airvideo Skrivet 12 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 september, 2005 Jag behöver hjälp med "los Desperados" uppdraget. ja ska göra så här står de: "Recruit a couple of Grove street Families gang members.".. men de kommer inte fram nåra pilar eller vart jag ska ta vägen eller nåt. de e spm om de inte är nåt uppdrag typ. Vad gör jag för fel? eller vad ska jag göra? kommer inge längre än hit nu. Tack på förhand Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 12 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 september, 2005 Beror på vilket system du har det till. PC: Högerklicka och sikta på dina gängmedlemmar, rekrytera genom att trycka på G eller H. PS2: "Sikta"-knappen och knapp upp. Xbox: I don't know and I don't give a fuck. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
airvideo Skrivet 12 september, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 12 september, 2005 Sry att jag inte sa det, jag har till PC.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
airvideo Skrivet 12 september, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 12 september, 2005 Jag vet itne hur mycket ja ska tacka dig.. tack så jätte mycket.!!! mvh Arvid Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 12 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 september, 2005 Jag vet itne hur mycket ja ska tacka dig.. tack så jätte mycket.!!! mvh Arvid Klicka på ''Edit'' I stället för att skriva 2 inlägg. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.White Skrivet 12 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 september, 2005 Arvid brötz? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts