Boomer Skrivet 6 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 september, 2006 Det var som fan Det går med en väldans fart. Skulle vara kul att spela Saint's row på en dator via en emulator än dag Men den dagen kommer Om du inte äger spelet så är det olagligt att spela med Emulator Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 6 september, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 september, 2006 Om du inte äger spelet så är det olagligt att spela med Emulator Hoppas att du inte var seriös där Nej, men jag tycker det skulle vara bekvämt att sitta vid datorn och playa det. Har lovat mig själv att jag ska skaffa XBOX360 och Saint's Row Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 6 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 september, 2006 Hoppas att du inte var seriös där Nej, men jag tycker det skulle vara bekvämt att sitta vid datorn och playa det. Har lovat mig själv att jag ska skaffa XBOX360 och Saint's Row Öhm.. nej.. eller.. klart jag inte var Haha, jaja, så länge du skaffar Saints Row så är jag glad. Då får vi starta ett Gäng ju.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 7 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 september, 2006 http://img518.imageshack.us/img518/1549/picture157od3.jpg http://img232.imageshack.us/img232/3756/picture160cx2.jpg http://img453.imageshack.us/img453/3006/picture162zx4.jpg Saints Row Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 7 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 september, 2006 Hur långt har du kommit i spelet Cortez? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 7 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 september, 2006 (redigerad) Hur långt har du kommit i spelet Cortez? Inte mina bilder, hihi. ^^ Har inte spelet själv ännu faktiskt. Men det är på väg... den tar sin tid bara. Redigerad 7 september, 2006 av Cortez Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
L_Voll Skrivet 7 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 september, 2006 (redigerad) Är det ingen som spelar Saints Row här som kan skriva en liten recension? Lyft fram för-och nackdelar, och kanske en liten bild? Cortez - snygga bilar. Edit: Jag har sådana byxor!! Redigerad 7 september, 2006 av L_Voll Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 7 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 september, 2006 (redigerad) Ok. Fast måste ha något att gämföra med.. San Andreas maybe? Fördelar: Coola och högdetaljerade bilar Stort utval av snyggt detaljerade kläder och smycken. Mp3 spelare (a.k.a walkman) Telefon Coola och högdetaljerade vapen (det finns AWP ) Grymt bra ljud (har fått mycket bra betyg p.g.a. sitt ljud) Snygg grafik Ragdoll (krockar man kan man flyga ut igenom fönstret) Massa roliga minispel (mina favoriter är Crash Derby och Insurance Fraud) Passagerare i bilar kan skjuta med alla vapen Bra GPS (visar vägen bättre) Peds är smarta (om det står en bil ivägen på vägen så kör dom förbi den, så det bildas inte långa köer som i gta) Grym bil styling (finns massa olika grejer till alla olika bilar man kan använda. och bilarna pedsen kör runt i är också stylade ibland) Drive-thru på matställe (behöver inte gå ur bilen ) Bra fler spelar läge. (co-op, deathmatch med mera. Man kan göra sitt eget gäng (klan) och då får man en lobby man kan springa runt i och prata och leka) Bilarna har väldigt detaljerade skademodeller. (man ser precis var ända buckla och skotthål) Man kan åka tåg, och bestämma var man ska kliva av genom att markera station på kartan. Nackdelar: Inga motorcyklar, båtar, flygplan. Bah, inget vidare va? Lägger till lite mer sen kanske. Redigerad 7 september, 2006 av Boomer Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fido vercetti Skrivet 7 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 september, 2006 Jag tar tillbaka allt dumt jag sa om saints row, det äger!!!! Måste man registera sig å sånt skit för att spela MP? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 7 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 september, 2006 Jag tar tillbaka allt dumt jag sa om saints row, det äger!!!! Måste man registera sig å sånt skit för att spela MP? Du måste ha live. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fido vercetti Skrivet 7 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 september, 2006 Du måste ha live. Ok. När man köper 360 får man med sig ett live medlemskort. Går man in på sidan och registerar då? Ser man att han har en mp3 på sig när man lyssnar på den? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 7 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 september, 2006 Ok. När man köper 360 får man med sig ett live medlemskort. Går man in på sidan och registerar då? Ser man att han har en mp3 på sig när man lyssnar på den? Du betalar live varje månad med ditt kort eller en papperslapp som du köper på game eller annan random spel butik. Och du registrerar dig inte på någon hemsida. Utan på live. Nej Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
L_Voll Skrivet 7 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 september, 2006 Bah, inget vidare va? Lägger till lite mer sen kanske. Nej, det verkar inte alls dumt. Kan ni inte slänga upp lite mer bilder? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 7 september, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 september, 2006 Brs Biiner låhhrr tukk fet på gärsta didan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Dusse Skrivet 8 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 september, 2006 (redigerad) .. Redigerad 8 juli, 2020 av Dusse Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eqo Skrivet 8 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 september, 2006 Har spenderat flera veckor med demot men får pengar förrens den 15e. Det blir många 360 spel att köpa i höst. September - Saint's Row och Dead Rising Oktober - Splinter Cell: Double Agent November - Gears of War Funderar på: Sonic the Hedgehog Dead or Alive Xtreme 2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 8 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 september, 2006 Du betalar live varje månad med ditt kort eller en papperslapp som du köper på game eller annan random spel butik. Och du registrerar dig inte på någon hemsida. Utan på live. Nej Hur mkt kostar live ungefär i månaden ? Hur blir det då, hör man bara musik då eller ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 8 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 september, 2006 Hur mkt kostar live ungefär i månaden ? Hur blir det då, hör man bara musik då eller ? 50kr Ja? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 8 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 september, 2006 50kr Ja? 50 kr skulle det inte kosta typ 2kr (lr var det till 1an ) blir det som nå WoW game card eller? vaddå fult Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 8 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 september, 2006 (redigerad) 50 kr skulle det inte kosta typ 2kr (lr var det till 1an ) blir det som nå WoW game card eller? vaddå fult Hm? Det har aldrig kostat 2kr i månaden. Det är 50kr i månaden som du betalar antingen med ditt mastercard/visa what ever eller prepaidcard som du köper hos GAME eller annan random spel butik. Varför är det fult? Spelar det någon roll eller? Han kanske har högtalare på, så han inte behöver hörlurar. Nu har du något att tugga på. Redigerad 8 september, 2006 av Boomer Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts