Colan K Skrivet 31 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 augusti, 2006 "It is right to learn, even from the enemy" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
L_Voll Skrivet 1 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 september, 2006 (redigerad) Och hur kan du säga att allt är snott från GTA San Andreas? Är någon modell stulen? Nej. Är någon mörkhyad person stulen? Nej. Är staden stulen? Nej. Är någon funktion stulen? Nej, för att saker kan ha samma funktion som något annat men det betyder inte att det är stulet. Är det Gangsta' stilen som du tänker på när du säger stulet? Dom måste väl lägga upp sin bild av gäng, och det betyder inte heller att det är stulet. Men javisst dom kanske har fått vissa idéer från SA, men är det stulet för att man får idéer åv någonting? Mjo, hummer-fordon finns Men herregud (ingen religiös sådan). Nej, jag menar inte att de har köpt GTA, strukit över logotypen och skrivit Saints Row istället. Jag menar att de har snott hela konceptet, allt. Alla idéer i spelet kommer från GTA SA, och därför kallar jag SR för en GTA-kopia. Ett plagiat utan tvekan. Men det verkar jäkla roligt. Är det någon som har hunnit spela än? Redigerad 1 september, 2006 av L_Voll Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 1 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 september, 2006 Köpte spelet idag, skitball faktiskt. Flyter mycket bättre än demo verisionen gjorde Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fido vercetti Skrivet 1 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 september, 2006 Fan att utvecklarna inte kan komma på någonting själv Att dom måste härma. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 1 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 september, 2006 Fan att utvecklarna inte kan komma på någonting själv Att dom måste härma. Men för helvete. Det är ett free-roaming spel. Inte ett GTA-spel. Är donkey kong ett mario plagiat? Det är ju samma ide egentligen. Är alla FPS-spel plagiat av Doom och Wolfenstein? (Det var väl dom som kom först eller?) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 1 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 september, 2006 Men för helvete. Det är ett free-roaming spel. Inte ett GTA-spel. Är donkey kong ett mario plagiat? Det är ju samma ide egentligen. Är alla FPS-spel plagiat av Doom och Wolfenstein? (Det var väl dom som kom först eller?) Quake kom väl först? SKÄMS BATTLEFIELD, SKÄMS VALVE FÖR ATT NI SKAPADE HALF LIFE!!! KOM PÅ NÅGOT EGET Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 1 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 september, 2006 Quake kom väl först? Wolfenstein 3D var väl det första FPS spelet i just..."3D"? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fido vercetti Skrivet 1 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 september, 2006 Men för helvete. Det är ett free-roaming spel. Inte ett GTA-spel. Är donkey kong ett mario plagiat? Det är ju samma ide egentligen. Är alla FPS-spel plagiat av Doom och Wolfenstein? (Det var väl dom som kom först eller?) Ja. Ja. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 1 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 september, 2006 Ja. Ja. BWAHAHAHAHAHAHAHAHA. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 1 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 september, 2006 Ja. Ja. BWAHAHAHAHAHAHAHAHA. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fido vercetti Skrivet 1 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 september, 2006 (redigerad) Sviker ni gta efter alla dessa år? Efter alla roliga timmar med det så låter ni ett annat spel ta över? Fy på er! Kommer alltid hålla mig till gta Redigerad 1 september, 2006 av fido vercetti Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 1 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 september, 2006 Sviker ni gta efter alla dessa år? Efter alla roliga timmar med det så låter ni ett annat spel ta över? Fy på er! Kommer alltid hålla mig till gta Du är konstig, bara för ett spel finns och man gillar det, betyder det att man inte får spela ett annat spel för det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kaiser Franz Skrivet 1 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 september, 2006 Du är konstig, bara för ett spel finns och man gillar det, betyder det att man inte får spela ett annat spel för det? Sen när nån har klarat utt spelat vill jag att den ska säga vilket som hade bäst story GTA==Saints Row..För jag tror fortfarande att rockstars gör det här bättre..Men jag har ju inte spelat Saints Row. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Colan K Skrivet 1 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 september, 2006 Sen när nån har klarat utt spelat vill jag att den ska säga vilket som hade bäst story GTA==Saints Row..För jag tror fortfarande att rockstars gör det här bättre..Men jag har ju inte spelat Saints Row. Wörd. Ska själv köpa liberty stories nästa vecka. Får se hur det är Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
L_Voll Skrivet 1 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 september, 2006 Är det värt att köpa Xbox 360 för Saints Row? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 1 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 september, 2006 Är det värt att köpa Xbox 360 för Saints Row? Köpa en konsoll för ett spel är väl rent åt helvete? Du kanske ska handla konsollen för att du vill ha konsollen och inte för att du vill ha ett spel! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fido vercetti Skrivet 1 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 september, 2006 Wörd. Ska själv köpa liberty stories nästa vecka. Får se hur det är Det är OK. Både för och nackdelar... Kolla på recensioner Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 1 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 september, 2006 Är det värt att köpa Xbox 360 för Saints Row? Det är ett bra spel men att köpa konsollen för bara det? Nej. Men det komer ju andra bra spel till julen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
L_Voll Skrivet 1 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 september, 2006 (redigerad) Det är ett bra spel men att köpa konsollen för bara det? Nej. Men det komer ju andra bra spel till julen Baah! Hoppas det kommer jäkla massa bra spel till xbox då, så jag får en bra anledning att köpa. Redigerad 1 september, 2006 av L_Voll Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 1 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 september, 2006 Baah! Hoppas det kommer jäkla massa bra spel till xbox då, så jag får en bra anledning att köpa. Gears of War och Framförallt Halo 3. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts