel enligt mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Colan K Skrivet 8 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 september, 2006 Valet mellan en bärbar och stationär konsol går alltid till den stationäras fördel enligt mig. Jo, skulle aldrig tänka mig ta med mig ett helt konsoll fall man ska resa någonstans Spela konsoll gör man hemma i soffan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 8 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 september, 2006 Meddelande till er som spelar Saints Row online. W3st Sid3 söker medlemmar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RadiuZ Skrivet 8 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 september, 2006 Ingen större förlust, 50kr i månaden. Hellre det än WoW anyhow, tänk dig själv, massa spel online för 50kr i månaden, eller ett spel online för 100kr i månaden eller vad det nu är. @Ceone Nice Fast på en 360 måste du också betala 500-600 spänn/spel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 8 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 september, 2006 Fast på en 360 måste du också betala 500-600 spänn/spel. Jaja. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 8 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 september, 2006 Fast på en 360 måste du också betala 500-600 spänn/spel. Men PC-spel som t.e.x. WoW är gratis? Trodde inte det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 9 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 september, 2006 Fast på en 360 måste du också betala 500-600 spänn/spel. Det får man göra för alla nya spel till xbox,xbox360,ps2 och gamecube. Och troligtvis till ps3 o wii med. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 9 september, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 september, 2006 Skulle inte vara förvånad om PS3 spel börjar kosta 1000 kr/spel Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 9 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 september, 2006 Skulle inte vara förvånad om PS3 spel börjar kosta 1000 kr/spel Det skulle la ligga runt tusingen eftersom det är bluray? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 9 september, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 september, 2006 Det skulle la ligga runt tusingen eftersom det är bluray? Mjo. För dom som inte vet vad blu-ray är så kan kolla här Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 9 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 september, 2006 Meddelande till er som spelar Saints Row online. W3st Sid3 söker medlemmar. West side som i west side the gang ? Det skulle la ligga runt tusingen eftersom det är bluray? Doh Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts