JohnnyH87 Skrivet 3 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 september, 2006 Det här spelet får mig verkligen att tvivla på 360s kraft. Jag menar, det lagagr t.o.m. i reklamen på TV! Och i de filmer jag sett ser det ganska instabilt ut. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 3 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 september, 2006 Det här spelet får mig verkligen att tvivla på 360s kraft. Jag menar, det lagagr t.o.m. i reklamen på TV! Och i de filmer jag sett ser det ganska instabilt ut. Det laggar inte. Och det är inte instabilt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 3 september, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 september, 2006 Den häran JohnnyH87 behöver pröva spelet före han öppnar sin käft. när det laggar när folk filmar är för att filmgrejjer har svårt att följa med Saint's Row's prestanda, antar jag.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kaiser Franz Skrivet 3 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 september, 2006 .det är är next gen shadows... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tommy_johnson Skrivet 3 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 september, 2006 Du borde kanske testa spelet först innan du kommer me dina svettiga kommentarer om det är nått eller inte.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fido vercetti Skrivet 4 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 september, 2006 Kan man gå upp på tak? Eller är staden lika instängd som TCNY? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JohnnyH87 Skrivet 4 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 september, 2006 Jag sa att det ser instabilt och laggigt ut av vad jag har sett av det att dömma, inte att det är det. Och det ser onekligen laggigt ut, både på Gamespot och på TV. Sen har jag spelat 360 så jag vet hur det är. Många spel jag testat har varit mer elelr mindre laggiga. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 4 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 september, 2006 Spelet hackar inte det minsta. Det var vara i demot det var så Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 4 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 september, 2006 (redigerad) En bild ^^ Lite suddig, jag tog den med mobilen Redigerad 4 september, 2006 av Boomer Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
L_Voll Skrivet 4 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 september, 2006 (redigerad) En bild ^^ Lite suddig, jag tog den med mobilen Näe, du får nog lägga upp igen? Edit: Jepp! Edit2: "Lite" suddigt, ja! =P Redigerad 4 september, 2006 av L_Voll Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 5 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 september, 2006 Näe, du får nog lägga upp igen? Edit: Jepp! Edit2: "Lite" suddigt, ja! =P Hihi Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Moroni_Family Skrivet 5 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 september, 2006 Har spelet redan kommit ut? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 5 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 september, 2006 Har spelet redan kommit ut? Ja Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 5 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 september, 2006 (redigerad) Lite fler bilder tagna med min 2MP kamera. http://img408.imageshack.us/img408/1472/dsc00206ol5.th.jpg edit: dubbel post Redigerad 5 september, 2006 av Boomer Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 5 september, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 september, 2006 Lite fler bilder tagna med min 2MP kamera. http://img408.imageshack.us/img408/1472/dsc00206ol5.th.jpg edit: dubbel post Ser kul ut, skulle vart trevligt om det skulle gå ta screenshots med 360n och överföra dem till datorn Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 5 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 september, 2006 Ser kul ut, skulle vart trevligt om det skulle gå ta screenshots med 360n och överföra dem till datorn Mjo. Eller, finns det inte nått program till det redan? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 5 september, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 september, 2006 (redigerad) Mjo. Eller, finns det inte nått program till det redan? Ack, hmm... Sökte lite på google. Utan något vidare resultat. =/ Och sen undrar jag hur det skulle gå till om man skulle använda det programmet ^^ Man står och håller bazooka och världens snyggaste bil bakom. Så trycker man på en knapp så det ska ta screenshot så åker ett bazooka skott i bilen och inget kvar av bilen Redigerad 5 september, 2006 av I lol Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 6 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 september, 2006 Ack, hmm... Sökte lite på google. Utan något vidare resultat. =/ Och sen undrar jag hur det skulle gå till om man skulle använda det programmet ^^ Man står och håller bazooka och världens snyggaste bil bakom. Så trycker man på en knapp så det ska ta screenshot så åker ett bazooka skott i bilen och inget kvar av bilen Haha ja, men man kanske kan koppla 360 till datorn och göra det på något sånt sätt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 6 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 september, 2006 Saints Row 2 på gång http://www.fragland.net/games.php?page=1&id=3385 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 6 september, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 september, 2006 Saints Row 2 på gång http://www.fragland.net/games.php?page=1&id=3385 Det var som fan Det går med en väldans fart. Skulle vara kul att spela Saint's row på en dator via en emulator än dag Men den dagen kommer Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts